От: Халдекс или виско муфа
Сърдечно благодаря! Ще действам, пък дано стане! Поздрави!
Първоначално публикуван от Goblin
Преглед на мнение
Ако се оправяш с английския, чети тук.
А ето и превода, съкратен:
СИМПТОМИ: Виещ звук от задната част на колата когато предните гуми буксуват или когато автомобилът завива.
ВЕРОЯТНИ ПРИЧИНИ: Проникване на вода през отдушника, от което е замърсена диференциалната течност.
ОТСТРАНЯВАНЕ: Промийте диференциала с нова течност и/или сменете дисковете на диференциала като комплект.
ЧАСТИ:
Breather Tube Assembly: P/N 41130-P6R-020
Differential Clutch Set: P/N 48010-P6R-305
Rear Differential Mounting Bracket:
P/N 50710-S10-A01
Honda Dual Pump Fluid: P/N 08200-9002
ДИАГНОСТИКА:
1. Изпробвайте автомобила на кален или чакълест път. Накарайте предните колела да пробуксуват.
- Ако задният диференциал вие, прескочете до точка ПОПРАВКА.
- Ако задният диференциал не вие - покарайте колата на място с добра настилка при навит до край волан.
- Ако задният диференциал вие, прескочете до точка ПОПРАВКА.
ПОПРАВКА:
1. Запалете двигателя. Дръжте го на 3000об/мин докато не включи вентилатора (абе остави го да работи докато включи вентилатора, тия 3000 оборота са си измислена работа за да не замърсяваш въздуха два часа докато загрее.
2. Вдигнете автомобила на мост (четирите колела да са във въздуха)
3. Раздвижете / циркулирайте течността (Dual Pump Fluid) през съединителя по следния начин:
- Автоматична скоростна кутия: Дръпнете ръчната, включете трансмисията на D4, оставете автомобила да поработи на обороти за 5 минути.
- Ръчни скорости: Включете на първа и отпуснете съединителя. Издърпайте постепенно ръчната спирачка докато оборотите на двигателя паднат толкова че а-ха да изгасне. Оставете двигателя да работи в това положение за 5 минути.
4. Включете и двете диференциални помпи. За целта:
- На автоматична скоростна кутия: Отпуснете ръчната, и оставете двигателя да поработи на обороти за пет минути, при скорости включени на позиция D4
- При ръчни скорости: Отпуснете ръчната спирачка. Оставете автомобилът да поработи на обороти на 3та или 4та предавка за 5 минути.
Ако не помогне - за повече информация - търси в гугъл с burnish the rear differential clutches. Така наричат процедурата - burnish the rear differential clutches, буквално - да полираш съединителите на задния диференциал. Там май описват същата процедура, но говорят и за оставяне да поработи на обороти и при включена задна предавка.
Успех. Ще ти трябва, понеже онова невинно "и/или сменете дисковете на диференциала като комплект" също е вариант.
PS: Тук изрично пише че течността в задния диференциал (honda dual pump fluid) НЕ Е масло за автоматични скоростни кутии.
А ето и превода, съкратен:
СИМПТОМИ: Виещ звук от задната част на колата когато предните гуми буксуват или когато автомобилът завива.
ВЕРОЯТНИ ПРИЧИНИ: Проникване на вода през отдушника, от което е замърсена диференциалната течност.
ОТСТРАНЯВАНЕ: Промийте диференциала с нова течност и/или сменете дисковете на диференциала като комплект.
ЧАСТИ:
Breather Tube Assembly: P/N 41130-P6R-020
Differential Clutch Set: P/N 48010-P6R-305
Rear Differential Mounting Bracket:
P/N 50710-S10-A01
Honda Dual Pump Fluid: P/N 08200-9002
ДИАГНОСТИКА:
1. Изпробвайте автомобила на кален или чакълест път. Накарайте предните колела да пробуксуват.
- Ако задният диференциал вие, прескочете до точка ПОПРАВКА.
- Ако задният диференциал не вие - покарайте колата на място с добра настилка при навит до край волан.
- Ако задният диференциал вие, прескочете до точка ПОПРАВКА.
ПОПРАВКА:
1. Запалете двигателя. Дръжте го на 3000об/мин докато не включи вентилатора (абе остави го да работи докато включи вентилатора, тия 3000 оборота са си измислена работа за да не замърсяваш въздуха два часа докато загрее.
2. Вдигнете автомобила на мост (четирите колела да са във въздуха)
3. Раздвижете / циркулирайте течността (Dual Pump Fluid) през съединителя по следния начин:
- Автоматична скоростна кутия: Дръпнете ръчната, включете трансмисията на D4, оставете автомобила да поработи на обороти за 5 минути.
- Ръчни скорости: Включете на първа и отпуснете съединителя. Издърпайте постепенно ръчната спирачка докато оборотите на двигателя паднат толкова че а-ха да изгасне. Оставете двигателя да работи в това положение за 5 минути.
4. Включете и двете диференциални помпи. За целта:
- На автоматична скоростна кутия: Отпуснете ръчната, и оставете двигателя да поработи на обороти за пет минути, при скорости включени на позиция D4
- При ръчни скорости: Отпуснете ръчната спирачка. Оставете автомобилът да поработи на обороти на 3та или 4та предавка за 5 минути.
Ако не помогне - за повече информация - търси в гугъл с burnish the rear differential clutches. Така наричат процедурата - burnish the rear differential clutches, буквално - да полираш съединителите на задния диференциал. Там май описват същата процедура, но говорят и за оставяне да поработи на обороти и при включена задна предавка.
Успех. Ще ти трябва, понеже онова невинно "и/или сменете дисковете на диференциала като комплект" също е вариант.
PS: Тук изрично пише че течността в задния диференциал (honda dual pump fluid) НЕ Е масло за автоматични скоростни кутии.
Коментар