Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Халдекс или виско муфа

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Халдекс или виско муфа

    Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
    Ако се оправяш с английския, чети тук.

    А ето и превода, съкратен:

    СИМПТОМИ: Виещ звук от задната част на колата когато предните гуми буксуват или когато автомобилът завива.

    ВЕРОЯТНИ ПРИЧИНИ: Проникване на вода през отдушника, от което е замърсена диференциалната течност.

    ОТСТРАНЯВАНЕ: Промийте диференциала с нова течност и/или сменете дисковете на диференциала като комплект.

    ЧАСТИ:

    Breather Tube Assembly: P/N 41130-P6R-020
    Differential Clutch Set: P/N 48010-P6R-305
    Rear Differential Mounting Bracket:
    P/N 50710-S10-A01
    Honda Dual Pump Fluid: P/N 08200-9002

    ДИАГНОСТИКА:

    1. Изпробвайте автомобила на кален или чакълест път. Накарайте предните колела да пробуксуват.

    - Ако задният диференциал вие, прескочете до точка ПОПРАВКА.

    - Ако задният диференциал не вие - покарайте колата на място с добра настилка при навит до край волан.


    - Ако задният диференциал вие, прескочете до точка ПОПРАВКА.

    ПОПРАВКА:

    1. Запалете двигателя. Дръжте го на 3000об/мин докато не включи вентилатора (абе остави го да работи докато включи вентилатора, тия 3000 оборота са си измислена работа за да не замърсяваш въздуха два часа докато загрее.

    2. Вдигнете автомобила на мост (четирите колела да са във въздуха)

    3. Раздвижете / циркулирайте течността (Dual Pump Fluid) през съединителя по следния начин:

    - Автоматична скоростна кутия: Дръпнете ръчната, включете трансмисията на D4, оставете автомобила да поработи на обороти за 5 минути.

    - Ръчни скорости: Включете на първа и отпуснете съединителя. Издърпайте постепенно ръчната спирачка докато оборотите на двигателя паднат толкова че а-ха да изгасне. Оставете двигателя да работи в това положение за 5 минути.

    4. Включете и двете диференциални помпи. За целта:

    - На автоматична скоростна кутия: Отпуснете ръчната, и оставете двигателя да поработи на обороти за пет минути, при скорости включени на позиция D4

    - При ръчни скорости: Отпуснете ръчната спирачка. Оставете автомобилът да поработи на обороти на 3та или 4та предавка за 5 минути.



    Ако не помогне - за повече информация - търси в гугъл с burnish the rear differential clutches. Така наричат процедурата - burnish the rear differential clutches, буквално - да полираш съединителите на задния диференциал. Там май описват същата процедура, но говорят и за оставяне да поработи на обороти и при включена задна предавка.

    Успех. Ще ти трябва, понеже онова невинно "и/или сменете дисковете на диференциала като комплект" също е вариант.

    PS: Тук изрично пише че течността в задния диференциал (honda dual pump fluid) НЕ Е масло за автоматични скоростни кутии.
    Сърдечно благодаря! Ще действам, пък дано стане! Поздрави!

    Коментар


    • #17
      От: Халдекс или виско муфа

      Днес вдигнах джипа "на мост"

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6118.jpg
Прегледи:1
Размер:157.0 КБ
ID:5220898

      Изпълних всички указания и като че ли и малкото шумове от дифа изчезнаха. Като го покарам повечко ще знам със сигурност. Поне установих със сигурност, че всички обяви, в които се споменава за някакъв блокаж на задния диф са вятър работа
      Само да отбележа, че на моя маслото в скоростната кутия и дифа са сменени преди по-малко от 1000км. Не го правя ей така със старо масло за спорта
      Последно редактирано от silverfox; 23-10-10, 15:33.
      Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

      Коментар


      • #18
        От: Халдекс или виско муфа

        Първоначално публикуван от deian Преглед на мнение
        Да оттам вие! Как се обслужва и къде се минават съответните регулировки, та да спре да вие при завой? Поне разбрахме, че CRV-то няма нито вискомуфа, нито Халдекс! Поздрави!
        Здрасти колега, колко време кара след смяна на маслото? Диференциала не утихва веднага, а след време. Особено ако е каран дълго време със старо масло. Пробвай поне седмица две градско каране със завои преди да я качиш на трупчетата. Като завали и стане киша отивай в калта да смазваш диференциала дано да се оправи.
        "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

        Коментар


        • #19
          От: Халдекс или виско муфа

          Имах случаи с едно CRV преди може би 3 години. Тогава не беше още толкова популярно какво се слага в този диф и таз хондичка беше минала през 3-4 смени на диференциални масла от най-марковите но се си виеше, че и щракаше което се следващия етап на проблема. Накрая човека я продал на по ниска цена понеже доста се притеснил. Новия собственик смени с DPF от хонда и я караше така извесно време и колата си отихна. Сега колата е на 90 хиляди след този момент и нищо не и вие. Дано и при теб ще се оправи без излишни разходи.
          Относно горния ми пост че се слага ATF-Z1 се извинявам аз съм се заблудил. Правелното и за тези преди и след 99 година е DPF

          Коментар


          • #20
            От: Халдекс или виско муфа

            Първоначално публикуван от HONDAEXPLORER Преглед на мнение
            Пробвай поне седмица две градско каране със завои преди да я качиш на трупчетата. Като завали и стане киша отивай в калта да смазваш диференциала дано да се оправи.
            Ъъъъъ... защо да чака да обикаля 1-2 седмици и да търси киша само да види дали ще се оправи, при положение, че "качването на трупчета" отнема има-няма 1/2 час като време и никакви средства?
            Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

            Коментар


            • #21
              От: Халдекс или виско муфа

              Благодаря за ценните съвети! Карам след смяната на маслото вече 200-250 км само градско, но си вие. Ще пробвам съвета на Гоблина при първа възможност. Поздрави!

              Коментар


              • #22
                От: Халдекс или виско муфа

                Днес най-накрая успях да намеря време да стигна до крика и да пробвам описания алгоритъм за "полиране" на съединителя на задния диф. Наблюденията са ми следните:

                1) Виенето намаля значително /с около 70%/ при ситуациите при които го имаше.

                2) Сега виенето се появява само при тръгване с много "мръсна газ"/ но това тръгване не е за предпочитане и по други съображения-така, че не мисля да го практикувам/ или при крайно навит волан и пак "мръсна газ", като интензитета на звука е по-слаб.

                3) В гората на кал не чухме никакво виене.
                Като цяло съм доволен от резултата и отново благодаря на Гоблина за ценния съвет! Мисля след 1-2 месеца да повторя процедурата, но отново да сменя маслото на диференциала преди това, а междувременно да го "поразработвам" на кал. Поздрави!

                Коментар


                • #23
                  Re: От: Халдекс или виско муфа

                  Здравейте Деян аз имам същия проблем и се чудя дали се е появило отново виенето на диференцяла за да знам има ли смисал да правя упражнението за което споменава гениалния гн Гоблин имайте напредвид че при смяната на маслото ми виенето изчезна за около 300-400 км та какво ще ме посъветвате? благодаря предварително

                  Коментар


                  • #24
                    От: Халдекс или виско муфа

                    Здравейте, при мен има същата хронична болка и в понеделник чакам маслото от хонда дилара и да видя дали ще се реши проблема. При мен не е виене, при мен си е напрабо щракане и затягане на деференциала. Някой колега да каже как точно е при него. При мен проблема ми се струва по-сериозен, но с 101010101 ще ги отстранявам
                    Значи при мен проблема е като надигнах задния мост направо се освободиха колелата около 2-3 см се извъртяха. Не съм компетентен и за това описвам нещата така. ''Майстора'' каза ,че колкото такива е виждал никой не се е излекувал с това. ''Но то вяра на майстор ..............".
                    Забравих да уточня,че съм с ЦРВ 2002-2006 МК2 бензин.
                    ДА СПРЕМ ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА !!!
                    NISSAN Terrano II R20 2,7TDI SE+,2000

                    Коментар


                    • #25
                      От: Халдекс или виско муфа

                      Ето и отговора:
                      В крайна сметка това нещо работи, за което благодаря на колегата за поста му.
                      Какво направих- още със старото масло качих болният на 4 стойки и направих написаното. Започна едно съргане и гаснене на мотора имах чувството че задния деферинциал ще падне на земята, но оцеля. След прешлайфането смених с ново малсо от хонда дилара описаното по горе масло за деференциал и ето на мъките свършиха, ''дано да е за дълго''
                      Успех на колегите и много безаварийни км-и.
                      ДА СПРЕМ ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА !!!
                      NISSAN Terrano II R20 2,7TDI SE+,2000

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X