Здравейте Колеги!
Имам странен проблем с бензиновата помпа на моя Кемпер пенсионер Форд Ф 350.
Двигателя е бензин 5.8 EFI електрически бензинов инжекцион със монтирана обикновена АГУ.
По тази причина бензина се ползва само за палене и после веднага автоматично обръща на газ.
Резервоара за бензин е 200 литра и го поддържам наполовина пълен в резултат на което бензина доста остарява, като се има предвид, че кемпера е сезонно возило за лятото.
Този сезон при разконсервиране и подготовка за употреба първоначално не искаше да запали. Установих че бензиновата помпа не работи,беше блокирала.
Смених я с афтърмаркет подходяща по параметри и със същите присъединителни накрайници. Колата запали и всичко беше наред.
Направих пробно пътуване около час и всичко беше добре.
След няколко дни при подготовка за път за моя изненада пак не запали с бърза проверка установих че при контакт не чувам помпата да работи. Замерих напрежението, има 12 волта при контакт но помпата не реагира.
Замерих помпата с мултицета не дава връзка, все едно вътре е прекъснала.
Свалих я и я рекламирах в магазина за авточасти и веднага ми я смениха нова такава.
Монтирах новата помпа тествах я всичко пак беше на ред.
Доволен довърших подготовката на Кемпи за път и го прибрах да е готов за сутринта.
Сутринта за голямо мое не удоволствие и изненада Кемпи отказа да пали на бензин, добре, че е лято и пали лесно студен направо на газ. Иначе щях да си проваля отпуската.
Оказа се, че и новата помпа е получила вътрешно прекъсване и не работи.
Още не съм я демонтирал изминах почти 2000 километра из милата ни татковина палейки само на пропан-бутан.
Та въпроса ми е възможно ли е този стар на 1 година 100 литра бензин да разяжда пластмасовите детайли на бензиновата помпа и тя вътрешно да се разпада и да прекъсва електически?
За два три дни две нови бензинови помпи от известна верига за авточасти спряха да работят по един и същи начин.
Някой имал ли е подобен проблем?
Имам странен проблем с бензиновата помпа на моя Кемпер пенсионер Форд Ф 350.
Двигателя е бензин 5.8 EFI електрически бензинов инжекцион със монтирана обикновена АГУ.
По тази причина бензина се ползва само за палене и после веднага автоматично обръща на газ.
Резервоара за бензин е 200 литра и го поддържам наполовина пълен в резултат на което бензина доста остарява, като се има предвид, че кемпера е сезонно возило за лятото.
Този сезон при разконсервиране и подготовка за употреба първоначално не искаше да запали. Установих че бензиновата помпа не работи,беше блокирала.
Смених я с афтърмаркет подходяща по параметри и със същите присъединителни накрайници. Колата запали и всичко беше наред.
Направих пробно пътуване около час и всичко беше добре.
След няколко дни при подготовка за път за моя изненада пак не запали с бърза проверка установих че при контакт не чувам помпата да работи. Замерих напрежението, има 12 волта при контакт но помпата не реагира.
Замерих помпата с мултицета не дава връзка, все едно вътре е прекъснала.
Свалих я и я рекламирах в магазина за авточасти и веднага ми я смениха нова такава.
Монтирах новата помпа тествах я всичко пак беше на ред.
Доволен довърших подготовката на Кемпи за път и го прибрах да е готов за сутринта.
Сутринта за голямо мое не удоволствие и изненада Кемпи отказа да пали на бензин, добре, че е лято и пали лесно студен направо на газ. Иначе щях да си проваля отпуската.
Оказа се, че и новата помпа е получила вътрешно прекъсване и не работи.
Още не съм я демонтирал изминах почти 2000 километра из милата ни татковина палейки само на пропан-бутан.
Та въпроса ми е възможно ли е този стар на 1 година 100 литра бензин да разяжда пластмасовите детайли на бензиновата помпа и тя вътрешно да се разпада и да прекъсва електически?
За два три дни две нови бензинови помпи от известна верига за авточасти спряха да работят по един и същи начин.
Някой имал ли е подобен проблем?
Коментар