Деиствително Маварика и Тираното са всъщност един и същи автомобил,но за болшинството от хора Нисана е по-добра и престижна машина просто защото е Нисан. П.П горното се отнася за периода 93-98г.
Деиствително Маварика и Тираното са всъщност един и същи автомобил,но за болшинството от хора Нисана е по-добра и престижна машина просто защото е Нисан. П.П горното се отнася за периода 93-98г.
Ми те и двете са Нисан бре. Ford няма пръст изобщо в това, и то според мен за добро.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Колеги, убедетеме с 5 приказки че покупката на Форд Маверик (втора употреба) си струва.
1.Джипа е еднакъв с Нисан Терано 2
2.Опростена схема на задвижване-класическо part-time 4х4,с LSD в задния диференциал и с бавни предавки.
3.Дизелов двигател с опростена поддръжка-няма ангренажен ремък,нито верига.
4.Дизела е японски с всички плюсове от това-добри пускови качества и надеждност.
5.Сравнително евтина поддръжка и разход на гориво.
Като минус са автоматичните хъбове на предните колела,ако джипа се ползва за по-тежки терени.Това се поправя с поставянето на ръчни хъбове.
Това е-сипваш гориво и караш...
...и да,струва си,ако ти трябва джип...
P.S.Аз съм фен на дизела по принцип...
Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Що му отговаряте бе,той човека не чете ,само пише!Аз от една година се оглеждам за такъв,ама само чета и не замърсявам форума със вече задавани въпроси!По-добре да има две теми с по 50 различни отговора,отколкото 50 теми за Маврик с по два еднакви отговора!
Намери някой, който кара Маверик и го помоли да ти отвори предната врата. Долу на колонката, над прекъсвача за осветлението в купето ще видиш че пише NISSAN. Аз имам Форд Маверик 2.7td и съм страшно доволен.
Да ви кажа може би дори Форд Маверик да е по-добрия вариянт от Нисан Терано 2. Мавериците ако не са от Англия /десен волан/ са от Германия, Австрия. Там хората са си ги подържали много добре. От Южна европа по-добре не. Моя Маверик като го взех беше с идеална подръжка с попълнена книжка за подръжката, от Австрия. Двигателя все още е без забележки, иначе не знам от към ръждясване кой регион е по-добър, моя хвана някаква след 6 години в БГ, но тези неща са неизбежни. Иначе едни същи са, както вече са писали всички.
Щото? Кьорав карти не играе. Моя е от Италия и му беше сипвано синтетично масло. Налепи по двигателя нямаше никакви. Ела да му намериш кусур, ако искаш.
Моя Маверик като го взех беше с идеална подръжка с попълнена книжка за подръжката, от Австрия. Двигателя все още е без забележки, иначе не знам от към ръждясване кой регион е по-добър, моя хвана някаква след 6 години в БГ, но тези неща са неизбежни. Иначе едни същи са, както вече са писали всички.
Това с попълнената книжа отдавна не хваща дикиш. Само питай джамбазина, и ще ти намери каквато искаш книжка, с каквото искаш попълнено вътре. А двигателя, дори и да за италианец трябва да си наистина талантлив в трошенето, за да му има нещо.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Sparky аз въобще не съм спец, само предлагам друга гледна точка по въпроса, твоят може и да е бил добре подържан, но че хората от Германия и Австрия примерно си подържат колите по-добре от Италианците, че сигурно и Испанците.... все пак в Италия доливат масло в двигателя! На север повече ръжда, да. Ама австрийската ми книжка на Маверика си беше съвсем истинска. Поздрав.
Sparky аз въобще не съм спец, само предлагам друга гледна точка по въпроса, твоят може и да е бил добре подържан, но че хората от Германия и Австрия примерно си подържат колите по-добре от Италианците, че сигурно и Испанците.... все пак в Италия доливат масло в двигателя! На север повече ръжда, да. Ама австрийската ми книжка на Маверика си беше съвсем истинска. Поздрав.
Ми за гледната точка - ОК, ама истината е че откъдето и да си вземеш кола, винаги можеш да вземеш както пълен дарак, така и да попаднеш на читав екземпляр. Все пак, точно за тераното точно с 2.7TDI двигател, лично за мен водещото е корозията. Всеки механичен проблем по тераното е решим за прилични пари, но за сметка на това малко вероятен, особено ако купувача все пак има някаква преценка. За сметка на това ръждата често дори не можеш да я видиш, а след втората зима да се окаже че си взел не куп желязо, а куп люспи ръжда, което определено се оправя доста по-трудно, а често и по-скъпо от механичните болежки, ако въобще може да се оправи. Двигател с компютър ти е 1500лв. дифове са по 300-500, скорости и раздатка - пак там. То друго не остана. И не са дефицитни, а напротив - знам защото съм обикалял.
Иначе избора между "севера и юга" реално най-често е - кола (от Германия например) с добра поддръжка, но на много километри, карана здравата, и потенциално с проблеми с ръжда, срещу кола от Италия например, без проблеми с ръжда, с калпава поддръжка, но с шанс да е на по-малко километри. На кой както му харесва.
После, едно е да купуваш кола с капризен двигател изискващ добра поддръжка, и съвсем друго такава с двигател, на който много-много не му пука какво и кога му сипваш. Просто има коли и коли.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Ееее казвайте за кой маверик става дума бре . Че и аз маверик карам ма па си е Мазда повечето моя . Може за него да е питал човека бре . Сорри не се стърпях .
Коментар