Честито Дима, да му се радваш дълго и безаварийно
Та по въпроса за клиренса - закачи с предната греда за един нищо и никакъв бордюр, там Гранда минаваше с газ. После - задния свес - тук е много по-дълъг и много по-нисък. Отпред е на носачи срещу мост при Гранда - значи пак по-трудно и неудачно лифтоване. Гранда има хубава раздатка, а при този освен фултайм със свободен диф няма нищо. Гранда има меко дългоходово окачване, позволяващо голяма артикулация на мостовете и трудно диагонално увисване, докато тук стабилизатора е като на камион. Не се накланя изобщо и влиза с мерак в завоите, обаче на най-малките неравности които се преодоляват само с едното колело ми издрусва душата. И дифовете при Гранда са по-къси. На дълъг път е по-кофти, но в гората е тамън.... Да не говорим че усещането за коравина на купето при Гранда е по-голямо, въпреки че е самоносещо е доста кораво. Тук при качване на бордюр се чуват поскърцвания. Та така - асфалтов круизър е...Ама пък за това е добър.


В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар