Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ФЛАНЦИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ФЛАНЦИ

    колеги някои можели да ми каже нешто за фланците примерно 6см. иксам да си слагам на колата ФОРД МЕВЕРИК дали са прекалено големи и дали мн. ште натоваря главините
    мерси предварително

  • #2
    До: ФЛАНЦИ

    Главините ше издържат, ама окачването няма да им се зарадва. При това с чак 6 см вероятно дори заводския размер гуми ще опират отзад в калобраните.

    А каква е целта на мероприятието?

    ПП: И ТРЯБВА да уточниш - кола Ford Maverick, или джип, дето е същия като NISSAN Terrano 2?
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      До: ФЛАНЦИ

      Предлагат се фланци с увеличение 6см на ос. Имат ТЮВ сертификат и са на Х&Р. За по-широко изнасяне, търсете си изнесени джанти.
      ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

      Коментар


      • #4
        До: ФЛАНЦИ

        Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
        Предлагат се фланци с увеличение 6см на ос. Имат ТЮВ сертификат и са на Х&Р. За по-широко изнасяне, търсете си изнесени джанти.
        6см на ос ще рече по 3см на колело, демек 30мм фланци? Тия ще станат, и с оригиналния размер гуми няма да опират.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          До: ФЛАНЦИ

          за маверик като нисан терено 2 става вапрос с гуми в момента съм 235-75 15 кобра и другия размер ми е 255-70 -15 а целта е да ги искарам на винка за по стабилно и да изглежда по добре ште го дигна максимално висока да не опира на калниците имам и материал за 3см. и другия вапрос сас шпилки или сас болтове ште е по добре да ги хвана за джантата а ако има проблем сас гумите да опират винаги мога да ги махна

          Коментар


          • #6
            До: ФЛАНЦИ


            това ми е целта някаде

            Коментар


            • #7
              До: ФЛАНЦИ

              1. Оправи си правописа.
              2. С болтове през фланеца поне всички, дето съм виждал са така. На главините също са ти болтове, само са по-особени. Ако махнеш някоя и видиш отзад, ще видиш и главите на болтовете. Всички фланци, които съм виждал са така направени.
              3. Гумите не опират в калника, а в предния край на прага/калобрана. Няма начин да я вдигнеш толкова, че при завой, дупка и спирачка да не опират. Все пак точно тоя размер гуми май няма да опира. Отзад може да се вдига с доста, но отпред с повече от 5 сантиметра - невъзможно, поради няколко причини - силно ще ограничиш хода на окачването в една посока, и от това поведението ще пострада - пробвано, както и ще увеличиш ъгъла на предните карета. Всяко нещо си има оптимум. Установил съм че оптимума е някъде между 73-75 см между ръба на пластмасата на калника, и долния борд на джантата на гумата. Вдигнеш ли повече, хода на гумите надолу почти го няма, и в завоите започва да губи сцепление и да се държи странно.
              4. С вдигането ще започне да се клати малко повече. Като сложиш фланците, ще компенсираш малко. Ще се държи горе-долу като заводска. Ако искаш подобрение на държането, смени окачването. Разликата е голяма и към добро. При това търси такова окачване, в чиито комплект има и торсиони. Ако е дълга база има добър кит на Calmini с всичко нужно. Ако е къса - аз съм с TrailMaster и допълнително торсиони IronMan.

              ПП: Снимката не се вижда, за съжаление.



              ППП: Видях. Подозирам че точно това на снимката ще ти е малко трудно да постигнеш. До колкото виждам са поне 33-ки. Това значи здраво рязане, най-малкото, предвид и джантите с нулев или дори отрицателен офсет. Предницата ще се държи гадно на асфалт - такива са и даденостите, а в същото време двигателя ще и дойде слаб, та за адекватно поведение ще трябва да търсиш пиньони и корони с по-високо предавателно число, например 4.875 че дори и над 5, особено ако е бензиновата, или дизел версията без интеркулер. А на всичкото отгоре, предния диф, както и да го мислиш, ще дойде слаб, и при по-сериозно каране ще се троши, че може и не само той, ами и полуоските/каретата. Ще трябва да търсиш такъв от Terrano 1/Pathfinder, който е по-голям, но пък за него ще трябва леко преправяне по захващането към шасито. Правят се такива китове на разни американски фирми, които свалят надолу захващането на предния диференциал, барабар с долните носачи и торсионите, но парите са такива че работата става съвсем дебела. А да го направиш читаво сам без нужния опит - забрави.
              Другия вариант е бодилифт - правят ги и с по 10 сантиметра, и е сравнително лесен вариант, но предвид изброените до тук неща, поне според мен не си струва, освен ако не си решил да правиш джипка за пред кварталното кафе. Просто това не е от най-потентните откъм сериозен тунинг машини. Виж, има китове за смяна на предното окачване с цял мост, но там става още по-сериозно заниманието.

              Още ли си сигурен какво искаш?

              ПППП: Не съм 100% сигурен, но това на снимката май е с бодилифт.
              Прикачени файлове
              Последно редактирано от sparkybg; 21-12-09, 23:10.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                До: ФЛАНЦИ

                благодаря за исчерпателния отговор
                в момента е така
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SIMG0017.jpg
Прегледи:1
Размер:72.4 КБ
ID:5143229
                до 75см. както каза растоянието междо гумата и калкика ште стане
                около 21-22см.
                а реших да се огранича до колкото може сега без да сменям окачване и ред други работи който изреди и направо да си купя друг следваштата година тоя го карам четвърта година мислих и лебетка да му слагам но несам решил оште

                Коментар


                • #9
                  До: ФЛАНЦИ

                  Вдига се до 75, ама след като се сложат подложки от 20мм между горните носачи и горните шарнири. Иначе - до около 72-73 е максимума. Аз съм с подложки и моя е на 73. Има достатъчно ходове отпред и се държи "естествено".
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    От: До: ФЛАНЦИ

                    Здравей.
                    Имам въпрос. Форд Маверик,до колко мм дебели фланци мога да сложа на гума? Сложих подложки и се повдигна,и сега искам да го стабилизирам малко като разширя осите. Пълен лаик съм да си кажа от сега. Ползвам само за лов. Искам и на асвалт да е стабилен.
                    Благодаря предваритлно.

                    Коментар


                    • #11
                      От: ФЛАНЦИ

                      Стандартните 30 и няколко милиметрови може да ги побере. А дали гумата ще опира някъде зависи от размера и.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        От: ФЛАНЦИ

                        Ами гледам че има 30 мм ама има и повече. Със стандртни гуми съм 235/75/15 предлагат ми изгодно фланци по 40мм или общо 80 мм на ос имало и по 60 мм фланци,но не искам нещо,което не е допустимо от производителя

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X