Колеги, моля за вашето мнение и идеи. Джипа Форд Еверест/като Рейнджър/ е с торсиони отпред и ресори отзад. Искам да повдигна 20-25мм отпред и 50-60мм отзад. С предното не виждам проблем-смятам да натегна торсионите и ако се наложи, малко да резна ограничителите надолу. Това което ме затруднява е взимането на решение за отзад. Сещам се за три варианта: 
1. допълнителен лист на ресора - не е ясно колко ще повдигне а и ще вдърви и без това твърдата возия;
2. по-дълги обеци-ще запази возията, но ме притеснява това, че ресора ще се огъва обратно при достигане на горния ограничител;
3. допълнително въздушно между ресора и шасито-по добра возия, но опасност от клечките в гората.
Разсъждавам и върху комбинация от последните две-с обеци повдигам наравно с предните и с въздух нагоре. Тук има доста опитни колеги и се надявам да ми помогнете за правилно решение.
					1. допълнителен лист на ресора - не е ясно колко ще повдигне а и ще вдърви и без това твърдата возия;
2. по-дълги обеци-ще запази возията, но ме притеснява това, че ресора ще се огъва обратно при достигане на горния ограничител;
3. допълнително въздушно между ресора и шасито-по добра возия, но опасност от клечките в гората.
Разсъждавам и върху комбинация от последните две-с обеци повдигам наравно с предните и с въздух нагоре. Тук има доста опитни колеги и се надявам да ми помогнете за правилно решение.



 За Рейнджър дават повдигане на предницата до 40мм максимум, заради ограничения ход на носачите. Най-добре е носача да стои по средата между тампоните. Моля те, ако имаш възможност да снимаш OME кита преди монтажа/интересно ми е какво съдържа/
 За Рейнджър дават повдигане на предницата до 40мм максимум, заради ограничения ход на носачите. Най-добре е носача да стои по средата между тампоните. Моля те, ако имаш възможност да снимаш OME кита преди монтажа/интересно ми е какво съдържа/
 ).Относно цената пусни едно ЛС на Явор от Вромос.
).Относно цената пусни едно ЛС на Явор от Вромос.
							
						



Коментар