Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ГНП Лукас

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ГНП Лукас

    Имам Форд транзит 2,5 101кс от 95г,та въпросното добиче ми върти номера.Първо не щеше да гасне от ключа,при повторен контакт угася.СветнА ламба със нарисуван мотор и нещото не ще да вдига повече от 2500об/мин.Проверил съм бушони и релета,маркучетата от турбото до мапа и се изчерпах.Пали от четвърт,но не гасне и няма злоба.
    Говорих със стендист,по неговите думи е скапан клапана за гасенето,който е вътре в помпата.При ремонт се скапвала изолацията на некви тънки жички които после окъсявали и гнп-то свършва курса,в смисъл не подлежи на ремонт.А не искам механична помпа със жило,разхода става непоносим.Някой сблъсквал ли се е със подобен проблем!?
    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

  • #2
    От: ГНП Лукас

    За разхода с механичната ти казах-не е нищо особено.
    Моя дръгел гори 10/100, може да стигне и до 11, ама рядко.
    Ся, твоя е с турбо, моя е прост, и е 74 коня. Ако се присади механична помпа директно-може да има проблеми. Знаещите да казват.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #3
      От: ГНП Лукас

      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      За разхода с механичната ти казах-не е нищо особено.
      Моя дръгел гори 10/100, може да стигне и до 11, ама рядко.
      Ся, твоя е с турбо, моя е прост, и е 74 коня. Ако се присади механична помпа директно-може да има проблеми. Знаещите да казват.
      Механична помпа на турбодизел смуче 15+литра,говорих с колеги които са вече с такива,и не ме кефи въобще.
      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

      Коментар


      • #4
        От: ГНП Лукас

        В Пловдив има специалисти за тая гад на Лукас.Далечко ти е ама.нещо по куриер.За фирма.ако не знаеш ще питам ,че пращахме за едни Добло ,цела.серия,та знам.че.само там се оправят с новите недоразумения на Лукас ,всички познати от автобранша пращат помпи там.
        Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

        Коментар


        • #5
          От: ГНП Лукас

          Ние се мъчихме с една и като я махнахме нещата заспаха. Изхвърли го това недоразумение .
          Това с разхода и вървенето са глупости, гори под 10 и върви много с механичен бош . Същия 2.5 с турбо .
          0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

          Коментар


          • #6
            От: ГНП Лукас

            С ремонта на електронната помпа ще се вкараш във филм.(буса не струва толкова , колкото струва ремонта на помпата.) Ревизирана, настроена и парилно поставена механична помпа Бош и си свиркай. Разхода е махаш една нула от скоростта. Пробвано и правено дестки пъти. Има достатъчно бусове по моргите за да си намериш помпа(със зъбно колело),педал и жило.

            Коментар


            • #7
              От: ГНП Лукас

              Там е работата,че не съм убеден,че точно помпата прави проблем.Някакви идеи за нещо друго по периферията!?
              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

              Коментар


              • #8
                От: ГНП Лукас

                Помпата е ! Клапаните са на нея (поне два вида са ), няма нужда да се разглобява цялата, но хич не се занимавай. Само ще хвърлиш една шапка пари и ще си изгубиш времето .
                0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                Коментар


                • #9
                  От: ГНП Лукас

                  Модела подлежи на диагностика (по принцип) . Не гасненето е характерна повреда на този модел помпа. Абсолютно съм съгласен с колегата travelling. Ако смяташ да използваш буса намери си помпа Бош, ако не можеш да намериш ще помогнем.

                  Коментар


                  • #10
                    От: ГНП Лукас

                    Да,подлежи на диагностика,но е със нЕква шибана букса с три жици и при разговор с колеги вдигат рамене.Пращат ме в фото-мое,евентуално там можели да прочетат.
                    Някой със координати на пловдивските майсторчета!?
                    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                    Коментар


                    • #11
                      От: ГНП Лукас

                      Ако ти трябва свалена по същите причини, за да си правиш експерименти, мога да ти пратя. Стои в склада три- четири години. Веднъж я ремонтирахме, изкара година и я заменихме с механична. Проблемът беше с течове на гориво около някакви клапани по спомен. За разход не ме питай, не знам. Но определено стана мъртвец спрямо с оригиналната.

                      Изпратено от моят BAH-W09 с помощта на Tapatalk
                      Марин Райковски

                      Коментар


                      • #12
                        От: ГНП Лукас

                        Ако не държиш точно на тая лукас,колегите са прави .Слагай механична и хвърляй тая тад .Карал съм и механична лукас и в София се оправи само Цецо дизела.от Драгалевци след много баене и търпение и се обади от няколко места да му докарат стари помпи втора ръка за донори.Запалих след 20.минути теглене с Газка,по негови препоръки.Боклук са си открай време.Иначе за тия от Пловдив ще питам за координати че колега се оправяше с пратките.
                        Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                        Коментар


                        • #13
                          От: ГНП Лукас

                          Най добрия майстор на помпи Лукас е Георги от Ямбол. Прави ми помпа на мондеото, като преди това едни други майстори ми я осраха. Напиши това в търсачката и ще ти излезе тема за него във Форд форума.
                          . SPECIALISTA-ДОСТОЕН ЗА УВАЖЕНИЕ! ДИЗЕЛ! Модерен стенд за диагностика на ГНП, и ремонт на дюзи. Горещо препоръчвам!!!
                          П.п. подвизава се там под името специалиста.
                          Последно редактирано от dido uzunov; 23-09-19, 09:56.
                          "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

                          Коментар


                          • #14
                            От: ГНП Лукас

                            Първоначално публикуван от marinrr Преглед на мнение
                            Ако ти трябва свалена по същите причини, за да си правиш експерименти, мога да ти пратя. Стои в склада три- четири години. Веднъж я ремонтирахме, изкара година и я заменихме с механична. Проблемът беше с течове на гориво около някакви клапани по спомен. За разход не ме питай, не знам. Но определено стана мъртвец спрямо с оригиналната.

                            Изпратено от моят BAH-W09 с помощта на Tapatalk
                            Нов педал и жило ли сложихте, каква е помпата ?
                            При нас определено върви много добре с механичната .
                            0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                            Коментар


                            • #15
                              От: ГНП Лукас

                              Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
                              Нов педал и жило ли сложихте, каква е помпата ?
                              При нас определено върви много добре с механичната .
                              Да!
                              Но не претендирам, че е каран при добър майстор. По спомени го карахме някъде в Надежда да го правят.

                              Изпратено от моят BAH-W09 с помощта на Tapatalk

                              И между другото ще се продава!
                              Марин Райковски

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X