Имам Форд транзит 2,5 101кс от 95г,та въпросното добиче ми върти номера.Първо не щеше да гасне от ключа,при повторен контакт угася.СветнА ламба със нарисуван мотор и нещото не ще да вдига повече от 2500об/мин.Проверил съм бушони и релета,маркучетата от турбото до мапа и се изчерпах.Пали от четвърт,но не гасне и няма злоба.
Говорих със стендист,по неговите думи е скапан клапана за гасенето,който е вътре в помпата.При ремонт се скапвала изолацията на некви тънки жички които после окъсявали и гнп-то свършва курса,в смисъл не подлежи на ремонт.А не искам механична помпа със жило,разхода става непоносим.Някой сблъсквал ли се е със подобен проблем!?
Говорих със стендист,по неговите думи е скапан клапана за гасенето,който е вътре в помпата.При ремонт се скапвала изолацията на некви тънки жички които после окъсявали и гнп-то свършва курса,в смисъл не подлежи на ремонт.А не искам механична помпа със жило,разхода става непоносим.Някой сблъсквал ли се е със подобен проблем!?
Коментар