Обява

Свий
Няма добавени обяви.

FORD RANGER/MAZDA B-series

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • FORD RANGER/MAZDA B-series

    Пускам темата за да можем (ако има други освен мен с такава кола) да обменяме информация!
    Поздрави!
    offroad фен
    1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
    TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

  • #2
    До: FORD RANGER/MAZDA B-series

    Поздрав и от мен! FORD RANGER 2,5 D; 4х4, двойна кабина (не особено популярна модификация), 240 000 км - общо взето безпроблемна експлоатация с оглед пробега.

    Коментар


    • #3
      До: FORD RANGER/MAZDA B-series

      Моя е 2,5 ТД.4х4 ; двойна кабина;36 000 км.Дребни проблеми.Преди него имах 2,5Д.Интересното е че чистия дизел ми даваше по нисък разход извън града.7,5-8,5 срещу 9-10,5 за турбото.
      offroad фен
      1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
      TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

      Коментар


      • #4
        До: FORD RANGER/MAZDA B-series

        Логично че ще дава по-малък разход, с турбото върви повече и си признай че го натискаш повече Я го карай като по-слабия без турбо да видиш разхода
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #5
          До: FORD RANGER/MAZDA B-series

          Стария беше много зле обезшумен.На 120 км/ч двигателя беше "до мен" и затова го карах с около 95-100.На новия си подържам 120 , иначе без проблем държи и 150,но разхода вече е 13-14.

          Другото нещо което ми е ултра странно е регулировката на ЛСД-то.Значи теста е следния:
          -с фабричния крик вдигам едната гума във въздуха
          -паля и подържам 2500 об.1-ва-не пада от крика; 2-ра-не,3-та- не;4-та-долу сме
          -последното се получава и на 3-та при 3500 об.

          Някой има ли идея това така ли трябва да бъде?
          Последно редактирано от Гълъбин Колев; 09-01-08, 09:14.
          offroad фен
          1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
          TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

          Коментар


          • #6
            До: FORD RANGER/MAZDA B-series

            Е то там се калиброва от натягането на пружините. Ако много ги натегнеш и дисковете са нови поднася за щяло и нещяло.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              До: FORD RANGER/MAZDA B-series

              Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
              Е то там се калиброва от натягането на пружините. Ако много ги натегнеш и дисковете са нови поднася за щяло и нещяло.
              Има ли някъде стенд за проверка?
              offroad фен
              1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
              TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

              Коментар


              • #8
                До: FORD RANGER/MAZDA B-series

                Съмнявам се да съществува ИЗОБЩО такова нещо. Производителя си произвежда едни пружини и дискове, ако ги сложиш нови и ползваш правилното масло всичко трябва да е точно. Иначе от лукавого...
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  До: FORD RANGER/MAZDA B-series

                  Принципно колата е на 30000км и всичко би трябвало да е 6.Никой обаче не е в състояние да каже дали е така.Според най-знаещия в Мото Пфое , ЛСД-то е на 70% самоблокиращ се диференциал,аз обаче не разбрах какво точно значи това и защо от място се задейства чак при такава голяма разлика в оборотите на колелата.Т.е. ако съм спрял все едно нямам ЛСД,защото ако не съм на крик естествено че не мога да тръгна на 4-та.
                  offroad фен
                  1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                  TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                  Коментар


                  • #10
                    До: FORD RANGER/MAZDA B-series

                    Темата за дифовете е дъвкана многократно, ако се разтърсиш ще откриеш много интересни неща и ще си попълниш знанията. Няма да можеш да си отговориш конкретно на въпроса, но пък ще знаеш кое защо и как.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      До: FORD RANGER/MAZDA B-series

                      Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                      Съмнявам се да съществува ИЗОБЩО такова нещо. Производителя си произвежда едни пружини и дискове, ако ги сложиш нови и ползваш правилното масло всичко трябва да е точно. Иначе от лукавого...
                      Обикновено има поне 6 размера оригинални дискове за ремонт на ЛСД-то. Различават се по дебелина.

                      Коментар


                      • #12
                        До: FORD RANGER/MAZDA B-series

                        Това за кой производител става въпрос че не разбрах?
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #13
                          До: FORD RANGER/MAZDA B-series

                          Имам опита с Тойота - в случая ЛСД за лека кола.

                          Коментар


                          • #14
                            До: FORD RANGER/MAZDA B-series

                            Ахам. Щот за Форд такова нещо няма. Поне аз колкото съм питал и съм се интересувал - само едно.
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #15
                              До: FORD RANGER/MAZDA B-series

                              Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                              Ахам. Щот за Форд такова нещо няма. Поне аз колкото съм питал и съм се интересувал - само едно.
                              Да не забравяме че дифа си е на мазда, както впрочем и всичко друго с изключение на фарове,мигачи , решетка и броня!
                              offroad фен
                              1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                              TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X