Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Краят на една и началото на друга история .......

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Краят на една и началото на друга история .......

    Първоначално публикуван от hudson Преглед на мнение
    Гарантирано имаш реална връзка с колелата. На най новите супер хипер коли се опитват да инсталират управление “по жица”, но дори там е предвидено при аварийна ситуация, с помощта на пиропатрон моментално изграждат “твърда” връзка между волана и рейката.
    При колите след 2007-2008 масово започват да вграждат електрически серво усилватели - без хидравлични помпи и флуиди. Просто ел. мотор развърта един маховик и зацепва към кормилния вал в нужната ти посока.
    Като се скапе нещо, в масовия случай все едно караш жигула с изсъхнала кормилна кутия и меки гуми
    Ако нямаше климатик , при загасен двигател може да се ползва волана за вентилатор и наистина може би е напълно електрическо кормилното управление а не както съм написал с електрическа помпа . Другите ми коли са с две и три години по-млади от Кията пък са си със стандартно (класическо ) хидроусилване на кормилната уредба .
    По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

    Коментар


    • #32
      От: Краят на една и началото на друга история .......

      Както е видно имам такава,последно 2015 г.,да,изцяло е електро,прави и други магарии,променя ъгъл на завиване според скороста,при по висока скорост прави волана тежък,при мен след загасяне,волана е лек още някакво време,после се вдървява много повече от на Жигули.Ако ти дърпа на някъде,не разбираш.
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #33
        От: Краят на една и началото на друга история .......

        Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
        Както е видно имам такава,последно 2015 г.,да,изцяло е електро,прави и други магарии,променя ъгъл на завиване според скороста,при по висока скорост прави волана тежък,при мен след загасяне,волана е лек още някакво време,после се вдървява много повече от на Жигули.Ако ти дърпа на някъде,не разбираш.
        Тази която карах имаше доста екстри и дори можеше да регулираш чувствителността на волана (спорт, комфорт и още нещо) . Карах я само 40 км в едната посока и още толкова на обратно и нямах време да я разглеждам много . Беше бензин със 6 скорости и ми направи голямо впечатление голямата и трудно за преодоляване турбо дупка . Предполагам че това е и част от моето опознаване или по-точно моята рутина от каране на коли с други нрави и личните ми привички .
        По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

        Коментар


        • #34
          От: Краят на една и началото на друга история .......

          Първоначално публикуван от alexalex69 Преглед на мнение
          Тази която карах имаше доста екстри и дори можеше да регулираш чувствителността на волана (спорт, комфорт и още нещо) . Карах я само 40 км в едната посока и още толкова на обратно и нямах време да я разглеждам много . Беше бензин със 6 скорости и ми направи голямо впечатление голямата и трудно за преодоляване турбо дупка . Предполагам че това е и част от моето опознаване или по-точно моята рутина от каране на коли с други нрави и личните ми привички .
          Честно казано,заради евро 5 и т.н Прецакаха доста неща,първия сийд с 1.4 мотора е 109 к.с
          Втория сийд е 90 к.с май имаше и 80 к.с за последното не съм съвсем сигурен.Моторите са еднакви,но софтуера ги реже заради евро нормите,най много ми допада сийд 1 ,вътре отпред широк,върви и дърпа когато е в обороти добре ,гори много малко.Следващия модел от 2015 вътре е като в кабина на самолет,тясно,скопен от към вървене,но пък обезшумен,на 6 скорост си лети със 180 км.комфортно,но пък муден.Единицата върви повече,но след 140 км.става шумно.
          Иначе екстри да искаш в Киа.
          За турбо дупка при бензин? С кой мотор е това...1.4,1.6 са без турбо...поне моите нямаха...2 не съм имал.Дизелите са им турбинирани всички
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #35
            От: Краят на една и началото на друга история .......

            Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
            Честно казано,заради евро 5 и т.н Прецакаха доста неща,първия сийд с 1.4 мотора е 109 к.с
            Втория сийд е 90 к.с май имаше и 80 к.с за последното не съм съвсем сигурен.Моторите са еднакви,но софтуера ги реже заради евро нормите,най много ми допада сийд 1 ,вътре отпред широк,върви и дърпа когато е в обороти добре ,гори много малко.Следващия модел от 2015 вътре е като в кабина на самолет,тясно,скопен от към вървене,но пък обезшумен,на 6 скорост си лети със 180 км.комфортно,но пък муден.Единицата върви повече,но след 140 км.става шумно.
            Иначе екстри да искаш в Киа.
            За турбо дупка при бензин? С кой мотор е това...1.4,1.6 са без турбо...поне моите нямаха...2 не съм имал.Дизелите са им турбинирани всички
            Да си призная не разбрах ( нямах време ) и като зареждах видях че на капака на двг пише GDI . Може да е бил и без турбо ама под 2000 оборота го нямаше и там където с моят фокус и транзит карам на 6та скорост и без смяна ускоряват и набират , ми се наложи да сляза две надолу за да тръгне горе-долу добре .
            По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

            Коментар


            • #36
              От: Краят на една и началото на друга история .......

              GDI си е чист бензин. Малка кубатура,трябва да се кара като пистов мотор - обороти.

              Коментар


              • #37
                От: Краят на една и началото на друга история .......

                Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
                GDI си е чист бензин. Малка кубатура,трябва да се кара като пистов мотор - обороти.
                Надявам се да не ми се налага да ползвам този автомобил за заместващ . Благодаря за разяснението !
                По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                Коментар


                • #38
                  Преди около две ,три седмици дойде писмо за сервизна акция . Апдейт на софтуер . След дълго рекламираните 60 000 км до сервизно обслужване или максимум две години , всичко се промени . След като светне лампата за сервизно обслужване и смяна на масло , може да се кара до 2400 км . След това се ограничава мощността на двг. и скоростта на движение . Не че съм кой знае колко засегнат от промяната . Вече на три години и два месеца и на 39 800 км ,съм на трета смяна на маслото . Първата беше на 10 000 км първата година ( по моя воля ) , втората година на около 25 000 км по норма беше обслужването и тази година ми светна на около 30 000 км и го смених пак по моя воля . Така че това дето се рекламира отново е много различно от реалната действителност . И както на Ронин единият ми ремък е в масло .Разликата е че знам от нов , как и с какво е обслужван .
                  По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X