След малко повече от 8 години и след около 120 000 км дойде време окончателно да се разделя с дълго мечтания автомобил . Исках пикап , купих си и го ползвах достатъчно дълго за да се убедя че всяко 2 , 3 или повече в едно не е баш това от което човек има нужда . Исках да го ползвам за работа , почивка и да возя семейството . Обаче не става .............. Днес беше последният ми ден с него .......... Запознахме се когато беше годиначе и на около 17 000 км . За периода в който се познавахме полагах всички необходими грижи . Смяна на масла , накладки , гуми и нищо повече . Изключение прави едно последното каре преди задният мост . Имаше малък инцидент с акумулатора , но се оказа слаба грижа . След малко повече от 9 години продължи да служи до последната минута в моите ръце .
Това е първата му снимка .
Някъде по средата
И когато реших че няма нужда повече да се мъчим взаимно
И последната му снимка от днес
Така завършва старата и с този край започва новата история . След близо две годишно умуване как и с какво да заменим пикапа че и агнето да бъде цяло и семейството сито , решихме да продаваме пикапа и да вземем две коли . Проблем се оказа да решим каква и колко стара . Умувахме и решихме възможно най-млади и на малко км . Гледахме ама или скъпо и на много км или еФтино и много амортизирано . Спонтанно решихме нова работна и нова семейна кола . Избрахме модели и започнахме проучване . За работна избрах Transit Custom и семейна Focus комби . След близо 6 месечно чакане днес замених стария работен кон с новият ФОРД . Семейната дойде по- рано защото намерихме на 6 месеца и на малко км . С нея успяхме дори да се приберем за лятото и да направим една почивка на Тасос . Това e първата снимка на новият ми работен Форд
Надявам се че той ще се представи подобаващо и няма да развали добрите ми впечатления от всички други Фордове които съм имал . Двигателят е 2000 см2, 130 к.с и Евро 6 . Лошата новина е заради газовете се зарежда и с АдБлу . Любопитно ми е какъв е разхода на тази течност ,защото това е първата поръчана и доставена кола с този мотор в представителството . Вече се разбрахме че няма да чакаме две години и 60 000 км за първа смяна на маслото а ще я направя малко преди да направи година , независимо от км . И историята ще продължава ........................
Това е първата му снимка .
Някъде по средата
И когато реших че няма нужда повече да се мъчим взаимно
И последната му снимка от днес
Така завършва старата и с този край започва новата история . След близо две годишно умуване как и с какво да заменим пикапа че и агнето да бъде цяло и семейството сито , решихме да продаваме пикапа и да вземем две коли . Проблем се оказа да решим каква и колко стара . Умувахме и решихме възможно най-млади и на малко км . Гледахме ама или скъпо и на много км или еФтино и много амортизирано . Спонтанно решихме нова работна и нова семейна кола . Избрахме модели и започнахме проучване . За работна избрах Transit Custom и семейна Focus комби . След близо 6 месечно чакане днес замених стария работен кон с новият ФОРД . Семейната дойде по- рано защото намерихме на 6 месеца и на малко км . С нея успяхме дори да се приберем за лятото и да направим една почивка на Тасос . Това e първата снимка на новият ми работен Форд
Надявам се че той ще се представи подобаващо и няма да развали добрите ми впечатления от всички други Фордове които съм имал . Двигателят е 2000 см2, 130 к.с и Евро 6 . Лошата новина е заради газовете се зарежда и с АдБлу . Любопитно ми е какъв е разхода на тази течност ,защото това е първата поръчана и доставена кола с този мотор в представителството . Вече се разбрахме че няма да чакаме две години и 60 000 км за първа смяна на маслото а ще я направя малко преди да направи година , независимо от км . И историята ще продължава ........................
Коментар