Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Покупка на Ford EXPLORER 4.0 v6 205к.с 1998 ???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Покупка на Ford EXPLORER 4.0 v6 205к.с 1998 ???

    Харесал съм си един Форд Експлорър 4.0 v6 205к.с. 1998г. Авотоматик.
    Мисля че е американски?! Скоростите са му горе при волана. До колкото чета те са им слабо място. Дали този е с проблемните скорости ???
    С газов инжекцион, но незнам колко ше харчи ? Какъв разход да очаквам ?
    Какво да гледам при покупката ?
    Благодаря предварително.

  • #2
    От: Покупка на Ford EXPLORER 4.0 v6 205к.с 1998 ???

    Първоначално публикуван от L1qu1d Преглед на мнение
    С газов инжекцион, но незнам колко ше харчи ? Какъв разход да очаквам ?
    Предполагам средно около 16 до 18 литра газ на 100 км.

    П.П. Не си писал в регистрацията от къде си, затова не очаквай много. Порови из форума, има тема за разхода http://www.offroad-bulgaria.com/show...F5%E0%F0%F7%E8

    Успех!
    Приятели не се печелят - губят се завинаги.
    УМЪТ НЕ Е ЗА ВСЕКИ
    Времето е ценно, само ако не бързаш.
    0889623098

    Коментар


    • #3
      От: Покупка на Ford EXPLORER 4.0 v6 205к.с 1998 ???

      Четири литровият Експлорър с ГИ в София градско 25-35л извънгр.14-20л ако го караш "икономично".

      Коментар


      • #4
        От: Покупка на Ford EXPLORER 4.0 v6 205к.с 1998 ???

        колега, наистина скоростите с проблемни .. направи им тест и огледаи маслото .. ако е черно не го взимай.. за ремонт ще искат около 4000 лева..
        имам един дет седи доста време и никои нее можа да направи диагностика..ако имаш питания пиши скупе barbarosa

        Коментар


        • #5
          От: Покупка на Ford EXPLORER 4.0 v6 205к.с 1998 ???

          Първоначално публикуван от nikifori Преглед на мнение
          Четири литровият Експлорър с ГИ в София градско 25-35л извънгр.14-20л ако го караш "икономично".
          Моят е пет литров с ГИ и гори по-малко от 30 в София и около 22-25 по наше градско, извънградско м/у 16 и 18 в зависимост от крачето.
          Проблем със скоростите - никакъв, но пък те нямат нищо общо с тези на 4 литровия.
          Приятели не се печелят - губят се завинаги.
          УМЪТ НЕ Е ЗА ВСЕКИ
          Времето е ценно, само ако не бързаш.
          0889623098

          Коментар


          • #6
            От: Покупка на Ford EXPLORER 4.0 v6 205к.с 1998 ???

            Моя е 4 литров и е с обикновено газово. Харчи 25-30 градско и около 15 извънградско - Варна. Чудих се дали да слагам газова инжекция ама като ви гледам разхода май няма смисъл да си давам парите.

            Коментар


            • #7
              От: Покупка на Ford EXPLORER 4.0 v6 205к.с 1998 ???

              Няма смисъл да го буташ, само се научи на градско да караш по-икономично. Като например да не тръгваш с много газ.
              Приятели не се печелят - губят се завинаги.
              УМЪТ НЕ Е ЗА ВСЕКИ
              Времето е ценно, само ако не бързаш.
              0889623098

              Коментар


              • #8
                От: Покупка на Ford EXPLORER 4.0 v6 205к.с 1998 ???

                Първоначално публикуван от ivotosod Преглед на мнение
                Няма смисъл да го буташ, само се научи на градско да караш по-икономично. Като например да не тръгваш с много газ.
                Абе то удоволствието от подаването на газ по светофарите е доста по голямо от разхода.Как да се удържа... човек .

                Коментар


                • #9
                  От: Покупка на Ford EXPLORER 4.0 v6 205к.с 1998 ???

                  Първоначално публикуван от nikifori Преглед на мнение
                  Абе то удоволствието от подаването на газ по светофарите е доста по голямо от разхода.Как да се удържа... човек .
                  Така е, особено когато жена ми кара и някой се опитва да се пререди на светофара...и получава
                  Приятели не се печелят - губят се завинаги.
                  УМЪТ НЕ Е ЗА ВСЕКИ
                  Времето е ценно, само ако не бързаш.
                  0889623098

                  Коментар


                  • #10
                    От: Покупка на Ford EXPLORER 4.0 v6 205к.с 1998 ???

                    Аз взех, че си сложих газова инжекция и засега ми харчи 17-20 на 100. Градско извънградско нещо не виждам разлика.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Покупка на Ford EXPLORER 4.0 v6 205к.с 1998 ???

                      Какво значение има разхода?Джипът не съм сигурна че е толкова проходим поради собствено тегло 2 тона,но за изтегляне,влачене,издърпване не го барка да извади и 5 тона машина има тяга!На такъв клас се гледа въртящ момент и нютон метри ако упаши една сгради с стоманено въже и го вържа за шасито му което е 6 милиметрова стомана или въжето ще се скъса или сградата ще бъде прерязана от въжето,но това трябва да стане на твърда настилка,не съм съгласна че е проходим на мочурища,блата и гори.По принцип е луксозен камион за градски пътища,не е лоша....Да не дава господ да минеш на червено и някой да ти мине път/ако е от лекия клас автомобили ще бъде разкован,ако е камион ще бъде обърнат/.Невероятно но факт типично американски джип .

                      Пълен напред и няма значение какво тегля и какво ми се изпречва на пътя.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Покупка на Ford EXPLORER 4.0 v6 205к.с 1998 ???

                        Малка корекция ако може. Теглото е почти 3 тона, но с подходящи гуми добре се движи и извън пътя.
                        Нисък и дълъг е за силно пресечени терени, но за сметка на това има мощност.

                        П.П. Откакто го имам не ми е създавал особени грижи, а и осмакът си е осмак все пак.

                        Поздрави на всички фенове.
                        Приятели не се печелят - губят се завинаги.
                        УМЪТ НЕ Е ЗА ВСЕКИ
                        Времето е ценно, само ако не бързаш.
                        0889623098

                        Коментар


                        • #13
                          От: Покупка на Ford EXPLORER 4.0 v6 205к.с 1998 ???

                          Първоначално публикуван от hubavena Преглед на мнение
                          Какво значение има разхода?Джипът не съм сигурна че е толкова проходим поради собствено тегло 2 тона,но за изтегляне,влачене,издърпване не го барка да извади и 5 тона машина има тяга!На такъв клас се гледа въртящ момент и нютон метри ако упаши една сгради с стоманено въже и го вържа за шасито му което е 6 милиметрова стомана или въжето ще се скъса или сградата ще бъде прерязана от въжето,но това трябва да стане на твърда настилка,не съм съгласна че е проходим на мочурища,блата и гори.По принцип е луксозен камион за градски пътища,не е лоша....Да не дава господ да минеш на червено и някой да ти мине път/ако е от лекия клас автомобили ще бъде разкован,ако е камион ще бъде обърнат/.Невероятно но факт типично американски джип .

                          Пълен напред и няма значение какво тегля и какво ми се изпречва на пътя.
                          ... И да не ти дава Господ да ти излезе куче на магистралата и да се наложи да врътнеш волана. Салтата са гарантирани. Тежи по-малко от на жената леката кола. За сигурност на пътя няма да говорим- плачевна ситуация. И няма как някой да "ти мине път", когато ти минаваш на червено.
                          За останалото, нямам наблюдения- не съм опасвал къщи с проволка...

                          1998 Ford Explorer 4dr 112" WB XLT 4WD

                          Weight Information
                          Trim Curb Weight: 4180.00

                          1998 Mercedes-Benz S-Class
                          Curb Weight AT 4700


                          IIHS Frontal Offset Crash Test

                          About IIHS
                          Each vehicle’s frontal offset crashworthiness is based on performance in a 40 mph frontal offset crash test. Ratings depend on how well the structure/safety cage protects the occupant compartment, the risk of injury measured for an average-sized male, and how well the restraint system controls occupant movement.
                          Rating Key:
                          G Good A Acceptable M Marginal P Poor
                          Injury measures
                          Vehicle make/model OVERALL Structure/ safety cage Head/ neck Chest Leg/foot left, right Restraints/ dummy kinematics
                          1998 Ford Explorer A A A G GG P
                          (Tested: 1996 Ford Explorer XLT 4wd)
                          Get full details from IIHS
                          Последно редактирано от NIKSD; 26-11-12, 23:12.
                          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X