Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Митът за лошия ФОРД

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Митът за лошия ФОРД

    Първоначално публикуван от MartiX5 Преглед на мнение
    Най-вероятно е искал да каже, че изброените имат модели базирани на една и съща платформа, а именно Мондео.
    +
    Мазда 2 = Форд Фиеста
    Форд Фикус = Волво V40, 50, 60 и т.н.

    Коментар


    • От: Митът за лошия ФОРД

      По спомени Ягуар Х-тайп е Мондео в дрго облекло.
      Subaru Legacy 2.5
      Suzuki GS500 E

      Коментар


      • От: Митът за лошия ФОРД

        Първоначално публикуван от MartiX5 Преглед на мнение
        Най-вероятно е искал да каже, че изброените имат модели базирани на една и съща платформа, а именно Мондео.

        И технологията една платформа - много коли ги прави лошо нещо ли? Че пак не схващам?

        Или французите, японците разработват за всеки модел отделна платформа?
        Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

        Коментар


        • От: Митът за лошия ФОРД

          Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
          И къде ги намери ако не е тайна? Аз ги чакам от Рубена Пловдив, че нещо ги нямат налични.
          Първия магазин за части,рубена имат голям склад в Пловдив и може и от тях да са
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • От: Митът за лошия ФОРД

            Просто дадох пример с използването на общи платформи, не казвам, че е зле, напротив.

            Коментар


            • От: Митът за лошия ФОРД

              Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
              Просто дадох пример с използването на общи платформи, не казвам, че е зле, напротив.
              Да, ама напр. между "Фиат Крома" и "Сааб 9000" разликата беше от небето до земята, а между "Крома" и "Ланча Тема" - също в пъти. "Обща платформа" нито значи същата кола, нито същото качество. За "Алфа 164" на същата платформа нямам наблюдения.
              The original Croma (Type 154) was a five-door notchbackliftback penned by Giorgetto Giugiaro ofItal Design and built on the Type Four platform, which was designed in cooperation between several companies and was also used for the Saab 9000, Lancia Thema and Alfa Romeo 164
              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • От: Митът за лошия ФОРД

                Най-общо казано общата платформа значи използване на едни и същи двигатели, окачване и скоростни кутии, което не влияе на качеството на изработка или на качеството на материалите използвани в различните марки и модели ползващи платформата. Та в общи линии това което казваш е нормално явление.
                Subaru Legacy 2.5
                Suzuki GS500 E

                Коментар


                • От: Митът за лошия ФОРД

                  в най-общия случай значи едно купе, но двигателите не е задължително да са еднакви... Мондео е "световен" модел, но двигателите са различни за Европа, САЩ и Азия... На времето в Тайван такситата бяха основно мазда 626 с емблема "форд"
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • От: Митът за лошия ФОРД

                    Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                    в най-общия случай значи едно купе, но двигателите не е задължително да са еднакви...
                    "Общите платформи" и то понякога между конкуриращи се производители се правят, защото голяма част от... общо казано "чарколяците" са на външни за всяка от марките фирми, като се почне от електроника, спирачки, окабеляване - "Бош", "Лукас", "Магна", "Джонсън контролс", "Магнети Марели" и се мине през окачване и се свърши със скоростните кутии. С обща платформа се постигат икономии при купуването и влагането на тези компоненти - външният доставчик прави един вид част с някакви малки отклонения за 5-6 вида марки МПС. Индивидуална разработка за всяка марка би оскъпило много нещата.
                    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                    Коментар


                    • От: Митът за лошия ФОРД

                      Това за Европа, САЩ и Азия ясно. Нас принципно ни вълнуват тези в Европа, защото другите тук са почти невъзможни за откриване. А личните ми впечатления от един Фокус 1.8 турбодизел и преди него едно Мондео 1.8 бензин са, че получаваш повече автомобил отколкото плащаш.И двете съм ги карал по около 60 000км за двете години които съм притежавал всяка от тях и проблеми не е имало, освен дреболии по окачването от рода на някоя биалетка или накраиник. Мондеото беше 94 година и като го взех беше 4 годишно, а Фокуса 2000 година и го взех 2005. От по-новите нямам впечатления, но чувам, че си страдат от нормалните за модерните автомобили неща като дюзи, нафтови помпи и други такива хубавини.

                      ПС Боголюб е казал доста точно каква е целта на "общите платформи".
                      Последно редактирано от MartiX5; 13-01-14, 11:35.
                      Subaru Legacy 2.5
                      Suzuki GS500 E

                      Коментар


                      • От: Митът за лошия ФОРД

                        За мита за Форд - не знам , мога да кажа само че преди 10 години имах форд ескорт 1.8тд който тогава беше 10 годишен 1994г прозиводство беше на 450 хил.км и аз гок арах около 100 хил и го продадох беше над половин милион километра , а вървеше като пушка

                        Коментар


                        • От: Митът за лошия ФОРД

                          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                          Да, ама напр. между "Фиат Крома" и "Сааб 9000" разликата беше от небето до земята, а между "Крома" и "Ланча Тема" - също в пъти. "Обща платформа" нито значи същата кола, нито същото качество. За "Алфа 164" на същата платформа нямам наблюдения.
                          Tук си абсолютно прав! Разликата в посочените примери е толкова голяма, че...
                          Има значение и кой, как донадгражда по платформата и какъв е контрола по качеството освен разлики/прилики във възли и детайли... В посочените от теб примери, самата концепция и като замисъл и изпълнение е различна... СААБ до идването на fuGM не спестяваха нищо още от проектирането... Основната дума там винаги са имали инженерите, затова и минаха през толкова митарства...
                          Последно редактирано от ivied; 13-01-14, 12:02.

                          Коментар


                          • От: Митът за лошия ФОРД

                            Мнението ми е че след 2000 година Форд много са вдигнали качеството. Имам Fiesta 1.4 TDCI и я карам вече 25 000 км, никакви грижи, само скъпо масло и консумативи, кара се всеки ден в София. Имам и служебен Connect, на 200 000 км счупи съдинителя на три парчета и два пъти правихме по две дюзи. Една биалетка сменихме преди време, останалото е нафта и каране. Имах Голф 4, страшна чума и ми скъса нервите, непрекъснато давах пари по него. Не бих си купил автомобил на VAG повече, но Форд бих си взел. Между другото при старите коли Форд се представа доста добре по класациите. Това за циганина и Форда го приемем с усмивка, да си карат премиумите.

                            Коментар


                            • От: Митът за лошия ФОРД

                              Канекта е една наистина много здрава товарна кола,моята беше на ресьори,здрав тежък и върви до безобразие,фиестата е пълна шитня,незнам колко си висок ,аз съм 1.80 и вътре стоя със събрани крака като срамежлива девойка,често пътувах от Пловдив до Стражица,спирах по няколко пъти заради тая стойка да се раздвижвам,имах чувството че ще получа луксация,това е най омразния автомобил от всички които съм карал,беше служебна и чия юбилейна или там както я водят с многото екстри.Голф 4 не е най здравия автомобил,но е несравним с фиестата.
                              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                              Анатолий Пейчинов o8875о9815
                              https://dvrbg.com/

                              Коментар


                              • От: Митът за лошия ФОРД

                                Какво значи,че Голф 4 не е най-здравия автомобил,според мен е един от най-нездравите и изобщо не може да се сравнява по-надеждност с Фиестата!
                                мисля, да зема а се замисля...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X