В тази класация http://fakti.bg/avto/31701-vijte-koi...lat-nai-chesto показват че има доста други реномирани марки с повече проблеми .
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Митът за лошия ФОРД
Свий
X
-
От: Мита за лошия ФОРД
В топ 5 три са Тойота. Проблема на Форда е не в първите три години а от 4тата нататък. Това не е засегнато в тази класация. Немските започват да имат ядове обикновено от 5тата нататък. От Японските споменати в класацията повечето само имената са им японски вече. Затова и качеството става такова. Няма нищо странно в класацията предвид представителната извадка и срока на експлоатация."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
-
От: Мита за лошия ФОРД
Два проблема с класацията в този и вид:
- JD Power е американска компания. Класацията е за американски коли. Американските и немските фордове делят малко модели, сред които е Фокус. Другото са местни американски модели.
- Най-често коментираната класация на JD Power (понеже класациите са много) е за "Initial Customer Satisfaction Survey". Разпитват се собственици на нови автомобили, до няколко месеца след купуването им.
Собствениците на Форд са или хора които цял живот са карали Форд (пикападжии примерно), или хлапаци които карат първа кола, или скромни хора на които това е първата нова кола (понеже фордовете са евтини). Мненията на такива клиенти винаги са суперлативни.
По тази класация, бих класирал нашия Хюндай на първо място, понеже е страхотна кола. Ама е на една година. А субаруто е на осем.
Предвид че на Хюндая, автоматик, започна да ми боцка топката на скоростния лост (люпи се "хрома" отдолу на декоративния пръстен по топката), а на субаруто (с ръчни скорости) топката още е като нова, все си мисля че в дългосрочен план субаруто ще е по-читаво. Но в JD Power класацията бих го сложил по-долу, понеже вътре е като обран бостан и няма най-новите екстри.
Та толкова за тия класации.
Отделно че фордовете в щатския каталог са читави от първия до последния. Хубави коли са, особено за цената си.Издъних се на Тюринг теста
Коментар
-
От: Мита за лошия ФОРД
За американеца стандартния форд е или пикап, или Краун Виктория когато още се правеше.
А Викторията - осмак, задно предаване, с рама, тежи два тона...
На третия месец радиото не работи, на шестия - няма здрава лампичка по таблото...
Но вози като лодка, двигателя изкарва по не знам колко стотин хиляди, трансмисията и тя, климатика още духа лед на десетата година кажи речи без да го пипаш, а спре ли - всеки пакистанец с чалма и чук ти го оправя за половин час, и няма село в което да няма части за него на лавицата до тракторните ремъци. Отделно че заводски ремонтирана трансмисия е примерно седем осемстотин зелени, двигател - и той там.
В Ню Йорк ги забраниха за нови таксита вече (старите могат да се ползват, но пуснеш ли ново такси в обръщение - трябва да е хибрид) - е, таксиметровите фирми изкупиха последните бройки с дузини, и си ги държат на склад. През един сериен номер минават сигурно пет коли в части. Перпетуум мобиле.
Същото и с линкълните, които пак са на Форд.
Нощем ако останеш на кръстовище десетина минути ще преброиш поне пет бакшиша които гонят зеленото и минават бабунесто кръстовище на добре узряло жълто, с отскок и приземяване по корем с по пет метра искри зад колата. Това им е ежедневната употреба, с години.
Отделна бира са полицейските изпълнения, с малко по-пипнат двигател, заводски подсилено охлаждане и климатик (зер по цял ден патрулират с пешеходна скорост), с два алтернатора, с подсилена багажна клетка за да могат да ти "помогнат" да спреш наковавайки спирачки пред теб ако нещо не си ги разбрал от пръв път... Рой благинки. Които можеш да вземеш на полицейски търг "две за левче".Последно редактирано от Goblin; 25-02-12, 21:22.Издъних се на Тюринг теста
Коментар
-
От: Мита за лошия ФОРД
Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнениеАз имах шанса да огледам едно такова 64 година.Без то4ка ръжда никъде!!
Коментар
-
От: Мита за лошия ФОРД
Ами за мен беше впечатляващо, след като тераното ми гръмна след една година каране в бг-2002г.Наистина къдърно направен шлеп, с необходимата антикорозионна защита.Освен това, за това добитче има части на цени - лада.8$ кормилен накрайник...
Коментар
-
От: Мита за лошия ФОРД
Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнениеВъпреки всичко добро, казано за Форд най-добрия Форд е ПРОДАДЕНИЯ ФордПо Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.
Коментар
-
От: Мита за лошия ФОРД
Първоначално публикуван от alexalex69 Преглед на мнение...Проблема е с прежалените и след това попаднали в БГ . И за да не кажеш че нямам с какво да ги сравнявам ще кажа че съм имал и други коли . Проблемите които съм имал са нормални експлоатациони .
П.П. За тези, които не знаят, моят Форд е американски и произведен за полицията.Приятели не се печелят - губят се завинаги.
УМЪТ НЕ Е ЗА ВСЕКИ
Времето е ценно, само ако не бързаш.
0889623098
Коментар
-
От: Мита за лошия ФОРД
Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнениеВъпреки всичко добро, казано за Форд най-добрия Форд е ПРОДАДЕНИЯ Форд
Форд и циганин не боледуват - направо мрът.
Форд е създаден за да се разбере, че Опел не е най-лошият автомобил.
и т.н.
Такива неща да се чуват, иначе как ще си купувам евтини комбита. Заради това клеймо, за мен са много ценни автомобили, карам втори и със сигурност ще карам трети. 1.8 ТД интеркулър е много добро двигателче....
1-вия Ескорт комби '96 след като го купих смених ангренаж и обслужих предницата (100 лв за труд, тампони, накрайник, шарнири), след 100К профилактично го закарах на предница - резулата беше ... абе единия накрайник е тръгнал, но има още хляб в него
2-рия Мондео комби '97 - филма се повтаря (предница: 30 лв. труд + тампони), 40К от както е в мен, около 5К за нафта, а колата струва 2К, вършиш си работата и това е
!!! Не хваля Форда, хваля ниската му цена. Ниската цена породена от мита за лошия Форд води до: Много добро съотношение качество/цена (в полза на качеството).Biagini Passo Powered By VW Syncro
Коментар
-
От: Мита за лошия ФОРД
Имах Ескорт 1,6 93г комби. Изобщо не по- лош автомобил от Голф 3 да речем. Вече прежален го товарих като магаре и не го поддържах въобще и естествено издъхна. Аз съм доволен от тоя автомобил.
Мой познат кара Форд куриер (и работи куриер), бензин,газ . В момента е на 500 000 километра навъртяни само в Бг за няколко години. Предполага се че е на около 700 000 защото го взе 10 годишен. По двигателя веднъж смени вложки, а по окачването само текущи ремонти - шарнири, тампони, накрайници, накладки... Напоследък взе да гори масло и той взе друг двигател от морга да го сменя. Няма такова животно.Sent from my Nokia s fenerche
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар