Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Относно двигателите на Форда

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Относно двигателите на Форда

    Здравей те колеги, харесват ми фордовете след 2000г.,но вьв форума не намерих никаква информация за техните по нови бензинови двигатели.Става вьпрос за 2,0куб.,2,3куб.,3,0куб.Бих ви бил много благодарен,ако дадете малко повече информация за тях!Надежни ли са,стават ли да се газицифират?Желая ви много безаварийни километри на всички!!!

  • #2
    От: Относно двигателите на Форда

    Горят много, с много кекава но за сметка на това скъпа електроника. Не ти трябва. За съжаление и тук важи приказката: "Най-хубавият Форд е продаденият." Харесват си ги хора които не са опитвали нещо по хубаво. Тото Мое не можаха навреме да ми доставят новата баничарка и ми дадоха един Фокус на 10к км да го ползвам. Отдавна не бях карал толкова нещастен автомобил. 1.6, върви като 1.0, гори като 3.5. Бургас София със 140-150 по магистралата и до 110 другаде със стриктно спазване на ограниченията в населените места даде разход 10.6, по шумен и по спънат е от Яриса ми. А ако опиташ еленов тест на по вискока скорост си взел някоя мантинела, много нестабилен, абе тотално разочарование. Като разбрах, че чудото което карах струва 34к, им казах да се прегледат.
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • #3
      От: Относно двигателите на Форда

      Някой не знае ли малко по подробно за тези двигатели,някой от тях биле на Мазда,вярно ли е?

      Коментар


      • #4
        От: Относно двигателите на Форда

        Имам впечатления от Форд Фокус 00г. 1.8 115к.с.
        Прекрасен автомобил. По същия начин... "купи си форд - да си горд" "най-хубавия - бил продадения", " стъклото на фордовете било голямо, за да можело по-лесно да им се смеят хората"....
        СУУПЕР СТАБИЛЕН АВТОМОБИЛ!!! Няма такъв баланс. Не са се постарали за мотора да го "цедят", но пък е прекрасно разпределен.

        А за набиране... ами кара се доста стабилно, точно поради тази причина ... Фокуса наистина промени представата за Форд.

        Коментар


        • #5
          От: Относно двигателите на Форда

          Zeteс двигателите са разработка на Мазда, но си имят ядовете на Форд. Отдавна вече Мазда не е Мазда ами си е Форд. Мазда 3 си е Фокус отвсякъде. Даже се връзва със софтуера на Форд и той я разпознава като Фокус. Отдолу разликата е само един демпфер на задния мост който е при Мазда. Другото са различни пластмаси. Големи кочини. Баничарката се разкърца на 3к км, а те са най-здравото от Форд. Рейнджъра си струваше докато беше с Мазда Б, вече и той не струва.
          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

          Коментар


          • #6
            От: Относно двигателите на Форда

            Не робувам на марки и карам и троша каквото ми хареса. За Z-tek, ба си и недоразумението, преди месец го смених това недоразумение на 478х.км. За това време по двигателя-масло,филтри, ремъци и съединител. Малко двигатели са издържали на зверската експлоатация в мои ръце до тези километри. Верно си е лаком, до 12/100 бензин си го докарвам, но да си призная че ми е тежък кракът на десният педал а и икономичното каране никак не го умея. С добре настроен газов инжекцион повече от 10/100 разход нямам но пък за сметка на това имам и акт с над 200 А и накладките на спирачките износва боклука му с боклук и биелетките по ходовата част се рахлопват по софийските дупки за горе-долу година.
            Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
            Селска фурна аспух нема. Пак същият.
            В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

            Коментар


            • #7
              От: Относно двигателите на Форда

              Ванка, винаги си бил голям късметлия. Ти си изключение.
              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

              Коментар


              • #8
                От: Относно двигателите на Форда

                Може Митко, но това чудо издържа като муле на двойна езда. Знаеш че го ползваме и като личен и като служебен автомобил. Знаеш ми стила на каране а и Верче май че е взела всичко лошо в това отношение, та се чудя защо е още жив. Сега му сложих същият двигател но с моята си електроника и си е пак същата резачка. Вече му врътнах към 5х.км. и е без забележки. Специално за Z-тека-кефи ме и ми харесва. За другите нямам наблюдения.
                Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                Коментар


                • #9
                  От: Относно двигателите на Форда

                  Има 2 вида зетек мотори:
                  Първия е Zetec E (семейство двигатели Ford Zeta)... пуснат през 1991ва година. Това е двувалката от ескортите 1.8. По-късно с мондеото идва и 2 литровия зетек. Оригиналният Зетек мотор е само 1.8 2.0 кубатура. По време на разработката е бил приготвян за карбураторен двигател, но идват ограниченията и се налага да бъде направен за инжекция.Оттам и несъвършенствата на всмуквателните колектори и рестриктивния инжекцион . Този мотор ZETEC E има три генерации: phase 1 и phase 2 ( в моделите ДО 98ма година) и phase 3 (още познат като Zetec R или в англоезичните форуми Zetec Blacktop заради черният пластмасов капак на клапаните. 3-тата фаза така да се каже.... се различава от ескортските с механичните си повдигачи , малко по-големи клапани, пластмасови всмуквателни колектори, масленият филтър закачен директно за блока (не като фази 1 и 2) и водната му помпа е на пистовия ремък , при старите мотори е на ангренажа. Карам Фокус 1.8 blacktop 00г. за него мога да пиша и оттделна тема. Мотора е много здрав и читав, но и за него ако има питания може на ЛС .Характерно е ,че е правен като доста икономичен мотор със стандартна за началото на новия век мощност за 1.8 от 115 конски сили и 170 NM въртящ момент.Тежкият ми крак и агресивното каране си казват думата на градско каране, но до Пловдив съм ходил и съм се върнал с 5 на сто разход има и свидетели.Нормално да харчи нали е двувалка 1.8. Фокусите ST170 и RS също са зетеци "blacktop" с променливо газоразпределение и кубатура 2.0 независимо, че пише Duratec.

                  Вторият Zetec S/SE (семейство двигатели SIGMA)

                  Този мотор е разработен съвместно с yamaha разликата между двата веднага се вижда... на този всмуквателния колектор е "отпред" в коша на мотора докато при ZETEC E изпускателите са отпред. Кубатурите при Zetec S започват от 1.25 (фиестата), 1.4 (90hp) 1.6 (100hp) и 1.7 (125 hp и 155hp в Пума Спорт). Слага се в по новичките Фиести Пумите и 1.6 Фокус-а.Това е мотора който колегата е карал във Фокуса. Няма какво да се оплакваш колега ... то е логично, че кола с лек алуминиев двигател с малък въртящ момент и конски сили няма как да ти даде динамика в 1150 кг купе. С тези мотори не съм много запознат всеки може да провери каквото му трябва в ГУГЪЪЛ.

                  Колега мотора за който говориш ,че е разработка на Мазда е Duratec от втората генерация Фокуси и Мондео-та и Фиеста ST.Очевидно нищо не разбираш от фордове тъй ,че няма нужда да си поредния говорещ глупости за Форд с доста скромен опит зад волана... Баничарката Форд не може да е пример, сам разбираш , нито пък 1.6 фокус. Щом хвалиш някакъв посредствен автомобил като RANGER-a ми става ясно......

                  Коментар


                  • #10
                    От: Относно двигателите на Форда

                    Да уточня, моят е Z-tek 2.0 и го водят 134кс. с пластмасов колектор смукателен.
                    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                    Коментар


                    • #11
                      От: Относно двигателите на Форда

                      да същият мотор като моя с 2 големи ракии отгоре.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Относно двигателите на Форда

                        Тези които ме познават знаят колко разбирам от Фордове. Доскоро знаех и каталожните номера на частите. Данните ги има и в Гугъл. От Фордовете наистина първият Фокус е най-читав и точно с мотора като на Ванката. А Рейнджъра докато беше още Мазда беше най-читавият Форд. Дори и оригиналните му части идваха в кутии на които пишеше Мазда. От как му сложиха Фордовия мотор и пипнаха окачването и това не става.
                        Значи Форда е най-хубавата кола. Купете си. Аз като по прост ще си карам Тойотите.
                        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Относно двигателите на Форда

                          Ми за фокуса МК1 какво да кажа... не са вложили пари в разработката на нов двигател и са подобрили стария. НО каросерията е най-добрата в класа си като пътното поведение надминава всичките му съвременници в пъти с голфовете не може и да става сравнение който още нямат независимо задно окачване 2000 година. На тесен планински път е невероятно удоволствие да караш тази кола стига да е и с мощен мотор. Директно управление , перфектно пътно поведение...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Относно двигателите на Форда

                            Колега не ги слушаи.Слаб мотор,слаба електроника ,слабо окачване , нестабилен в завоите пълни глупости и статистики. Това си е един добър и екстравагантен автомобил. Моя е 1,6 Зетек мод.2000 купе Джия , Хечбекс газов инжекцион,на 100км - 9 или 10л. газ . Точно обратното в завоите е мн. стабилен и не мърда щото и окачването си му е малко твърдо,а мотора може да не е от наи пъргавите щото не е изцеден на макс. Развърта си прилично и кви електроники слаби , кви филми. За 3 години яко каране смених 2 комплекта гуми,2 биалетки , запалителна бобина , само сипвам и карам. ЕЕхх колега........разпали воината , сега се почва една стрелба.
                            Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Относно двигателите на Форда

                              Първоначално публикуван от пандо Преглед на мнение
                              Здравей те колеги, харесват ми фордовете след 2000г.,но вьв форума не намерих никаква информация за техните по нови бензинови двигатели.Става вьпрос за 2,0куб.,2,3куб.,3,0куб.Бих ви бил много благодарен,ако дадете малко повече информация за тях!Надежни ли са,стават ли да се газицифират?Желая ви много безаварийни километри на всички!!!
                              Кои, по-точно, Фордове?
                              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X