Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ford Maverick 2.4i 96г

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Я каква интересна тема !

    Сдобих се с къс Маверик, с метан, и понеже не виждам плюсове от него, освен ако не иде реч за такси, мислех да му метна пропан-бутан, но като ви чета бензиновите разходи, май 6÷6.5кг/100km не са много.

    Я споделете какъв е нормалният разход на бензин, щото приятел има къс предифейсов повече от дестина години, и твърди за разход 10÷11 (като е човек който може да си прави сметката ) с просташка газова уредба, но на мен нещо не ми се вярва.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • #17
      Такъв разход ще дава ако е тотално спънат или го кара баба ми. 10-10.5 нафта смесено харчи трилитровия дизел с директно впръскване. При същия харч на бензин ще е умрял кон, а при същия разхода на газ и на умряло магаре няма да го докарва.

      Ралистично за тоя мотор е 12-13 бензин и 15+газ, за да върви поне нормално. Това при смесен разход или разход с около 110-120км/ч.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #18
        По пътя на логиката - да, но мен ме интересуват емпирични резултати на ползватели.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • #19
          Мой приятел имаше такъв, дълга база с ГИ.

          Градско 18-20, извън 12-14/100. Това с 31-ци АТ гуми. На газ.

          Моят дизел 2.7 си знае 10 извън и 12 градско с 245/75R16.

          Не виждам как на бензин ще даде същия разход.
          Nissan Terrano 2,7 TDI

          Коментар


          • #20
            Ще го ползвам само за гъзовоз на извънградско и евентуално ако трябва да се дръпне некое ремарке, че има теглич.
            За ежедневна употреба си имам доста по-широк и удобен дизелов китайски боклук, с разход около 10.
            Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 10-07-20, 16:19.
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • #21
              Е защо не си ползваш широкия и удобен за извънградско?
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Е защо не си ползваш широкия и удобен за извънградско?
                Щото над 100, особено в жегите, няма никаква динамика. Докато не му сложа турбината ще се возя с Маверика, въпреки че и при него понякога се налага превключване на бензин, но като се направи профилактика и диагностика може и да се пооправят нещата.

                P.S. След две обиколки по около 550km си се возих с Мусото около 1500km в четири тура, въпреки че ми е лигаво що е време да му сменявам всичко по предницата.
                Разходките и с двете возила са от последните 2÷3 седмици, та впечатленията са ми пресни.
                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                Коментар


                • #23
                  Имай предвид че окачването на тераното ти, особено по отношение на амортисьори, надали е връхта на сладоледа. Оригинално и без друго е мекичко и комфортно насочено (съптоветно клатещо по неравности и завои), а като си позаминат и амортисьорите и поклекне задницата (и донякъде оредницата) при неравности придобива собствено мнение, а и удря тампоните при всяка по-голяма неравност. Хем нямаш поведение, хем нямаш комфорт. До сега не съм вдиял новозакупено терано с добри амортисьори. От там и мотовете и легендите колко било клатело и колко било нестабилно. Клати толкова, колкото си го направиш да клати.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #24
                    Айде сега, не се засягай "на марка и модел" като собствениците на една-две други марки !
                    Нищо му няма на Тераното, просто ми е тясно, и това за мен е голям проблем откъм комфорт, особено ако автомобила се ползва за дълги разстояния.
                    Всъщност, ако климатика му работеше щях да съм с него, защото на Мусото радиаторите в купето са запушени поради липсата на филтър, а и спи под липи, което е отврат, ама нямам алтернатива, щото малката ми къщурка е "с две липи отпред".

                    Не мисля да го преправям. Само ще му сменя гумите защото е с 215/80/15, а е с "летни" 7J, на които 235/75/15 заспиват, и ще пооправя някои неработещи неща в купето.

                    P.S. Всъщност, какви са като стандарт интериорните лампи, че мисля да му сложа LED-ове ?
                    Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 11-07-20, 11:26.
                    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                    Коментар


                    • Джоу (x3mrjoe)
                      Джоу (x3mrjoe) коментира
                      Редактиране на коментар
                      Маверика е '97, демек след фейса.
                      Мисля да сменя само лампите в плафоните. Имам С5W на 31mm, щото Мусото ми е за 28, но понеже такива LED няма, с малко упоритост стават 31mm.
                      В средата на предният плафон сложих плочка с кабелче и корпус с пружина, но освен, че ми жълтее, е и много силна, та я свалих, и щом казваш, че Тераното е с 41mm, предполагам ще стане.

                      Благодаря за инфото !

                    • bullet_pk
                      bullet_pk коментира
                      Редактиране на коментар
                      Моето Терано е с втория фейс. Но плафоните се отварят с подпъхване на отвертка. Така, че лесно ще видиш крушките. В задния плафон, мисля че влизаше по-малък панел.

                    • Джоу (x3mrjoe)
                      Джоу (x3mrjoe) коментира
                      Редактиране на коментар
                      Ако ми остане време днес ще ги погледна, че ще ходя до гумаджията ми да извадя рапидка която не ми спада гумата на Мусото, а после за двигателно масло и за дете джипки, като за Маверика съм взел всички филтри.

                      P.S. За купето исках да взема карбонов филтър, но никоя от фирмите с които работя не предлагаше, и взех най-евтиният обикновен.

                  • #25
                    И още един въпрос, шофьорският джам не се сваля, като десният работи.

                    Не му е дошло времето, но някакви идеи от къде да се почне ?
                    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                    Коментар


                    • sparkybg
                      sparkybg коментира
                      Редактиране на коментар
                      Машинка. Или е потрошена и застопорена, с изключен кабел (ако изобщо не е махната), или моторчето не работи.

                      Има ремонтни комплекти с жилата и танкетката.

                      Болшинството афтермаркет машинки не са добри - танкетката е по-къса и стъклото се накланя при вдигане, като понякога и заклинва в уплътнението.

                    • Джоу (x3mrjoe)
                      Джоу (x3mrjoe) коментира
                      Редактиране на коментар
                      Всъщност, логично е да е нещо такова.
                      Така или иначе ще трябва първо да се свали кората, но това ще стане след филтрите и маслото в двигателя, евентуално и в задният диф, а другите - малко по-натам.

                  • #26
                    ... и още нещо, как се сменява филтъра на купето, за да не откривам топлата вода ?
                    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                    Коментар


                    • #27
                      През жабката - трябва да я свалиш цялата. Откопчаваш горните зъбчета, които я ограничават при отваряне. После долните, на които лагерува. Има една ламарина, като шина, в долния край, която е на 2 винта. Но десният за да го развиеш, трябва да махнеш страничния капак дето е на таблото, откъм вратата. За да махнеш него, издърпваш уплътнението на вратата. Зад жабката ще видиш капачето на филтъра - вертикална пластмаса 2х20 см.

                      Стана малко сложно. Но махни жабката и ще се ориентираш бързо. Никаква философия не е.
                      Nissan Terrano 2,7 TDI

                      Коментар


                      • #28
                        Предполагам, че не е, но да знам от къде да почна.

                        Благодаря !
                        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X