Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Датчик за положението на дросел клапа

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Датчик за положението на дросел клапа

    Колеги търся да си закупя датчик за положението на дросела, искам да го сменя. При студен двигател се колебаят оборотите, като се опитам да я изфурсирам се мъчи стига 4000-4500 после приглъхва и аха аха да угасне и немога веднага да потегля неистига сила тръгвам на полусъединител и след 400-500м се оправя. Иначе си пали студена държи 1100-1200обр, ако не я пипам 5 мин да си поработи на място всичко е ОК. Говоря за 1.6 95к.с. пълна инжекция, преди месец я възстанових да върви на бензин, нов резервоар от неръждавейка 25л, бенз. Помпа, гор.филтър, гумички на инжеркторите, почистване на същите на ултразвук с подаване на инпулс
    Прикачени файлове

  • #2
    Писах и пусках снимките и номер на рама по мейл и вайбър на 6-7 магазина на японски авточасти които видях в нета, нищо нямат. Предполагам че и от д.уга варка джипове стават или леки автомобили , дайте съвет за алтелнатива от друг автомобил

    Коментар


    • #3
      Ми откачи го, и как реши че е той. Това са точно като запекли яко инжектори от каране на газ 150 години. И после витара ли е това какво е ?!

      Коментар


      • #4
        Нали съм в тема Фероза, фероза си е, писах че инжекторите за почиствани на ултразвукова вана с подаване на инпулс , преди това въобще невървеше на бензин. Ако са запечени защо след 5мин работа на двигателя всичко ще е нормално

        Коментар


        • viperr
          viperr коментира
          Редактиране на коментар
          Извинявам се, за питането дали е витара, не съм огледал. Гранд Витара 1,6 газ бензин с обикновенно газово правеше същото. Сменяваха какво ли не и накрая и смениха дюзите и бензиновата помпа комплект от друга и се оправи. Спред човека който я правеше, те пръскат ама не достатъчно като е студена искало повече гориво.

      • #5
        Благодаря колега, да аз наистина я карах можеби 5-6г само на газ, а си е с оригиналните дюзи. Определоно има логика в това което казваш, така и така наливам пари в нея, ще взема да ги сменя и тях. Мерси за съвета. И последно на тези почистените дюзи да пробвам ли с добавка на BARDAU за почистване на бензинови инзекциони един месец и после ако е пак така тогава да ги сменям ?

        Коментар


        • #6
          Покарай известно време на бензин, ултразвука едва ли е успял да ги съживи напълно. Може и с добавка да пробваш.
          Ford Maverick II 2.3 XLT
          Ford Mondeo MK5

          Коментар


          • #7
            Благодаря

            Коментар


            • #8
              Възможно е (съмнението на колегите да се окаже проблема) и дюзите да "пикаят", докато е студена ...
              Това ,че са чистени ,ако не е подадено гориво и импулс да се види как разпръскват... си е работа на "доверие" .Принципно можете да разкачите рейката и при въртене на стартер да видите с очите си какво се получава. (Аз отдавна съм отписал ползването на ваната и решавам проблема с мързелив приом).

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X