Зравейте , колеги . Некой има ли опит как са нещата с тия нови изисквания за ГТП. При всичко изправно и добре работещ агрегат на газ и бензин как ще ни цакат.. За какво да гледаме/оправяме/ преди ГТП.То до догодина има време но.... .Споделете който има мнение и опит.Спорен ден и безаварийни.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ГТП
Свий
X
-
Благодаря- аз мога ли да проверя сондата или да си търся майстора.По принцип не накъсва държи си обороти/ниски/ има тяга и на газ и бензин.Не я настъпвам щото нема смисъл.Тя ми е за гора и язовири.За магистрала си има друга.Спарки благодаря за коментара.Спорен ден.
Коментар
-
Миналата седмица минах Харви-то, пак 1.6 но 1999г. За първи път ми мериха газове и бях леко напрегнат, но явно мотора е добре и ме пуснаха. Виж Експерта с мотор 1.6 на Фиат ще бера повече ядове, той е 1996г. и имаше проблеми с катализатора, та очаквам драми, но това през Декември.Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
-
Драмата е с коли след 2000 г. на бензин. Искат мерене на празен ход и на 3000 оборота. За издънен дизел и дърта бензинка няма проблеми. После чакай да се обновява автопарка и да се разкарат тунинг дизелите с димната завеса. А и вероятно всяко чудо за 3 дни/ седмици. Вече някои политици възроптаха, все пак избори пак идват и трябва да се спечели електорат. Лично съм за стягане на прегледите, но пак по нашенски от главата за краката и ще изгорят първите участници в цирка. Има коли, които само за външен вид трябва да се спрат от движение. Да не говорим за спирачки, светлини и прочие. Те пак се хванаха за каквото най не трябва.Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
- 1 like
Коментар
-
Аз затова съм почитател на заводските настройки. Като искаш да върви повече, купи си по-мощна кола. Не че вече има къде да се засилва човек с тези камери. Карам си според ограниченията и толкова.
-
От средностатичстически дизел обикновнео могет да се изкарат + 15-ина процента без видими последствия. Ако се махне DPF/Катализатор и се спре EGR още малко. И нито ще дими, нито ще мирише на умрели лебеди след него, нито ще има какъвто и да е проблем да мине на преглед, независимо от режима. Тераното ми беше така, с +25 коне над оригиналните 156. При първия преглед (нови дюзи, калибрирана помпа, двигател след ремонт с компресия все едно сега излиза от завода) хайманата на пункта излезе 2 пъти да гледа да не е изпаднала сондата.
...и заради това че е 2005та и е евро 3, отиде в еко категория 1. Нищо че бълва реално много по-малко от масовия избушен и чипосан катраник. Това е истъинската подигравка - не се насърчава техническа изправност и реални емисии, а буквоядство.
-
#7.5
Asen Kushlev коментира
Днес, 15:31
=========================
Ооооооо,аз също карам според ограниченията. С чипа,колата върви по-леко,а и разхода падна. А малко повечето мощност ми е добре дошла само за някое изпреварване из криволичещите пътища из Родопите или в някой проход.
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар