Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ГТП

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ГТП

    Зравейте , колеги . Некой има ли опит как са нещата с тия нови изисквания за ГТП. При всичко изправно и добре работещ агрегат на газ и бензин как ще ни цакат.. За какво да гледаме/оправяме/ преди ГТП.То до догодина има време но.... .Споделете който има мнение и опит.Спорен ден и безаварийни.

  • #2
    Все пак да допълня, за Фероза става дума , 1.6 бензин 95 кс . 1992г.За годините си , си върви прилично и катери .На газ и бензин .Да не чуе дявола- случих на Майстор.

    Коментар


    • #3
      Нещата са както си бяха. Моята е 1989г. и си минава на преглед. Ламбда и дюзи са наред, катализатора си работи, което е без значение, защото е евро 0.

      Ако ламбда сондата ти е в ред би-трабвало да минеш.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #4
        Благодаря- аз мога ли да проверя сондата или да си търся майстора.По принцип не накъсва държи си обороти/ниски/ има тяга и на газ и бензин.Не я настъпвам щото нема смисъл.Тя ми е за гора и язовири.За магистрала си има друга.Спарки благодаря за коментара.Спорен ден.

        Коментар


        • #5
          Тоя бабурник хич не го мисли. Младежите да му мислят.
          Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

          Коментар


          • itana
            itana коментира
            Редактиране на коментар
            Върши ми работа, и си ходи по моите места без проблем, Бабе си е но здраво.

          • kameno karp
            kameno karp коментира
            Редактиране на коментар
            И аз моята Нивичка не си я давам.😁 Дори най-вероятно,утре ще я водя на ГТП.

        • #6
          Миналата седмица минах Харви-то, пак 1.6 но 1999г. За първи път ми мериха газове и бях леко напрегнат, но явно мотора е добре и ме пуснаха. Виж Експерта с мотор 1.6 на Фиат ще бера повече ядове, той е 1996г. и имаше проблеми с катализатора, та очаквам драми, но това през Декември.
          Honda XL600LM, 1987
          Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
          Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

          Коментар


          • #7
            Драмата е с коли след 2000 г. на бензин. Искат мерене на празен ход и на 3000 оборота. За издънен дизел и дърта бензинка няма проблеми. После чакай да се обновява автопарка и да се разкарат тунинг дизелите с димната завеса. А и вероятно всяко чудо за 3 дни/ седмици. Вече някои политици възроптаха, все пак избори пак идват и трябва да се спечели електорат. Лично съм за стягане на прегледите, но пак по нашенски от главата за краката и ще изгорят първите участници в цирка. Има коли, които само за външен вид трябва да се спрат от движение. Да не говорим за спирачки, светлини и прочие. Те пак се хванаха за каквото най не трябва.
            Ford Maverick II 2.3 XLT
            Ford Mondeo MK5

            Коментар


            • Asen Kushlev
              Asen Kushlev коментира
              Редактиране на коментар
              Аз затова съм почитател на заводските настройки. Като искаш да върви повече, купи си по-мощна кола. Не че вече има къде да се засилва човек с тези камери. Карам си според ограниченията и толкова.

            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              От средностатичстически дизел обикновнео могет да се изкарат + 15-ина процента без видими последствия. Ако се махне DPF/Катализатор и се спре EGR още малко. И нито ще дими, нито ще мирише на умрели лебеди след него, нито ще има какъвто и да е проблем да мине на преглед, независимо от режима. Тераното ми беше така, с +25 коне над оригиналните 156. При първия преглед (нови дюзи, калибрирана помпа, двигател след ремонт с компресия все едно сега излиза от завода) хайманата на пункта излезе 2 пъти да гледа да не е изпаднала сондата.

              ...и заради това че е 2005та и е евро 3, отиде в еко категория 1. Нищо че бълва реално много по-малко от масовия избушен и чипосан катраник. Това е истъинската подигравка - не се насърчава техническа изправност и реални емисии, а буквоядство.

            • kameno karp
              kameno karp коментира
              Редактиране на коментар
              #7.5
              Asen Kushlev коментира
              Днес, 15:31
              =========================
              Ооооооо,аз също карам според ограниченията. С чипа,колата върви по-леко,а и разхода падна. А малко повечето мощност ми е добре дошла само за някое изпреварване из криволичещите пътища из Родопите или в някой проход.

          • #8
            Мойта е дизел 2004г и на прегледа не ми казаха нищо, на жената е бензин 2009г с три цилиндъра 55к.с. и на прегледа човека вика едвам я прекарах, догодина ще имаш проблем. Трицилиндровите трудно излизали на изискванията при преглед.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X