Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бихте ли препоръчали сервиз в София

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Бихте ли препоръчали сервиз в София

    Привет,
    бихте ли препоръчали сервиз в София, в който биха могли що годе адекватно да диагностицират разнообразни проблеми свързани с Фероза. Част от тях са трудно палене при студен двигател на бензин, след което започва неравномерна работа на 2, или 3 цилиндъра, но при обръщане на газ започва да работи нормално. Поддържане на високи обороти на бензин - 1500/1600 дори при загрял двигател, при по-студено време навън.При неуспешен опит за палене се чуяват клокочещи звуци. Като цяло имам съмнение за гарнитура. Евентуално място, на което биха извършили подмяна на гарнитурата и шлаф на главата.
    Поздрави, Христо Личев

  • #2
    Първоначално публикуван от Христо Личев Преглед на мнение
    ............ шлаф на главата.
    .......и на блока!
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #3
      Направеното до сега по повод проблемите.
      Продухани двата маркуча, които влизат в дроселовата клапа. Този, койото е от дроселовата клапа до двигателя, беше пълен с ръжда. - във връзка с високите обороти
      Сменен горивен филтър - във ввръзка с трудното палене. А и му беше време.
      Проверих за изгорели газове в охладителната системас с тест в един сервиз - няма такива. - във връзка с клокочещите звуци и трудното палене.
      Проверен сензор/датчик за позицията на дроселовата клапа - работи.
      Следва подмяна на всички вакум маркучи, въпреки че изглеждат добре.
      Мерене на компресията на двигателя - заради проблема с трудното палене при ниски температури.
      Промивка на охладителната система - свързано с високите обороти, Възможно е поради затлачения маркуч да не Air Bypass Valve в дросела да не се е нагрявал достатъчно и да да не е затварял.
      Проверка на Air Bypass Valve на дроселовата клапа при загрял двигател. - заради високите обороти.
      Клокоченето го отдавам на проблем с обезвъздушаването.

      В тази връзка някой може ли да погледне на неговата фероза как са вързани вакум маркучите от кутията на въздуха над двигателя към хидравличната помпа. Дали има значение кой маркуч къде влиза на клапана ха хидравличната помпа? При мен маркуча от кутията над двигателя влиза в щуцера, който е откъм задната част на колата, а маркуча, който отива в всмукателния колектор влиза в щуцера, който е откъм предната броня.
      Поздрави, Ицо
      Прикачени файлове

      Коментар


      • #4
        Вакум маркучире са подменени - не е от тях. Поне са нови.
        При отваряне на дроселвоата клапа отпред и запушване с ръка на Air Bypass Valve оборотите се нормализират. Това при загрят автомобил. Т.е. или тази капа не работи съвсем, или до нея не достига достатъчно горещ антифриз, за да я сгрее та да се затвори и да спре потока на въздух шунтиращ самото кръгче/пеперуда на дроселовата клапа.
        Разкачих двата маркуча на охладителната система, които влизат в дроселовата клапа и ги свързах с прозрачен маркуч, за да видя дали има някакъв дебит от там. Преди няколко ги бях свалил и в единия имаше доста ръжда, та имах разби подозрения в тази насока. Оказа се, че няма свободен дебит на гореш антифриз. Появява се малко след подаване на газ и отпускане на газта. Някой знае ли дали това трябва да е така? Мен ми се струва, че там би трябвало да има свободен дебит на охладителна течност, а не както е на снимката да стои на едно ниво.
        https://photos.app.goo.gl/gqdqzWaMWyryJsru5 това е видео.
        Поздрваи, Ицо
        Прикачени файлове

        Коментар


        • stefsab
          stefsab коментира
          Редактиране на коментар
          Air Bypass Valve - Неговия "патрон " трябва да се грее от антифриза и да следва темп. на мотора. Премери му температурата на загрял мотор. За проба импровизирай и му пусни антифриз от друг кръг.

        • kameno karp
          kameno karp коментира
          Редактиране на коментар
          Ами изкарай тоя въздух де. Въздуха няма място в охладителната система!

      • #5
        Най-много да идваш да гледаш при мен как е, че така е малко трудно.......
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • #6
          И според мен е гореспоменатия клапан (патрон). И аз съм имал ядове с високи обороти мна празен ход и неможейки да се справя по друг начин, ги намалях механично, доколкото е възможно.
          Клокоченето и аз мисля че е от въздушен джоб. Напърчи и муцуната някъде и я обезвъздуши.
          За вакуумите бях писал някъде в моята тема и се оказа, че съм ги объркал. Точно тия до сервото на волана.

          Потърси "Моята Фероза" в този подфорум.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #7
            Ето вакуумите Натиснете снимката за да я уголемите

Име:вакууми на ферозата.jpg
Прегледи:247
Размер:56.7 КБ
ID:6942777

            Коментар


            • #8
              Привет, вчера имах време да източа охладителната система и да продухам маркучите, които въртят антифриз през дроселовата клапа. След тази интервенция Air Bypass Valve вече се нагрява и затваря при топъл двигател. Дори се наложи леко да отворя винта за регулиране на оборотите на празен ход, защото при затворен Air Bypass Valve оборотите бяха една идея по-ниски. Опитах се да обезвъдуша напълно с вдигните предни гуми на подложки около 15 см, но пак не успях напълно да се справя. Съмнява ме някъде сериозен въздушен джоб, тези дни ще мина да ми промият радиаторчето за парното. Остава да разреша проблема с трудното палене на празен ход.
              Поздрави

              Коментар


              • danaec
                danaec коментира
                Редактиране на коментар
                Не знам каква е тая одисея с обезвъздушаването. Сипвам антифриза / примерно/ , паля, поработва малко. Доливам и пълня казанчето до максимума, това е около половината разширител. Ако системата е в ред, след изстиване на мотора и отваряне на капачката на радиатора, гърловината винаги е пълна. Ако не е така, смени и капачката. Не се ли оправи, лошо.

            • #9
              @danaex, можеш ли да снимаш пълна гърловина, или да обясниш до къде точно трябва да е нивото на антифриза в радиатора?
              Поздрави

              Коментар


              • kameno karp
                kameno karp коментира
                Редактиране на коментар
                Нивото в гърловината е до там,до където стига клапана при затворена капачка. В охладителната система има място,само и единствено за охладителна течност!

              • stefsab
                stefsab коментира
                Редактиране на коментар
                Охладителната система с преливно казанче е самообезвъздушаваща се. След едно-2 загрявания на мотора, системата постига баланс и винаги има малко празно под капачката. За да работи правилно, преливното маркуче трябва да държи плътно на щуцерите си. При пълнене - пълни се догоре. После нивото на антифриза спада до равновесното положение. Естествено преливното казанче е пълно по норма.

              • danaec
                danaec коментира
                Редактиране на коментар
                Отговорили са колегите, но ако не забравя ще снимам утре.

            • #10
              https://imgur.com/ah6MQsQ

              Отрарям капачката и виждам че е малко ниско, може да събере като 50гр още.
              после отварям разширителя и виждам че няма никои. Допълних само разширителя и като го покарам малко , пак ще снимам.

              https://i.imgur.com/Bk4ZYtm.mp4

              Не знам дали ще се виждат клиповете.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X