Здравейте! Майстор препасва клапаните и сменя гумичките на главата. След като я монтирах започна да гори много масло. Според него е нормално защото по главата всичко е уплатнено и започва да го вкарва през сигментите. Възможно ли е това да е проблема.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Гори масло.
Свий
X
-
При положение , че е напаснал клапаните и е шлайфана главата , и има износване на сегменти и цилиндри , хич не са глупости.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнениеПри положение , че е напаснал клапаните и е шлайфана главата , и има износване на сегменти и цилиндри , хич не са глупости.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
Обясни механизма, по който това би се случило, моля. Защото аз не мога да се сетя за такъв, освен гумичките на клапаните още да не са уплътнили или да са хлабави върху гнездата или нещо да е омотано около слагането им. Мотора е прост като фасул и по никакъв начин не мога да си продставя как ще накараш цилиндрите да пият масло след сервизиране на главата.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
- 1 like
Коментар
-
Тука вече и съвсем неубедително... Степента на сгъстяване се качва теоритично, но това е съвсем минимално. Което пък при разреждането, създавано при движение на буталото надолу при такт всмукване, практически няма как да оказва съществено влияние. А да е всмуквал преди ремонта, от изпускателния клапан толкова, че да оказва съществено влияние на разреждането, би означавало тоя цилиндър въобще да не е работел.
-
Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
След напасването на клапаните към леглата им , и след шлайфането на главата , има значително увеличение на вакуума в цилиндрите. И ако има износване на сегменти и цилиндри , от там гори масло.
...и не на послено място - точно тоя мотор със сигурност не износва блок (хонинга си стои до дълбока старост), не знам за сегменти.
Към пусналия темата - каква е причината изобщо да се маха главата? Пиеше антифриз или?Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Ако всичко по главата е направено както трябва , това е единственият възможен сценарий. Абсолютно същото ми се е случвало на мотоциклетен двигател. Напасване на клапани , шлайфане на главата , значително се увеличи мощността , но започна сериозно да гори масло.
-
Да. Сменях гарнитура и използвах възможността да обслужа и клапаните.
-
-
Ако колата е добре прегряна преди свалянето на главата и сегментите са "спекли" е напълно възможно след ремонт само на главата двигателя прилично да си хапва масло, без да е виновен майсторът.
Но както знаем от форумите - виновен винаги е гъзоръкият майстор.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнениеАко колата е добре прегряна преди свалянето на главата и сегментите са "спекли" е напълно възможно след ремонт само на главата двигателя прилично да си хапва масло, без да е виновен майсторът.
Но както знаем от форумите - виновен винаги е гъзоръкият майстор.
Коментар
-
Не казвам, че ти обвиняваш майстора.Казвам, че по принцип във форумите майсторът е гъзорък идиот и по презумпция е виновен.
Това което може да се направи е да се огледат свещите, да се премери компресията ако оттам не излезе заека да се свали капака на клапаните и да се провери дали не изскочила някоя гумичка.При закърпване на положението с нови гумички и много разбити водачи ми се е случвало да изскочи гумичка и разхода на масло да стане потресаващ.
-
-
Първоначално публикуван от duilgerovn Преглед на мнениеЗащото иска да сменя сигменти а закъсвам вече с финансите и ако може да пре"ба някак си дявола.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
Сегментите не са велика цифра (да не кажа че са скромна). Само разглобяването е повечко, а после може да изскочи и колянов вал/лагери за ремонт.
Коментар
-
Е как шлайфахте блок без да разглобите тотал всичко?
Ако пък сте разглобявали, то тогава се е видяло в какво състояние са лагерите на вала и самия вал и щом са сглобени, значи са били в ред. Ерго, сегашното разглобяване ще се състои в махане на картер + бутала с мотовилки. А и майстора при тотално разглобяване следва да е видял в какво състяние са сегмените, а не сега да твърди наизуст че са за смяна.
Нящо в цялата картинка, която описваш, не се връзва. Нешо повече - при такова разглобяване почти винаги и без друго сменят сегменти, без хич да си играят с мерене на нещо повече от цилиндри и то само ако хонинга до няма. Щото ако е наличен, мерене е безпредметно.
Та, какво последно е разглобявано по тоя мотор?Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар