Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гори масло.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Гори масло.

    Здравейте! Майстор препасва клапаните и сменя гумичките на главата. След като я монтирах започна да гори много масло. Според него е нормално защото по главата всичко е уплатнено и започва да го вкарва през сигментите. Възможно ли е това да е проблема.

  • #2
    Я кажи къде и кой е тоя "майстор", че да не вземе и някой друг колега да попадне при него.
    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

    Коментар


    • #3
      Колко масло гори?

      ПП: Че "майстора" ти разправя глупости е повече от ясно.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • duilgerovn
        duilgerovn коментира
        Редактиране на коментар
        И преди гореше около литър и половина на 10000 км. А сега за 100 км. нивото на щеката падна с 3 мм. и пуши яко синьо.

    • #4
      При положение , че е напаснал клапаните и е шлайфана главата , и има износване на сегменти и цилиндри , хич не са глупости.
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • nbajani
        nbajani коментира
        Редактиране на коментар
        За мен странното и подозрително в тази схема , е че след интервенцията разхода на масло се е Увеличил.

      • kameno karp
        kameno karp коментира
        Редактиране на коментар
        Нищо не се е увеличило. Тогава е ЗАПОЧНАЛА да гори масло! Или поне аз така го чета. Не се споменава за разход на масло преди това.

    • #5
      Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
      При положение , че е напаснал клапаните и е шлайфана главата , и има износване на сегменти и цилиндри , хич не са глупости.
      Обясни механизма, по който това би се случило, моля. Защото аз не мога да се сетя за такъв, освен гумичките на клапаните още да не са уплътнили или да са хлабави върху гнездата или нещо да е омотано около слагането им. Мотора е прост като фасул и по никакъв начин не мога да си продставя как ще накараш цилиндрите да пият масло след сервизиране на главата.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #6
        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

        Обясни механизма, по който това би се случило, моля. Защото аз не мога да се сетя за такъв, освен гумичките на клапаните още да не са уплътнили или да са хлабави върху гнездата или нещо да е омотано около слагането им. Мотора е прост като фасул и по никакъв начин не мога да си продставя как ще накараш цилиндрите да пият масло след сервизиране на главата.
        След напасването на клапаните към леглата им , и след шлайфането на главата , има значително увеличение на вакуума в цилиндрите. И ако има износване на сегменти и цилиндри , от там гори масло.
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • motor_men
          motor_men коментира
          Редактиране на коментар
          Има и изпускателни клапани , които са затворени в този такт. С шлайфането на главата се променя степента на сгъстяване , отстраняват се възможни пропуски от изкривяване , съответно се увеличава вакуума.

        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Тука вече и съвсем неубедително... Степента на сгъстяване се качва теоритично, но това е съвсем минимално. Което пък при разреждането, създавано при движение на буталото надолу при такт всмукване, практически няма как да оказва съществено влияние. А да е всмуквал преди ремонта, от изпускателния клапан толкова, че да оказва съществено влияние на разреждането, би означавало тоя цилиндър въобще да не е работел.

        • motor_men
          motor_men коментира
          Редактиране на коментар
          Значи няма смисъл да те убеждавам повече. Но ти препоръчвам да споделиш коментарите си с някой който поне малко разбира от ДВГ.

      • #7
        Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение

        След напасването на клапаните към леглата им , и след шлайфането на главата , има значително увеличение на вакуума в цилиндрите. И ако има износване на сегменти и цилиндри , от там гори масло.
        Не държа да съм прав, ама ми се струва че за да се случи значима разлика по тоя сценарий, преди сервизирането на главата мотора трябва да е бил мега зле, а при сервизирането на моя не се забелязваха даже зачатъци на нещо такова.

        ...и не на послено място - точно тоя мотор със сигурност не износва блок (хонинга си стои до дълбока старост), не знам за сегменти.

        Към пусналия темата - каква е причината изобщо да се маха главата? Пиеше антифриз или?
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • motor_men
          motor_men коментира
          Редактиране на коментар
          Ако всичко по главата е направено както трябва , това е единственият възможен сценарий. Абсолютно същото ми се е случвало на мотоциклетен двигател. Напасване на клапани , шлайфане на главата , значително се увеличи мощността , но започна сериозно да гори масло.

        • duilgerovn
          duilgerovn коментира
          Редактиране на коментар
          Да. Сменях гарнитура и използвах възможността да обслужа и клапаните.

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          А освен че смени гарнитура, главата шлайфа ли? Блока проверихте ли за пропадане между цилиндрите (най-вече между трети и четвърти)? Защото ако не е свършено кое да е от двете, скоро пак ще сменяш гарнитура.

      • #8
        Ако колата е добре прегряна преди свалянето на главата и сегментите са "спекли" е напълно възможно след ремонт само на главата двигателя прилично да си хапва масло, без да е виновен майсторът.
        Но както знаем от форумите - виновен винаги е гъзоръкият майстор.

        Коментар


        • #9
          Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
          Ако колата е добре прегряна преди свалянето на главата и сегментите са "спекли" е напълно възможно след ремонт само на главата двигателя прилично да си хапва масло, без да е виновен майсторът.
          Но както знаем от форумите - виновен винаги е гъзоръкият майстор.
          Не обвинявам майстора.По принцип е много добър и съм доволен от него. Просто питам защо се получава така и дали може нещо да се направи.

          Коментар


          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            Не казвам, че ти обвиняваш майстора.Казвам, че по принцип във форумите майсторът е гъзорък идиот и по презумпция е виновен.
            Това което може да се направи е да се огледат свещите, да се премери компресията ако оттам не излезе заека да се свали капака на клапаните и да се провери дали не изскочила някоя гумичка.При закърпване на положението с нови гумички и много разбити водачи ми се е случвало да изскочи гумичка и разхода на масло да стане потресаващ.

        • #10
          Компресията е почти 13 но маслото също уплътнява така че това не е критерий. Капака ще отворя веднага щом времето позволи че нямам гараж.

          Коментар


          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            Защо не се обърнеш пак към майстора, щом споменаваш че е добър и коректен?

        • #11
          Защото иска да сменя сигменти а закъсвам вече с финансите и ако може да пре"ба някак си дявола.

          Коментар


          • #12
            Първоначално публикуван от duilgerovn Преглед на мнение
            Защото иска да сменя сигменти а закъсвам вече с финансите и ако може да пре"ба някак си дявола.
            Сегментите не са велика цифра (да не кажа че са скромна). Само разглобяването е повечко, а после може да изскочи и колянов вал/лагери за ремонт.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #13
              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

              Сегментите не са велика цифра (да не кажа че са скромна). Само разглобяването е повечко, а после може да изскочи и колянов вал/лагери за ремонт.
              Точно от това ме е страх. А иначе главата е перфектна. На блока имаше хлътване около 0.05мм и е шлайфан.Гледам че има гумички с различни външен и вътрешен диаметър, може ли да са сложени неподходящи?

              Коментар


              • kameno karp
                kameno karp коментира
                Редактиране на коментар
                Може. Точно това се случи с СРВ-то на един познат. След ремонта разхода му на масло беше ужасяващ.

              • Джоу (x3mrjoe)
                Джоу (x3mrjoe) коментира
                Редактиране на коментар
                Еее, ако главара е мнооо добър, както е казал пусналият темата, няма как да сложи гумички които не са за там.

              • kalin09
                kalin09 коментира
                Редактиране на коментар
                За да челосате блока ,той е бил изваден и оголен напълно. За бой сте ,че не сте сменили сегментите на вече извадените бутала. А ако не са вадени и е челосвано-не си представям последиците от подобна мърлявщина.

            • #14
              Е как шлайфахте блок без да разглобите тотал всичко?

              Ако пък сте разглобявали, то тогава се е видяло в какво състояние са лагерите на вала и самия вал и щом са сглобени, значи са били в ред. Ерго, сегашното разглобяване ще се състои в махане на картер + бутала с мотовилки. А и майстора при тотално разглобяване следва да е видял в какво състяние са сегмените, а не сега да твърди наизуст че са за смяна.

              Нящо в цялата картинка, която описваш, не се връзва. Нешо повече - при такова разглобяване почти винаги и без друго сменят сегменти, без хич да си играят с мерене на нещо повече от цилиндри и то само ако хонинга до няма. Щото ако е наличен, мерене е безпредметно.

              Та, какво последно е разглобявано по тоя мотор?
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #15
                Е тука станà весело !

                Колега, я кажи повода за ремонта, а после точно какво сте причинили на двигателя, но по-подробно, моля.
                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X