Здравейте колеги нов съм тук и искам да споделите мненията си как да реша проблема с постоянното чупене на ресиорите на моето Роки.Омръзна ми да свалям всяка седмица ресиори.То беха допълнителни уазкови листове то беха волгови с цел заздравяване,но немога да спася основния лис и това е.Много се замислям да изхвърля ресиорите и да сложа лангони.Благодаря предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Как да реша проблема с ресьорите..
Свий
X
-
До: Как да реша проблема с ресиорите..
Сложи си читави амортисьори, достатъчно твърди, и смени ресьорите нацяло.
Сигурно не си се сетил, но калпави амортисьори водят до чупене на ресори. Не знам защо. Просто е факт.
Ферозата отзад е със същите като твойте ресори, и яко каране из калищаците + скапани амортисьори води до трошене. Вече съм свидетел на 2 такива случая. Трошат, сменят, трошат, сменят, и най-накрая сменят и амортисьорите, и спират да сменят ресори след това.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
-
До: Как да реша проблема с ресиорите..
Абсолютно ВЕРНО!Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеСложи си читави амортисьори, достатъчно твърди, и смени ресьорите нацяло.
Сигурно не си се сетил, но калпави амортисьори водят до чупене на ресори. Не знам защо. Просто е факт.
Ферозата отзад е със същите като твойте ресори, и яко каране из калищаците + скапани амортисьори води до трошене. Вече съм свидетел на 2 такива случая. Трошат, сменят, трошат, сменят, и най-накрая сменят и амортисьорите, и спират да сменят ресори след това.VENI-VIDI-VICI!
Коментар
-
От: Как да реша проблема с ресьорите..
Това и направих днес сложих чисто нови амортисьори, двустенни Pro Comp и ще видиме резултата.Преди бях пак със чисто нови амортисьори ама некви калпави руски по 25лв. бройката,който явно за нищо не стават.И вечее и тоя път ако изпраска пак някой лист се зарекох да изхварля тея гадни ресиори.Мерси за съдействието sparky!
Коментар
-
От: Как да реша проблема с ресьорите..
Мисля, че темата е подходяща и за едно друго нещо:
Може ли да помоля тези, заменили ресьорите си с пружини да покажат и(или) изкажат решенията си?
- От какво са пружините, които са ползвали?
- От какво са надлъжните щанги?
- Как е решено страничното осигуряване на моста?
- Сменени ли са амортизаторите и какви са ползвани?
- Спирачни маркучи?
- Друго?
- Друго?
- Друго?Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
Най-добрите ми спомени са предстоящите!
Коментар
-
От: Как да реша проблема с ресьорите..
Аз темата я намерих, но много рано е изгубен интерес към нея.
Автора не е дал никакви подробности.
http://www.offroad-bulgaria.com/show...B5%D1%82%D0%BEРосен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
Най-добрите ми спомени са предстоящите!
Коментар
-
От: Как да реша проблема с ресьорите..
То,няма и кой знае какво за намиранеПървоначално публикуван от rockyTDI Преглед на мнениеАз търсих ама нищо не намирам..
.Едната е тази от горния линк-взаймствана е конструкцията на окачването на Витара.
Другата е на Вектор-задният мост е преработен с ладово окачване-четири надлъжни и една напречна щанга.Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.
Коментар
-
От: Как да реша проблема с ресьорите..
мога да ти дам подробми снимки ако искашПървоначално публикуван от rockyTDI Преглед на мнениеИска ми се да вида как се получава при някое роки,но за съжаление няма такава тема.Discovery 300TDI
WEBASTO
Коментар
-
От: Как да реша проблема с ресьорите..
Ми дай ги на всички де. Той форума е за това.Първоначално публикуван от Ferozka Преглед на мнениемога да ти дам подробми снимки ако искаш
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар