Здравейте колеги нов съм тук и искам да споделите мненията си как да реша проблема с постоянното чупене на ресиорите на моето Роки.Омръзна ми да свалям всяка седмица ресиори.То беха допълнителни уазкови листове то беха волгови с цел заздравяване,но немога да спася основния лис и това е.Много се замислям да изхвърля ресиорите и да сложа лангони.Благодаря предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Как да реша проблема с ресьорите..
Свий
X
-
До: Как да реша проблема с ресиорите..
Сложи си читави амортисьори, достатъчно твърди, и смени ресьорите нацяло.
Сигурно не си се сетил, но калпави амортисьори водят до чупене на ресори. Не знам защо. Просто е факт.
Ферозата отзад е със същите като твойте ресори, и яко каране из калищаците + скапани амортисьори води до трошене. Вече съм свидетел на 2 такива случая. Трошат, сменят, трошат, сменят, и най-накрая сменят и амортисьорите, и спират да сменят ресори след това.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
-
До: Как да реша проблема с ресиорите..
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеСложи си читави амортисьори, достатъчно твърди, и смени ресьорите нацяло.
Сигурно не си се сетил, но калпави амортисьори водят до чупене на ресори. Не знам защо. Просто е факт.
Ферозата отзад е със същите като твойте ресори, и яко каране из калищаците + скапани амортисьори води до трошене. Вече съм свидетел на 2 такива случая. Трошат, сменят, трошат, сменят, и най-накрая сменят и амортисьорите, и спират да сменят ресори след това.VENI-VIDI-VICI!
Коментар
-
От: Как да реша проблема с ресьорите..
Това и направих днес сложих чисто нови амортисьори, двустенни Pro Comp и ще видиме резултата.Преди бях пак със чисто нови амортисьори ама некви калпави руски по 25лв. бройката,който явно за нищо не стават.И вечее и тоя път ако изпраска пак някой лист се зарекох да изхварля тея гадни ресиори.Мерси за съдействието sparky!
Коментар
-
От: Как да реша проблема с ресьорите..
Мисля, че темата е подходяща и за едно друго нещо:
Може ли да помоля тези, заменили ресьорите си с пружини да покажат и(или) изкажат решенията си?
- От какво са пружините, които са ползвали?
- От какво са надлъжните щанги?
- Как е решено страничното осигуряване на моста?
- Сменени ли са амортизаторите и какви са ползвани?
- Спирачни маркучи?
- Друго?
- Друго?
- Друго?Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
Най-добрите ми спомени са предстоящите!
Коментар
-
От: Как да реша проблема с ресьорите..
Аз темата я намерих, но много рано е изгубен интерес към нея.
Автора не е дал никакви подробности.
http://www.offroad-bulgaria.com/show...B5%D1%82%D0%BEРосен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
Най-добрите ми спомени са предстоящите!
Коментар
-
От: Как да реша проблема с ресьорите..
Първоначално публикуван от rockyTDI Преглед на мнениеАз търсих ама нищо не намирам...Едната е тази от горния линк-взаймствана е конструкцията на окачването на Витара.
Другата е на Вектор-задният мост е преработен с ладово окачване-четири надлъжни и една напречна щанга.Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.
Коментар
-
От: Как да реша проблема с ресьорите..
Първоначално публикуван от rockyTDI Преглед на мнениеИска ми се да вида как се получава при някое роки,но за съжаление няма такава тема.Discovery 300TDI
WEBASTO
Коментар
-
От: Как да реша проблема с ресьорите..
Първоначално публикуван от Ferozka Преглед на мнениемога да ти дам подробми снимки ако искашДолните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар