Обява

Свий
Няма добавени обяви.

В отбора на Японското зверче - Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • В отбора на Японското зверче - Фероза

    Здравейте, след доста избиране и с малък бюджет си купих най-сетне фероза. Отидох до Русе видях Ферозата, която колегата беше обявил за продан във форума и реших че това ще е моята джипка
    90година е и е много каран, личи си има много козметични забележки отвън и отвътре, но не е боядисвана отдолу и няма никъде гнило, направо ме учуди, бях гледал 96-та ферози дето има по 3 инча дупки изгнило по рамата. Двигателя е сменян и изглежда доста добре, върви и на гас и на бензин много добре, всичко по колата работи. За три дена яко шофиране открих само 4 проблема по колата
    - гумите са доста износени и предполагам, че са криви или джантите са криви понеже над 80км/ч започват вибрации във волана; като настъпя спирачките джипката се накланя (поднася) на ляво; леко изкарва сив пушек при рязко подаване на много газ; отзаде погледнат изглежда лееко наклонен джипът надясно, струва ми се че единият ресьор е по огънат от другия. Ако някой може да ми помогне с информация за тези проблеми ще съм му много благодарен.
    Иначе ме кефи много и мисля за в близко бъдеще да го тунинговам малко но първо трябва да се справя с тези проблемчета
    HONDA Civic 1.5 vtec D15Z3
    Audi A3 1.9 tdi
    Opel Frontera B 2.2i

  • #2
    До: В отбора на Японското зверче - Фероза

    - Направи пълна профилактика на спирачките - смяна на накладки, смяна на спирачна течност (ама всичката, не само в казанчето), раздвижване и прочие.
    - Сивия пушек значи или богата смес, или ако е синкав - горене на масло. Ня първо време ако харча на гориво и масло е нормален и върви нормално и не загрява, няма от какво да се притесняваш
    - Накланянето можеш да компенсираш до някъде с натягане на съответния торсион отпред. Обаче ако ресорите са калпави е редно да ги смениш, иначе рано или късно ще се строшат.

    Няколко снимки биха били полезни, особено на ресорите.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      До: В отбора на Японското зверче - Фероза

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      - Накланянето можеш да компенсираш до някъде с натягане на съответния торсион отпред
      Има вероятност да са натягани неправилно и за това да стои на криво колата. Възможно е ресьорите да са си на ред.
      Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
      Най-добрите ми спомени са предстоящите!

      Коментар


      • #4
        До: В отбора на Японското зверче - Фероза

        Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
        Има вероятност да са натягани неправилно и за това да стои на криво колата. Възможно е ресьорите да са си на ред.
        Затова и казах да снима. Една снимка ще каже повече от 10 страници текст.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          До: В отбора на Японското зверче - Фероза

          A, честито! Добре дошъл във ферозаджийницата!
          Снимки, снимки иЗкаме!
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #6
            До: В отбора на Японското зверче - Фероза

            Честито и от мен , добре дошъл в клуба на болните . Дай повече информация / карборатор лие или инжекция /

            Коментар


            • #7
              До: В отбора на Японското зверче - Фероза

              Честито колега хиляди безаварийни и от мен . Качи някоя симка а за спирачките огледаи ги внимателно ако е карана в калта и е останала кал неизмита понякгоа започва да бие или дърпа .

              Коментар


              • #8
                Благодаря за пожеланията
                ето няколко снимки на машинката и отзаде на окачването

                1.6 16v пълна инжекция с газово устройство е.
                Иначе за калта може и да си прав колега довечера ще я огледам хубаво, понеже случайно и отворих кутията на въздушния филтър и дъното и беше покрито с кал предишния собственик ще е карал диво из калта щом чак и там да има.
                А ето пращам и една снимка показваща температурата когато колата е загряла. Нормална ли е тази температура (стрелката прави + - 1мм отклонение в зависимост по баир или надолнище), понеже имам две японски коли (Хонда сивик и Мазда 121) и на двете стрелките за температурата са под средата и не помръдват ни лете, ни зиме.
                Прикачени файлове
                Последно редактирано от Чавдар (V93); 12-05-10, 09:13. Причина: Сливане на последователни публикации
                HONDA Civic 1.5 vtec D15Z3
                Audi A3 1.9 tdi
                Opel Frontera B 2.2i

                Коментар


                • #9
                  До: В отбора на Японското зверче - Фероза

                  Да си я караш със здраве. Ако имаш някакви въпроси , тук може да намериш доста информация. Понатрупахме вече доста опит в ремонти и ще помагаме.
                  Оператор на италиански реактивен жребец

                  Коментар


                  • #10
                    До: В отбора на Японското зверче - Фероза

                    Здравей колега, честито и от мен и добре дошъл в отбора. Така като гледам по снимките си за смяна на ресори, особенно десния си е почти прав и от там идва и наклона в дясно. Относно температурата стрелката ти е малко по в дясно. Мойта стой в същото положение но от ляво на средата. По спомен в други теми тук в раздела на повечето колеги стой като при мен. Щом не загрява повече от това за сега не пипай нищо друго за момента. Единственното което аз бих направил е да промия хубаво системата след което да сипя читав антифриз и да измия хубаво радиатора с пароструйка. Покарай след това да видиш как е и дали ще има някаква промяна в положението на стрелката. Успех!
                    Георги Танев (0+)
                    Land Rover Discovery 1 300 TDi
                    Land Rover Club Bulgaria
                    0887 930 238, 0878 797 768

                    Коментар


                    • #11
                      До: В отбора на Японското зверче - Фероза

                      Ресорите и да не ги смениш, те скоро ще се въздигнат към "едно по-добро място".

                      "Нормалното" място на стрелката е милиметър-два преди средата. Обаче, в зависимост от това какъв вариант ти е ферозата (за северни или южни условия), стрелката може и да си се чувства съвсем комфортно и там, където е в момента, и това да си е съвсем нормално, предвид че термостата и вискосъединителя сработват на по-висока температура. Просто промий системята няколко пъти с вода и после и сипи хубав антифриз (аз съм с розов на Приста и съм доволен).

                      Наистина, както колегата каза, важно е радиатора да е добре изчистен. Обикновено, ако е карана в "рядката кал", той в долната си част се задръства с кал, която в последствие от топлината там се поизпича, и с "нормално" миене на автомивка не желае на се махне. Трябва накисване няколко пъти, изчакване, и така. Хубав препарат за миене също малко подобрява нещата. Например вездесъщия зелен "Meglio".

                      За филтъра не се притеснявай. Не е особено трудно да понабуташ малко кал и вода там. Ако ти се занимава, или качицата е в повече, можеш да свалиш филтърната кутия и да я понакиснеш и измиеш и нея.

                      ПП: И друго - ако мислиш да я караш сериозно по калищаците и горските сокаци, имай в предвид че те са несъвместими с всякакви "излишни" елементи по колата. Разбирай, каквото не ти трябва (пластмаси и прочие), гората "ще си го вземе". Мойта вече е и без калобрани, а стръчащото ми оригинално гърне се "въздигна", заедно със срязаната от него задна гума.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        До: В отбора на Японското зверче - Фероза

                        Ще проверя радиатора и ще сменя антифриза, макар че го гледах и ми изглеждаше сравнително пресен (бистър) без отломки в него, а дали не е тази по височка температура заради тази пластмасова снадка на бронята отдолу и номера

                        иначе ресорите горе долу на какви цени са, че явно са за смяна
                        HONDA Civic 1.5 vtec D15Z3
                        Audi A3 1.9 tdi
                        Opel Frontera B 2.2i

                        Коментар


                        • #13
                          До: В отбора на Японското зверче - Фероза

                          а за тези пластмасови раздувки и снадки, ще ги махна още първият път когато усетя че по някакъв начин пречат или ще се счупят, но още не съм го пробвал по горски пътища, пък и риболова сега е забранен и не мога да ходя по лошите пътища покрай реките по които до сега скитах пеша
                          HONDA Civic 1.5 vtec D15Z3
                          Audi A3 1.9 tdi
                          Opel Frontera B 2.2i

                          Коментар


                          • #14
                            До: В отбора на Японското зверче - Фероза

                            Първоначално публикуван от altuning Преглед на мнение
                            Ще проверя радиатора и ще сменя антифриза, макар че го гледах и ми изглеждаше сравнително пресен (бистър) без отломки в него, а дали не е тази по височка температура заради тази пластмасова снадка на бронята отдолу и номера

                            иначе ресорите горе долу на какви цени са, че явно са за смяна
                            Няма значение какво се вижда в резервоарчето. Субстанцията вътре е в неизвестно състояние, така или иначе. Ферозата е чувствителна към охладителната си система, така че според мен такава профилактика и смяна на антифриза са си задулжителни.

                            Ресорите последно като поръчвахме струваха около 450-480лв комплекта, с всички тампони, U болтове и шекели. Има закачена тема най-отгоре във подфорума. Прегледай. Някой чакаше човек за втори комплект. Ако решиш-уговорете се, донесете ми парите за 2 комплекта, и след седмица ги имате.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #15
                              До: В отбора на Японското зверче - Фероза

                              Честито и от мен .Тук можеш да прочетеш всевъэможни неща за тази болест / ФЕРОЗА/ .Несе връэвай , все пак е като МОСКВИЧ .

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X