Здравейте!
Водя сериозен спор с бащата за въпросната кола:
Daihatsu Terios 2001 г 1.3
Аз твърдя, че колата в нормален режим (не с блокирана раздатка) предава по-голяма част от въртящия момент към предните колела (същото ми казаха и в Дайхатсу центъра а именно 70 % към предните 30 към задните), като за доказателства ползвам това че на сняг без включен 50:50 режим недозавива тоест боксуват предните колела, не "тръгва" задницата за разлика от 50:50 режима, при който същите действия (завой-газ) предизвикват ефекта "с вратите".
Бащата твърди че задните колела са твърдо прицепени към двигателя винаги и просто при натиснат бутон 4х4 се прицепват твърдо и предните.
Обосновава се с това че при вдигната предна гума на крик, на 1-ва и изгасен двигател, макар и трудно, може да завърти предната, но при вдигната на крик задна не може!
Надявам се да съм бил достатъчно ясен и изчерпателен, компетентен отговор е важен за мен, защото баса е 50 лв
Водя сериозен спор с бащата за въпросната кола:
Daihatsu Terios 2001 г 1.3

Аз твърдя, че колата в нормален режим (не с блокирана раздатка) предава по-голяма част от въртящия момент към предните колела (същото ми казаха и в Дайхатсу центъра а именно 70 % към предните 30 към задните), като за доказателства ползвам това че на сняг без включен 50:50 режим недозавива тоест боксуват предните колела, не "тръгва" задницата за разлика от 50:50 режима, при който същите действия (завой-газ) предизвикват ефекта "с вратите".
Бащата твърди че задните колела са твърдо прицепени към двигателя винаги и просто при натиснат бутон 4х4 се прицепват твърдо и предните.
Обосновава се с това че при вдигната предна гума на крик, на 1-ва и изгасен двигател, макар и трудно, може да завърти предната, но при вдигната на крик задна не може!
Надявам се да съм бил достатъчно ясен и изчерпателен, компетентен отговор е важен за мен, защото баса е 50 лв

Коментар