Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лек лифт на Рокито /подмяна на ресьори, с какви?/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Лек лифт на Рокито /подмяна на ресьори, с какви?/

    Привет колеги. Имам един малък проблем с Рокито. като скоча рязко в някоя локва и гумите опират в подкалника(предните). Както знаете рокито е на ресьори отпред и отзад. Дали ако отида да ми ги шпренговат ще постигна желания резултат(няколко сантиметра ще отстранят проблема), и как се отразява тази операция на самите ресьори- дали ще си останат така за по-дълго време или ще "клекнат" бързо след това. Ако някой препоръча сервиз във Варна където да го направят ще съм много благодарен.
    Поздрави

    П.П Забравих да спомена че гумите са Вранглер МТ 30/9.5 R15 и според официалния вносител за Гудиър се полагат като размер на Роки-тоест мисля че не съм прескочил стандартния размер.
    Митко

  • #2
    http://forum1.offroad-bulgaria.com/viewtopic.php?t=7569
    Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
    http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
    http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

    Коментар


    • #3
      Шпренгвай, но задължително с подлагане на допълнителен лист, и по-дълги обеци вършат работа - пробване му е майката. Колко дълготраен ще е ефекта зависи от умората в старите ти ресори, колко товариш джипката и колко често караш по-хард офроуд. Аз моите ги шпренгвах и подложих по един лист - вдигна се с 4 см, и засега съм доволен. И тунингово окачване може, но са доста левчета... А да виж хода на амортисьорите колко е?

      Коментар


      • #4
        Аз не съм почитател на шпренговането. Да, бюджетно решение, но си струва да се прилага ако ще се продава колата. Има подобрение от уморените ресьори, не бие толкова на тампони, но за кратко. Няколко разходки и си пак на старото положение.

        Тунинговите не са евтини, но има и европейки производители (по-ниски цени от австралийските), пък карат мнооого повече от шпренгованите. А и нямат никаква база за сравнение със старото желязо.

        А каква е цената на оригиналните?

        Коментар


        • #5
          http://www.japanese4x4spares.co.uk/daih-four.html - цената е съвсем прилична, но въпроса с доставката до българия е проблемен. Може да се съберем всички собственици на Роки и си поръчваме един европалет

          Коментар


          • #6
            не съм проверявал за цени още. Бившият собственик е сложил отзад 2 листа от мерцедес- бус спринтер и е мнооого твърдо. Просто усещам че не е нормално. Някой ако знае цена на тунингово окачване или на оригинално такова да сподели.
            Митко

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от KickBull
              ...Някой ако знае цена на тунингово окачване или на оригинално такова да сподели.
              Сега погледнах, TrailMaster (немски) нямат за Daihatsu. Има на Dobinson и TJM (Австралия).

              Коментар


              • #8
                Хмм... дали има някакъв аналог-заместител

                IvanZ тези цени са добри наистина ама доставката е броблем....и малко котка в чувал е работата
                Митко

                Коментар


                • #9
                  Абе слагаи волгови и не му мисли . Слагал сам на фероза и стават. Предполагам и на рокито не е проблем. Сложи един лист не повече защото с повече ще стане много високо и ще вози твърдо. Пробвано е!

                  Коментар


                  • #10
                    superMAX по колко листа да слагам отпред и отзад? На ферозата колко сложихте?
                    Митко

                    Коментар


                    • #11
                      Под главния лист ( с ушите) подлагаш един волгов , но не повече.Волгата е с малко по широки листа ама не е проблрм ще ги пилнеш с флекса отстрани. От един волгов ресьор ще изкараш поне два или три листа за ползване. На главния ще му резнеш ушите и го ползваш като нормален . А и дъгата на волгата е по изправена- трябва да се шпрегнат малко но не много . Горе долу колкото са на рокито в ненатоварено състояние. Ако не ти се ходи на машина за шпренгване може и с чукане ( с наи големите чукове ). Е ще видиш и разликата. на даихацуто са меки и се огъват като от ламарина а руските са жилави.... трудно се работи с тях

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от superMAX
                        ...От един волгов ресьор ще изкараш поне два или три листа за ползване. На главния ще му резнеш ушите и го ползваш като нормален . А и дъгата на волгата е по изправена- трябва да се шпрегнат малко но не много...
                        Доколкото знам (може и да бъркам) всеки един лист (в общия пакет) е с различни характеристики. Ще го шпренг-нат малко, колко малко?? Позволете ми да се съмнявам в крайния резултат. В много случаи "проба-грешка" е иновативен подход, но и в много случай не особено смислен.

                        В крайна сметка къде отиват характеристиките на окачването?

                        Коментар


                        • #13
                          При всички положения окачването ще има характеристики. Дали ще се промени към траялово или рейдово е въпрос които в повечето случаи получава отговор в последствие.

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от kinex
                            При всички положения окачването ще има характеристики. Дали ще се промени към траялово или рейдово е въпрос които в повечето случаи получава отговор в последствие.
                            Прощавай, с теб за окачване се отказах да дебатирам.
                            "Характеристики за траял или рейд" и "шпренговане" за мен не се вписват в едно изречение. Imho.

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от Yaro
                              Първоначално публикуван от superMAX
                              ...От един волгов ресьор ще изкараш поне два или три листа за ползване. На главния ще му резнеш ушите и го ползваш като нормален . А и дъгата на волгата е по изправена- трябва да се шпрегнат малко но не много...
                              Доколкото знам (може и да бъркам) всеки един лист (в общия пакет) е с различни характеристики. Ще го шпренг-нат малко, колко малко?? Позволете ми да се съмнявам в крайния резултат. В много случаи "проба-грешка" е иновативен подход, но и в много случай не особено смислен.

                              В крайна сметка къде отиват характеристиките на окачването?
                              Е ако му се дават пари да си купи 4 ресьора и да извади един и същи лист, но е без значение ...пробано е

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X