Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"СКЪРЦАНЕ" В ХИДРАВЛИКАТА /Feroza/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • "СКЪРЦАНЕ" В ХИДРАВЛИКАТА /Feroza/

    Не знам как точно да го определя,но от вчера ми се появи странен шум в областта на хидравличната помпа.Не е скърцане,а по-скоро постоянно стържене-звънтящ звук с доста висока честота.Нямам проблем с управлението/за сега/.Имам хидравлично масло в системата/пак за сега/.
    Някой има ли идея каква би могла да е причината?
    Daihatsu Ferosa
    VENI-VIDI-VICI!

  • #2
    ако наистина шума идва от помпата вариантите не са много. щом имаш течност и не тече от някъде може би ремъка ти е хлабъв и приплъзва когато се натовари помпата - обикновено в крайните положения на волана. не винаги издава характерния писък на приплъзващ ремък. другия е помпата ти да сдава багажа полека лека. провери течността ако е тъмна мътна и мирише кофти (малко като изгоряло масло) може да пробваш да я смениш и ще вдъхнеш глътка живот на помпата. смяната става като откачиш възможно най ниската внадка в системата (маркуча) източваш, свързваш, наливаш в казанчето нова течност(малко над средата не до горе!!!), палиш мотора и въртиш кормилото 3-4 пъти от край до край да се обезвъздуши, доливаш течност до марката МАХ и затваряш. ако не реши проблема поне ще подобри значително.
    "..there is no substitute for cubic inches.."

    Коментар


    • #3
      Май си прав-кафенее.Ще сменя ,пък ще видим...
      VENI-VIDI-VICI!

      Коментар


      • #4
        А ако помпата се скапва?Казаха ми че се продава ремонтен комплект/каквото и да означава/.Може би е по изгодно,отколкото нова помпа???
        VENI-VIDI-VICI!

        Коментар


        • #5
          ремонтния комплект е нож с 2 остриета (или кама както пише в кръстословиците) зависи колко е истински комплекта и кой "майстор" ще го ремонтира. ако нова помпа е крайния избор аз бих предпочел нещо 2 ръка като по-ефтина и по-безопасна алтернатива. помпата има мн. дълъг живот по принцип и секънд хенд ориджинал е по малко рисковия от "ефтините" варианти.
          "..there is no substitute for cubic inches.."

          Коментар


          • #6
            Преди да сменяш помпата провери маркуча за високоналягане дали не е запушен!!! Свремето гумата се разябда и прави "тапа".
            Моята помпа например течеше и като смених маркуча за високото налягане заспа.
            "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

            Коментар


            • #7
              човека е написал че не тече от никъде + това каква тапа какво запушване при 120 атмосфери???
              no signature no problems

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от fanatic
                човека е написал че не тече от никъде + това каква тапа какво запушване при 120 атмосфери???
                Не е задъжлително да е плътна "тапа" - достатъчно е да затруднява движението на хидравличната течност, пък може само да се радва, че не са избили уплътненията.
                Нека смени първо течността, както казва факира.
                Моята помпа преди да и сменя маркуча при крайни положения на волана се товареше и също свиреше. С времето гумените маркучи се разлагат и намаляват сечението си, което товари помпата и тя "свири". Не е задължитвлно да се търси оригинален маркуч предполагам, че в населеното място в което живее дит има поне един майстор на маркучи за високо налягане. Моя стана от втория опит.
                "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                Коментар


                • #9
                  Благодаря за мненията и съветите.Ще направя каквото мога и ще споделя.
                  VENI-VIDI-VICI!

                  Коментар


                  • #10
                    Аз като смених маркуча с "направен" получих точно този ефект - помпа почна да "свири" . Скъсах оригинален и не можах да намеря втора ръка . Тъй че проблем наистина може да е в дебита на маркуча .
                    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                    Коментар


                    • #11
                      Колкото и глупаво да звучи,струва ми се ,че е по скоро някакво леко стържене по оста.Като му пръсна малко спрей зад шайбата и като че ли намалява?
                      VENI-VIDI-VICI!

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от dit_dh
                        ...Като му пръсна малко спрей зад шайбата и като че ли намалява?
                        Щом така го ремонтираш значи не е толкова страшно карай смело и не го барай повече!! газ газ газ газ и ще се оправи от самосебе си. а течноста може да смениш ей така за ...разкош
                        "..there is no substitute for cubic inches.."

                        Коментар


                        • #13
                          ОК!
                          VENI-VIDI-VICI!

                          Коментар


                          • #14
                            Re: "СКЪРЦАНЕ" В ХИДРАВЛИКАТА /Feroza/

                            Е, то си показа-като запуши около паразитната шайба.Оказа се елементарно-разбит лагер-4лв.20ст.Сменя се без да се разглобява почти нищо.Сега ми липсва шумът!
                            VENI-VIDI-VICI!

                            Коментар


                            • #15
                              До: "СКЪРЦАНЕ" В ХИДРАВЛИКАТА /Feroza/

                              Смени хидр. масло.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X