Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ауспух

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Ауспух

    Привет,
    ами тя работата вече е свършена. В Крафт завариха тръбата към гърнето. Да видим този път колко ще изкара. За Делчо- ами понеже гърнето сдаде докато аз карах колата, та съответно бях натоварен да си го оправям.
    Оператор на италиански реактивен жребец

    Коментар


    • #17
      До: Ауспух

      Първоначално публикуван от Jr. Преглед на мнение
      Привет,
      ами тя работата вече е свършена. В Крафт завариха тръбата към гърнето. Да видим този път колко ще изкара. За Делчо- ами понеже гърнето сдаде докато аз карах колата, та съответно бях натоварен да си го оправям.
      А така. Важното е, че е свършена работа
      А за Делчо - правилно те възпитава: "който чупи - купи" Не чупи този, който не карааааа.......

      Поздрави.

      Коментар


      • #18
        До: Ауспух

        Последно, KRAFT, EMK33, арабели?

        М комплект са ми най-близо, а така или иначе ще си го сменям аз. Мойто е тотално разпрано. Нищо не става от него.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          До: Ауспух

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Последно, KRAFT, EMK33, арабели?

          М комплект са ми най-близо, а така или иначе ще си го сменям аз. Мойто е тотално разпрано. Нищо не става от него.
          Щом така и така ще си го правиш ти, иди в цехчето на ЕМК33 в Костинброд и си вземи подходящо по размер и евентуално с удобни кривочи. Там ги алуминизират дебело, после гният трудно.

          За работилници - май пак те, моите custom гърнета ги правиха ЕМК33 в Дружба, станаха добре, ама преди 3г. В Павлово сервиза им има даже по-добри отзиви.

          Коментар


          • #20
            До: Ауспух

            Звънях и в KRAFT, и в EMK33. Поръчах от KRAFT, и ще ми го пратях с еконт, че са ми далече. После ако преценя че не мога да се справя сам, ще им докарам джипката да творят те. Въпроса е да го сложа, щото докато се прибера от разходката до Драгичево разпищях де що има аларма по пътя, и ако тръгна да я карам така ще ме счупят от глоби.

            100лв. в ЕМК пак е толкова.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              До: Ауспух

              Ако решиш да я местиш да идвам да правя ескорт.

              Коментар


              • #22
                До: Ауспух

                Първоначално публикуван от Georgi Rudy Преглед на мнение
                Ако решиш да я местиш да идвам да правя ескорт.
                Ами. Утре го взимам и вдругиден е монтиран. Марси и за предния ескорт.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  До: Ауспух

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Ами. Утре го взимам и вдругиден е монтиран. Марси и за предния ескорт.
                  Би ли споделил какво стана с ауспуха, пасна ли, наложи ли се да го караш да го напасват или си доиде на мястото.
                  Моето задно гърне е много надупкано, позакърпихме го с co-то за временно ама трябва да се сменя. Интересува ме и каква гарнитура сложи между гърнето и катализатора. Моята там почти е сублимирала а не можах да намеря някои да продава за даихатсу та ще трябва май да се изработи нещо.
                  Поздрави

                  Коментар


                  • #24
                    До: Ауспух

                    Първоначално публикуван от Deian_g Преглед на мнение
                    Би ли споделил какво стана с ауспуха, пасна ли, наложи ли се да го караш да го напасват или си доиде на мястото.
                    Моето задно гърне е много надупкано, позакърпихме го с co-то за временно ама трябва да се сменя. Интересува ме и каква гарнитура сложи между гърнето и катализатора. Моята там почти е сублимирала а не можах да намеря някои да продава за даихатсу та ще трябва май да се изработи нещо.
                    Поздрави
                    Не паснаха няколко неща:
                    1. Новото гърне беше с по-широки тръби. 45мм външен диаметър вместо оригиналните 42мм (или поне така ги измерих). Съответно не поиска да влезе в дупката на катализатора. Там е фланец, но тръбата стрърчи малко от него, и трябва да влезе в дупката на катализатора. Реших въпроса като резнах стария фланец, заедно с около сантиметър от старата тръба, набих го в тръбата на новото гърне и заварих. Стана добре.
                    2. Новото гърне отзад стърчеше гадно точно както и старото. Отрязах го преди последната кривина, завъртях парчето и заварих. Отзад добавих още една 90 градусова кривка (благодаря на Дядо владо). Така изходящата тръба стои високо, стига до задната броня, и накрая е закривена леко надолу като на дизел, че да духа надолу и назад и да не вкарва газове в купето.
                    3. Не бяха сложили последния захват за най-задния тампон. За сметка на това бяха сложили един допълнителен на самото гърне, който отрязах. А за задния ползвах парче арматурно желязо, изкривих си го и го заварих където трябва.

                    Стана добре в крайна сметка, обаче си поиграх. Звука е леко различен от тоя с оригиналното гърне, но не е неприятен, а просто различен.

                    Май по-доброто решение беше както е направил Georgi Rudy - закарал я на ем комплект 33, казал им какво иска, и му бяха направили кюнците направо както са мойте в момента.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Ауспух

                      Привет.

                      Аз късах тръбата зад гърнето всеки месец, докато разбрах, че ми е паднал тампона над задна лява полуоска. При всеки по сериозен удар в дупка и с по висока скорост, полуоската се вдига рязко нагоре, удря тръбата и ставам спортен модел.

                      Така, че проверявайте си и тампоните, да няма някой изпаднал, скъсан или много мек.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Ауспух

                        Ето на какво попаднах вчера
                        http://asso.fourlabsweb.com/default....rsonal&myapp=1
                        Във Варна задната част я има на цена 103 лева като от таз цена имам и доста добра отстъпки.
                        Мисля да вземем да се вземе, че старото е много зле.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Ауспух

                          Да .. и тук вървят по толкова цените. Аз лично преди 3 седмици махнах катализатора в ЕМ Комплект 33 и на негово място ми сложиха пура. Това ми струва 60 лева с труда. Още тогава видях, че задното гърне е продухало сериозно и хората ме предупредиха, че скоро ще се върна. Скорото беше 2 седмици по-късно. Върнах се при тях щото вече си имам карта за отстъпки и ми сложиха ново, като ми излезна 100 лева барабар с труда. Цялата операция отне около 20 минути. На фона на цялата задна част на генерацията пурата с нейните 60 лева ми се видя много ама .. мъжко дупе един път се е(пиииип)е.
                          Георги Танев (0+)
                          Land Rover Discovery 1 300 TDi
                          Land Rover Club Bulgaria
                          0887 930 238, 0878 797 768

                          Коментар


                          • #28
                            От: Ауспух

                            Направиха ли нужните корекции отзад, та да не стърчи?
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Ауспух

                              Ами Спарки да ти кажа ... гърнето си дойде абсолютно на същото положение на каквото беше преди това и за това не ги карах да корегират. Но имай предвид, че между мойта и твойта има огромна разлика в това как стърчи последната тръба. При теб беше дълга и надолу, а при мен си беше бая по-къса и почти успоредна на бронята.
                              Георги Танев (0+)
                              Land Rover Discovery 1 300 TDi
                              Land Rover Club Bulgaria
                              0887 930 238, 0878 797 768

                              Коментар


                              • #30
                                От: Ауспух

                                Първоначално публикуван от Жоро Танев Преглед на мнение
                                Ами Спарки да ти кажа ... гърнето си дойде абсолютно на същото положение на каквото беше преди това и за това не ги карах да корегират. Но имай предвид, че между мойта и твойта има огромна разлика в това как стърчи последната тръба. При теб беше дълга и надолу, а при мен си беше бая по-къса и почти успоредна на бронята.
                                Като я смених пак ми сложиха като старото (то пък едно слагане... ма това са подробности). После естествено свалих говната и собственоръчно си направих корекциите, след като Дядо Владо и сие ме снабдиха с подходяща кривка. Сега е до под бронята, с кривка надолу накрая. Не стърчи изобщо и почти не се вижда. Лошото е че сложих някакви говняни тампони, дето на втория месец се разпаднаха. И това ще трябва да коригирам, ама ще видя кога да стане...
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X