Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не работи автоматичният смукач

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Не работи автоматичният смукач

    Здаравейте колеги,
    От както застудя, двигателят на F 300 инжекцион при
    първото стартиране работи неустойчиво.Трябва да го форсирам няколко
    пъти за да включи така наречения автоматичен смукач.Надявам се датчкът
    даващ информация на блока за управление за студен двигател да не работи.
    Тъй като не знам кой е, моля за помощ да го намеря и проверя или съвет каква друга причина да търся.
    Благодаря Ви и спорна, спокойна седмица!

  • #2
    До: Не работи автоматичният смукач

    Имаш датчик за въздуха, и датчик за антифриза. За въздуха е на входящия колектор отдясно, а за антифриза е под входящия колектор назад накъм делкото, на една от водните тръби.

    Имаше и тема из раздела, там бях постнал картиники. Поразтършувяй се.

    ПП: Автоматичен смукач при инжекционите няма.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      До: Не работи автоматичният смукач

      Най безболезнено е първо да опиташ да пръснеш в колектора "carburator cleaner". Много често помага при подобни явления.
      0888932647

      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

      Коментар


      • #4
        До: Не работи автоматичният смукач

        Отделно не е зле да види колко вода има в резервоара като отвие пробката/тая операция я правих скоро/,има и специални добавки за бензина.Ако е газова Ферозата ,прави ли така на газ?
        МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

        Коментар


        • #5
          До: Не работи автоматичният смукач

          Благодаря за съветите! Намерих датчиците и утре ще почистя клемите им.
          Карам само на бензин, тъй като нямам газова уредба и зимно време наливам спирт в резервоара, но ще проверя за вода и в него. Иначе двигателят работи много добре. Ще пиша какъв е резултатът.

          Коментар


          • #6
            До: Не работи автоматичният смукач

            Недей да хабиш спирта,че Цар Киро ще те намрази.Сигурно Спарки е прав за тия датчици(70% от ел авариите са от слаби връзки,т.е.негалванични контакти...поне така ме учиха в техникума по специалност"Минна електромеханика и автоматика")провери ги ,зачисти контактите,работи комплексно-провери и хранителната система и пак пиши.Ако хвърлиш и някоя снимка да гледаме...няма лошо(Хасан иска да гледа, не ще мотор).
            МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

            Коментар


            • #7
              До: Не работи автоматичният смукач

              Феро си има автоматичен смукач. Управлява се от топлата вода на двигателя. За тази цел от радиатора излиза едно тънко моркуче и отива във входящия колектор. По този кръг веднага започва циркулация на топла вида, въпреки че термостата още не е отворил. Въпросния автоматичен смукач поддържа оборотите след запалване на ~ 1000 и след като се загрее от водата ги сваля на ~ 850. Тези 850 на празен ход и загрял мотор се регулират обаче с едно винтче отгоре на вх. колектор.
              Добри статии по въпроса от руските колеги
              http://appakov.narod.ru/Ochistka.html
              http://www.toyota-club.nm.ru/files/0...-04_feroza.htm

              Коментар


              • #8
                До: Не работи автоматичният смукач

                Първоначално публикуван от Delcho Преглед на мнение
                Феро си има автоматичен смукач.
                Не е смукач. Това си е байпас на клапата. На студено пропуска малко въздух, а като се сгрее - спира. А за самото обогатяване на сместа си се грижи компютъра, което пък зависи от състоянието на температурните датчици - и тоя за охлждащата течност, и тоя за влизащия въздух, и MAP сензора, като последните два може и да нямат особено значение на студен двигател - въпрос на софтуер.

                Еквивалентно е на леко натискане на газта.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  До: Не работи автоматичният смукач

                  Направих следното:
                  1. Вкарах компютъра в сервизен режим на студен двигател. Не се отчете никаква грешка в датчиците за въздух и топла вода. Почистих им накрайниците.
                  2. Махнах гуменото съединение преди дроселовата клапа при т.н. от Вас байпас и почистих замърсяванията със спрей за карбуратори, като особено замърсен беше отворът към термопатрона, ако точно съм го превел от сервизното ръководство.
                  3. На другата сутрин положението беше значително по-добро. Двигателят влезе в обороти без да подавам газ, но работи неустойчиво в първите секунди.
                  4. Утре сутринта, пак на студено ще разглобя т.н. байпас и ще почистя другата страна на клапата.
                  Благодаря за идеите, ще Ви уведомя за резултата.
                  Весели и спокойни почивни дни!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Не работи автоматичният смукач

                    Не съм сигурен дали байпаса (термопатрона) е разглобяем. Моя го чистих по същия начин, но няма особен ефект. На студено пали, около секунда работи, после оборотите падат, аха-аха да загасне, след което си влиза в щатните 1000 и кусур обороти, и повече няма проблем. Иначе вървежа и разхода са ми нормални. Така и не съм установил от какво го прави, но е нещо, касаещо външната температура, понеже на топло проблема е значително по-малък.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Не работи автоматичният смукач

                      Мързи ме да ровя документацията, но на повечето японски колици на байпаса (т.нар. автоматичен смукач) има и регулировка. Обикновено е под някаква капачка. Половин оборот върши чудеса понякога.
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #12
                        До: Не работи автоматичният смукач

                        Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                        Мързи ме да ровя документацията, но на повечето японски колици на байпаса (т.нар. автоматичен смукач) има и регулировка. Обикновено е под някаква капачка. Половин оборот върши чудеса понякога.
                        Е аз съм ровил. Има болтче под капачка за оборотите на празен ход. Ама това е за празния ход на топъл двигател. Това, дето се задейства от топлата вода е допълнително, и седи отворено само на студено. В ръководството пише че се сменя цялото тяло на инжекциона, разбирай целия входящ колектор.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Не работи автоматичният смукач

                          Точно същият проблем при първо палене ( а ако по студено и второ, трето ) го има и нашата кола.Запалва за секунда ( без подаване на газ) и веднага оборотите отиват надолу и аха - аха според температурата на вън заработва нормално или загасва. Сега си обяснявам защо в автокъщата от където закупихме колата, две от маркучетат които отиват към сервото бяха откачени, като едното беше запушено от другото оставено свободно да си смуче въздух. Колата запалваше по лесно, но и оборотите бяха някакси по нестабилни. След първоначалното запалване на двигателя, през целият ден по нататък двигателя се запуска без проблем. Как ще е в "минусовите" дни - един господ знае, но явно има някакъв проблем. Запалителните свещи са нови, центровката не е пипана и мисля че е добре ако може да се съди по това че за 500 км, софийско градско, горско и междуградско по равно горе долу, ми даде 9.8 литра бензин на 100 км. средно, като колата си има и мощност да развие и много над 100км. за час, ама някой смее ли като няма катапулт на гърба си ?

                          Благодаря на Делчо за руските статии. Там е описано много добре принципа на действие за запуск на студен двигател.

                          А аз пак прегледах сервизното ръководство за оборотите на празен ход при студен двигател и ето какво са написали хората там. При първа възможност отивам да отворя капака на колата и направя проверка.
                          [QUOTE]
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                          • #14
                            До: Не работи автоматичният смукач

                            Здрасти на всички!
                            Много се забавих със съобщението на резултата и Ви моля за извинение.
                            Разглобих т.н."байпас", почистих клапата и малките отвори със спрея за
                            карборатори.Някои от тях бяха напълно запушени.
                            Извадих късмет, защото след тази операция паленето се подобри
                            значително.Вече не подавам газ и двигателя заработва устойчиво.
                            Благодаря на всички за помоща и вниманието!

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X