Някой може ли да ми каже къде трябва да отиде свободния край на това маркуче ?
Започва от скоростната кутия и виси свободно до въздушния филтър.
Ясно се вижда, че на това място е имало нещо, което сега липсва, но какво е не знам.
До сега не съм го забелязал, но днес се разрових сериозно и го открих.
А ровенето стана, защото колата не работеше добре - няма мощност на високи обороти, гасне, бълва черен дим и т.н. Оказа се нещо много просто. Държа си един парцал зад фара под въздушния филтър с който трия щеката на маслото. Тръбата за въздуха на филтъра, която смуче точно над него го е засмукала и се запушила. Една седмица си играх, докато накрая го видях случайно. Иначе така щях да си карам още.
И още един въпрос.
Защо въздушния ми филтър е закрит на половина с пластмасова обвивка, която накрая е като перка на турбина.
Т е. половината от филтъра е навряна в една дебела, плътно приплепваща пластмасова тръба.
Така се намалява ефективната му площ два пъти, пък и не виждам смисъл от такава конструкция?
Започва от скоростната кутия и виси свободно до въздушния филтър.
Ясно се вижда, че на това място е имало нещо, което сега липсва, но какво е не знам.
До сега не съм го забелязал, но днес се разрових сериозно и го открих.
А ровенето стана, защото колата не работеше добре - няма мощност на високи обороти, гасне, бълва черен дим и т.н. Оказа се нещо много просто. Държа си един парцал зад фара под въздушния филтър с който трия щеката на маслото. Тръбата за въздуха на филтъра, която смуче точно над него го е засмукала и се запушила. Една седмица си играх, докато накрая го видях случайно. Иначе така щях да си карам още.
И още един въпрос.
Защо въздушния ми филтър е закрит на половина с пластмасова обвивка, която накрая е като перка на турбина.
Т е. половината от филтъра е навряна в една дебела, плътно приплепваща пластмасова тръба.
Така се намалява ефективната му площ два пъти, пък и не виждам смисъл от такава конструкция?
Коментар