Обява

Свий
Няма добавени обяви.

налягане на гуми-Дайхатсу Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: налягане на гуми-Дайхатсу Фероза

    Съгласен съм със Спарки.Иначе само бъбречни кризи....
    МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

    Коментар


    • #17
      До: налягане на гуми-Дайхатсу Фероза

      мойте за на 2 атмосвери
      но са и доста широки 265

      Коментар


      • #18
        До: налягане на гуми-Дайхатсу Фероза

        Пак опираме до предписанията на производителя....!!!!
        МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

        Коментар


        • #19
          До: налягане на гуми-Дайхатсу Фероза

          Колеги , аз мойте ги карам на 2.2 и четирите , ама много друса м....
          Ако ги спадна на 2 ще имам ли проблеми

          ПП: Кален регенерат шарка "Кобра" 235/75/15.

          Някой...?!
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #20
            До: налягане на гуми-Дайхатсу Фероза

            Мойте също са кален регенерат и по принцип регенерата се кара по напрегнат за да не се отлепи(не говоря голословно-това ми е специалност от казармата)така че балансирай между функционалност и комфорт.Въпроса е в друго ....да не ставам много вискозен-написаното на колонката на шофьорската врата.
            МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

            Коментар


            • #21
              До: налягане на гуми-Дайхатсу Фероза

              Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
              Колеги , аз мойте ги карам на 2.2 и четирите , ама много друса м....
              Ако ги спадна на 2 ще имам ли проблеми

              ПП: Кален регенерат шарка "Кобра" 235/75/15.

              Някой...?!
              Няма да имаш проблеми. И на 1.8 няма да имаш.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #22
                До: налягане на гуми-Дайхатсу Фероза

                Впрочем сам стигнах до верния отговор:баланса между предния и задния мост не е точно по средата при Дайхацу Фероза.Това го установих при смяна на гуми-вдигам отзад,вдига се задна гума,а след малко и предна.Т.е.по голямата тежест се пада на задния мост и написаното на предната колонка може би е вярно.
                МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                Коментар


                • #23
                  До: налягане на гуми-Дайхатсу Фероза

                  Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                  Впрочем сам стигнах до верния отговор:баланса между предния и задния мост не е точно по средата при Дайхацу Фероза.Това го установих при смяна на гуми-вдигам отзад,вдига се задна гума,а след малко и предна.Т.е.по голямата тежест се пада на задния мост и написаното на предната колонка може би е вярно.
                  Така де. Защо мислиш, че искат да те излъжат?

                  Коментар


                  • #24
                    До: налягане на гуми-Дайхатсу Фероза

                    Не казвам,че някой ме лъже... просто дискутираме и стигаме до истината.;в спора се ражда истинта;-стара магаданска поговорка.
                    МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                    Коментар


                    • #25
                      До: налягане на гуми-Дайхатсу Фероза

                      Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                      Не казвам,че някой ме лъже... просто дискутираме и стигаме до истината.;в спора се ражда истинта;-стара магаданска поговорка.
                      Дискусията с лепенката на колонката(вратата,жабката) е малко странна.

                      Коментар


                      • #26
                        До: налягане на гуми-Дайхатсу Фероза

                        Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                        На стикера пише Размер гуми-195/15 92S,
                        налягане предни гуми натоварени 1,6 разтоварени-1,6 съответно задни гуми 2,3 и 2,1
                        Това пише на колонката на шофьорската врата.
                        МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                        Коментар


                        • #27
                          До: налягане на гуми-Дайхатсу Фероза

                          Е, аз пък ще ти кажа мойто мнение - 1.6 за отпред е малко, особено с оригиналния размер гуми. Прекалено са смачкани, и при завой клатушкат. Да не говорим че при първата по-сериозна дупка, мината с прилична скорост, ще ги разбортираш.

                          От друга страна, на ненатоварена кола, задните на 2.3 седат като дървета, и не се мачкат грам, но все пак 2.1 е по-близо доистината.

                          Но 1.6 за отпред е малко, поне при мен.

                          Центъра на тежестта е малко по-напред от втората напречна колонка на шасито, до колкото помня. Като се вдигне на втората колонка, може сам човек почти без усилие да я клати на ръка и да си вдигне която гума иска. Голям купон е.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • #28
                            До: налягане на гуми-Дайхатсу Фероза

                            Спарки, не си прав ,Ферозата се клати назад и баланса клони назад.Това го установих емпирично.Стефан веднъж беше споменал ,че големия успех на Уазката(УАЗ 452)която той нарича Буханка,се дължи на идеалния баланс м/у двата моста.А пък повярвай ми ако си ползвал Уазка при всякакви пътни и метеорологични ще се откажеш писмено от разни Ферози,Нисани,Тойоти и др.подобни.Едно уточнение -не съм комунист(comunist-общ(латински)).Просто като бивш собственик на Уаз със 10 човека(колеги ловджии),две убити диви свине(с общо тегло 200 кг.) и четири кучета се зарекох на един лов да правя курбан ,ако излезем живи от гората.И в резултат щом сега ви пиша значи Уаза е победил.Но да не бягаме от въпроса ,мисля ,че има разлика между предни и задни гуми.Може да се дължи на различно окачване(имам поглед в/у Дайхатсу Роки-при него налягането е еднакво),или баланса м/у двата моста.Така че ако някой колега констатира такава разлика да побликува.
                            МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                            Коментар


                            • #29
                              До: налягане на гуми-Дайхатсу Фероза

                              Прав, или крив, аз съм го установил не емпирично, а практично - вдигал съм я с хидравлиечн крик за тук:


                              ...при което се вдига задницата, а предницата е с една идея по-тежка. На ръка сам човек, може би с усилие 10-15 килограма можеше да повдигне всяка друга гума на джипа.

                              Ако искаш опитай. Върху това влияе и какво си сложил в багажника, колко е пълен резервоара, дали имаш газова бутилка и т.н.

                              За УАЗ-ката - обичам повече да карам, и по-малко да правя и регулирам какво ли не. Затова не е мойта джипка. Да не говорим че комфорта вътре клони към под нулата. Затова и не ми харесва. Офроуд качествата и не коментирам. Те са малко или много ясни.
                              Прикачени файлове
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар


                              • #30
                                До: налягане на гуми-Дайхатсу Фероза

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                Прав, или крив, аз съм го установил не емпирично, а практично - вдигал съм я с хидравлиечн крик за тук:


                                ...при което се вдига задницата, а предницата е с една идея по-тежка. На ръка сам човек, може би с усилие 10-15 килограма можеше да повдигне всяка друга гума на джипа.

                                Ако искаш опитай. Върху това влияе и какво си сложил в багажника, колко е пълен резервоара, дали имаш газова бутилка и т.н.

                                За УАЗ-ката - обичам повече да карам, и по-малко да правя и регулирам какво ли не. Затова не е мойта джипка. Да не говорим че комфорта вътре клони към под нулата. Затова и не ми харесва. Офроуд качествата и не коментирам. Те са малко или много ясни.
                                Спарки точно тук вдигам,само че на надлъжната греда щото ме е страх от шасито да не се продъни.Иначе за прозрението ти:газава бутилка,чанта с инструменти,пожарогасители и вся остальная сволоч.Общо взето тия 10 кг може и да съм ги надхвърлил.
                                МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X