Здравейте колеги.понеже нямам достатъчно опит, искам да попитам за да не рискувам може ли при изключени ръчни хъбове да се кара на бавни скорости.Според мен би трябвало да може но все пак да попитам. И още един въпрос. Изгоряла ми е лампичката която се намира в бутона за аварийните. Някой знае ли дали бутона се сваля и как става това ако може.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Бавни без да се включва 4/4
Свий
X
-
До: Бавни без да се включва 4/4
Първоначално публикуван от xirkon1 Преглед на мнение... може ли при изключени ръчни хъбове да се кара на бавни скорости....0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
-
До: Бавни без да се включва 4/4
Миналата година се наложи аварийно да изтегля Патрул дълга база, единствения вариант беше този.Включих бавните, отключих хъбовете и в началото на черно, после няколко км на макадам и успях да го изтегля без да счупя нищо.Знам че е голямо натоварване ама нямахме избор.DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
Skype: pach_bs
Коментар
-
До: Бавни без да се включва 4/4
Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнениеИ ще скъсаш задна полуоска на първото изрязване на газта.
Оправи си блокировката, която не позволява включването на понижайката без включване на предния мост.sigpic
Коментар
-
До: Бавни без да се включва 4/4
То не само че може , но това е едно от основните предимства на ръчните хъбове . Особено летно време из гъстите гори , където и на един мост може да се движиш , ама ти трябват бавни скорости , за да не шлайфаш съединителя ...и няма да скъсаш никаква полуска . Е то може , ама голям зор ше требе - се едно да изтриеш зорлем и ръчно папката Windows , за да скапеш компа Ама това е частен случай.Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
До: Бавни без да се включва 4/4
Значи, приемаме че задните полуоски, ако те са бушонното място, са проектирани със запас около 3? Примерно колкото може понижаващата на нормален джип?
Ню-ню ...
Не давайте опасни съвети. Много неща може, при такъв въпрос - това НЕ може! А то на ГАЗ - УАЗ, това става и без всякакво изключване на таралежи, ако е наистина зор, ще успееш да пресилиш ръчките в кабината. Работата е че после няма да знаеш какво да правиш, и пак ще се пребиеш.
Не опитвайте това вкъщи, и никой няма да плаче.
Коментар
-
До: Бавни без да се включва 4/4
Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнениеЗначи, приемаме че задните полуоски, ако те са бушонното място, са проектирани със запас около 3? Примерно колкото може понижаващата на нормален джип?
Ню-ню ...
Не давайте опасни съвети. Много неща може, при такъв въпрос - това НЕ може! А то на ГАЗ - УАЗ, това става и без всякакво изключване на таралежи, ако е наистина зор, ще успееш да пресилиш ръчките в кабината. Работата е че после няма да знаеш какво да правиш, и пак ще се пребиеш.
Не опитвайте това вкъщи, и никой няма да плаче.Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
До: Бавни без да се включва 4/4
Не съм голям експерт , но подкрепям Стефан. Аз лично не бих карал в този режим , особено на път който предполага лашкания и резки "камшични" натоварвания на трансмисията. Все пак задните полуоси трябва да понесат двоен товар...
Поздрави!Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
До: Бавни без да се включва 4/4
Ограниченията в движението на ръчките са поставени нарочно. Колкото и просто нещо да е задният мост, той си има опредлена област от скорости и въртящи моменти, в които работи добре, а извън тази област работи зле. Е, режимите 2L и "4-каквото и да е на твърдо" лесно отиват в неправилната област. Не, че не може, но на относително прав път май 4L е по-добро от 2L.
Ние с фултайм раздатъчните кутии, нямаме такъв размисъл
---
а, сетих се, ферозата няма фултайм + ниски. Е, животът не е идеален.
Коментар
-
До: Бавни без да се включва 4/4
Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнениеНе съм голям експерт , но подкрепям Стефан. Аз лично не бих карал в този режим , особено на път който предполага лашкания и резки "камшични" натоварвания на трансмисията. Все пак задните полуоси трябва да понесат двоен товар...
Поздрави!Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
До: Бавни без да се включва 4/4
Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнениеАми представи си че караш обикновена Жигула - абстрахираме се от лифта.
Коментар
-
До: Бавни без да се включва 4/4
Аз лично съм карал Патрола многократно и то в планината /а не по равно на асфалта/,при сухо време на бавни с изключени хъбове отпред.
До момента няма никакви негативни последици.
Аз също не разбирам как точно ще се счупят полуоските ако караш само на заден мост....
Кое точно ги натоварва два пъти повече....
Ако подкараш джипа по асвалта на бързи и на заден мост...и ако го подкараш при същите условия на бавни.....освен че разтоварваш усилието на зацепването на феродовия диск и получаваш по-голяма мощност на 1-ва скорост.....нищо друго не правиш....
За включен блокаж не говорим въобще..../макар че Патрола над 7км/ч. има защита и блокажа автоматично изключва/,но човека наистина не споменава за движение на заден мост на бавни с блокаж...NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
До: Бавни без да се включва 4/4
А това за критичните обороти...и него не го разбрах нещо....
Ами то няма да го настъпваш само на 1-ва бавна докато не гръмне нещо в дифа отзад.....има си и 2-ра и 3-та...и т.н.....оборотите в дифа отзад намаляват.....
Аре нека някой да обясни нагледно като за аборигени защо може да се скъса полуоска....ама не само да го твърди...а да го обясни...
П.П....и ако може да не е...Стефан....че за да го разберем него...ни трябват поне 2-3 доктората по механика и кинематика да имаме защитени....NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар