при мен за година и три месеца не се налагало да сменям кой знае какво, по трансмисия и ходова част нищо не съм сменял, а по двигателя освен консумативи смених разпред вал и кобилици, но аз съм с двигател на бвм, те малко си хапват валовете. Не мога да ти направя сравнение с частите витара, но примерно шарнирен  болт струва 180 лв. ,въпреки че оригиналните са с гресьорки и ако се гресират редовно няма да се налага да се сменят.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Дайхацу Фероза
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Re: Дайхацу Фероза
 
 На колко време трябва да се гресират?Първоначално публикуван от sapporo Преглед на мнениепри мен за година и три месеца не се налагало да сменям кой знае какво, по трансмисия и ходова част нищо не съм сменял, а по двигателя освен консумативи смених разпред вал и кобилици, но аз съм с двигател на бвм, те малко си хапват валовете. Не мога да ти направя сравнение с частите витара, но примерно шарнирен болт струва 180 лв. ,въпреки че оригиналните са с гресьорки и ако се гресират редовно няма да се налага да се сменят.О899 2б2 1З2
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Дайхацу Фероза
 
 4+1 е колата и се събират 3-ма 60-80кг.Първоначално публикуван от Stanchev Преглед на мнениеЗдравейте!
 Моля, кажете във Ферозата отзад събират ли се трима души(60-80кг)? По описание е дадена за 4-местна, а по външни габарити има нормална ширина - като за 5-местен автомобил.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Дайхацу Фероза
 
 Колата е 3+1. На моята дори отзад са две отделни седалки за двама души. Мястото за трети човек е изядено от калниците. Иначе, че при нужда ще се съберат трима отзад с малко повече гърч си е така, но ще тясничко, а и може да имаш проблеми с полицията, ако те спрат.Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.
 
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Дайхацу Фероза
 
 Моята по талон си е 4+1. Вярно, че отзад са 2 отделни седалки но..Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнениеКолата е 3+1. На моята дори отзад са две отделни седалки за двама души. Мястото за трети човек е изядено от калниците. Иначе, че при нужда ще се съберат трима отзад с малко повече гърч си е така, но ще тясничко, а и може да имаш проблеми с полицията, ако те спрат.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Дайхацу Фероза
 
 Освен да черпиш който ти го е регистриралПървоначално публикуван от misho22 Преглед на мнениеМоята по талон си е 4+1. Вярно, че отзад са 2 отделни седалки но.. . По всякакви документи и техническа документация колата се води 3+1.
							
						Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос. . По всякакви документи и техническа документация колата се води 3+1.
							
						Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.
 
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Дайхацу Фероза
 
 Извинявам се, че се намесвам, но да ви предупредя нещо.Първоначално публикуван от Stanchev Преглед на мнениеМного ви благодаря!Разбрах, каквото ми трябваше. Май ще купувам и аз Фероза. Мисля от Германия, живот и здраве. Нужна ми е за планината, а и нещо много ми харесва.
 В Германия джипове на повече от 8-10г са с сериозно изгнило шаси, преди 15-ина дни бях там да си търся джип, след 3000км навъртяни в Германия, установих по-горе написаното. Дали съм бил с такъв късмет не знам, но много внимавайте с покупката на джип от там. Моето мнение е, че от Италия е в пъти по-добър вариант, е верно е, че са по-мърляви, но.........LZ1PER
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Дайхацу Фероза
 
 Подкрепям Пепи за повечето МПС от Северна Европа не включвам в това число само Англия, там е друга бира... но и аз съм минал през няколко МПС всичките от Австрия, Холандия и Германия и всичките страдаха от ръжда все едно всичките бяха ОПЕЛи а не бяха...
 
 Поздрави,Бъдете живи и здрави!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Дайхацу Фероза
 
 Може да сте прави,но моята е петнадесет годишна и е от Германия,а е в много добро състояние.Сигурно е до поддръжка,добро оглеждане и КЪСМЕТ.Първоначално публикуван от peppy Преглед на мнениеИзвинявам се, че се намесвам, но да ви предупредя нещо.
 В Германия джипове на повече от 8-10г са с сериозно изгнило шаси, преди 15-ина дни бях там да си търся джип, след 3000км навъртяни в Германия, установих по-горе написаното. Дали съм бил с такъв късмет не знам, но много внимавайте с покупката на джип от там. Моето мнение е, че от Италия е в пъти по-добър вариант, е верно е, че са по-мърляви, но.........VENI-VIDI-VICI!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Дайхацу Фероза
 
 Винаги има изключения, аз говоря по-общо и съвета ми беше просто да внимавате, може да не е карана много зимно време и да е много запазена. Успех и ще чакаме да се похвалите.Първоначално публикуван от dit_dh Преглед на мнениеМоже да сте прави,но моята е петнадесет годишна и е от Германия,а е в много добро състояние.Сигурно е до поддръжка,добро оглеждане и КЪСМЕТ.LZ1PER
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.








 
							
						

Коментар