Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Боди лифт 5см?? Какво трябва да се удължава??

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Боди лифт 5см?? Какво трябва да се удължава??

    Здравейте колеги, искам да вдигна ферозата с 5/6 см. Какво ще трябва да се промени ?(водни съединения, кабели, радиатора, кормилната уредбаи тн.)Питам това за да знам да подхващам ли въобще нещо или да си я карам така?
    Последно редактирано от Димо; 05-10-09, 15:02. Причина: правопис

  • #2
    До: Боди лифт 5см?? Какво трябва да се удължава??

    Какво искаш да й вдигнеш на ферозата?
    Тя е на рама и ти трябват само подложки на тампоните на купето с рамата.
    Ще се наложи да помагаш на спирачните маркучи и кормилния прът.
    Ако искаш да е истинска, изрежи калниците и сложи големи гуми...и фланци.
    Другото непременно ще влоши стабилноста на колата.
    ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

    Коментар


    • #3
      До: Боди лифт 5см?? Какво трябва да се удължава??

      Мисля, че птрябва да почнеш с окачването, а за него не трябва да те притеснява радиатора, кормилния прът и други жици по копето.
      Имим предвид ако е с листове рерьори дасмениш обеците или ако е с пружини да подложиш подложки над тях. И ако това не ти стига тогава да вдигаш купето от шасито.

      Коментар


      • #4
        До: Боди лифт 5см?? Какво трябва да се удължава??

        От това , което съм изчел насам- натам , оставам с впечатлението , че най-безболезнения боди лифт за Ферозата е 4см. Почти нищо не се преправя. Броните , разбира се трябва да се повдигнат...
        Аз мисля да я подлагам мойта на такваз операция , но по-нататък.
        Чудя се , обаче откъде да намеря полиуретан за втулките (подложките) , та се замислям няма ли да станат от алумин...
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #5
          До: Боди лифт 5см?? Какво трябва да се удължава??

          Ще станат и от луминий, но подложка под/над оригиналните. Тампони там трябва да има, и съвсем не е задължително да са полиуретанови.

          И друг път сме ни говорили че няма сми, ама вие си знаете. Сигурно имате своите аргументи.

          Пък и слиожи първо ресорите, изравни. Не знам колкави са ти гумите, но пробвай едни 235/75/15 - сам ще видиш че проходимостта става съвсем прилична. Клиренса - също. С по-големи гуми ще започнат да не и стигат силиците да ги върти, а за 235/75/15 боди лифт е напълно ненужен.

          Хубавото на боди лифта поне е че лесно се прави, и лесно се маха после, ако прецениш.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            До: Боди лифт 5см?? Какво трябва да се удължава??

            Спарки , мойте са 235/75/15 Пума на Марикс (Кобри). Бая са запълнили калниците.
            Аз мисля да и сложа някакви джанти с минусов или нулев офсет и в такъв случай ще опират и с нови ресори и натягане на торсионите.
            А иначе , гумите не са чак толкова тежки че да не ги върти.
            Прикачени файлове
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • #7
              До: Боди лифт 5см?? Какво трябва да се удължава??

              То не е до тежест, а до диаметър. Рамото между центъра става голямо, и въртящия момент намалява пропорционално.

              Мойте кални на алуминиевите джанти са по-леки от 195/80/15 на оригиналните железни, но ефекта си е налице. Кара си се със 120-130 дори, но набира значително по-бавно.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                До: Боди лифт 5см?? Какво трябва да се удължава??

                Като я вдигнеш с 5 см. трябва и да сложиш значително изнесени гуми за да запазиш стабилността - поне с по 30-40мм. Съответно ефекта отива по дяволите. Шасито си е ниско, ходовете - същите, само ще е по-широка, но и центъра на тежестта ще е по-високо, което обезсмисля операцията.

                Може и да бъркам, но както и да го мисля, все това се получава.

                То и въпрос на вкус де...
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  До: Боди лифт 5см?? Какво трябва да се удължава??

                  Прав си. Ще го мисля като се прибера . За ходовете също. Едно е сигурно , ще махна стабилизиращата щанга отпред , та да видя как ще е ...
                  А и мисля да я вдигам с 3 , най-много 4 см.
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Боди лифт 5см?? Какво трябва да се удължава??

                    Офф, Пламен е прав - рязане на калниците е най доброто решение.
                    Всичко друго повлича проблеми.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Боди лифт 5см?? Какво трябва да се удължава??

                      Аз карам зимъска с 215/90/15 и при лека неравност едната гума /задна дясна/опира на калника та за това ми е на мен този лифт.вапросат ми е за такова повдигане ще трябва ли да се правят генерални промени?и акода какви за да сам запознат предварително

                      Коментар


                      • #12
                        До: Боди лифт 5см?? Какво трябва да се удължава??

                        Аз пък си мисля, че най-правилното е читави ресори, изравняване с торсионите отпред + кални гуми с размер 235/75/15. Нищо повече от това .... няма рязане на калници, няма боди лифт, няма разправии с кормилни пръти, стабилизиращи щанги, кабели, маркучи и качен център на тежеста. С изброените по-горе неща камиончето си придобива съвсем приличен клиренс и до сега не ми е създало проблеми никъде. Верно е, че основно карам софт, но на няколко пъти сам се вкарах в хард и се справи отлично. С колко се вдигна след изброените горе процедури можете да видите сами в тази тема: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=62025
                        Георги Танев (0+)
                        Land Rover Discovery 1 300 TDi
                        Land Rover Club Bulgaria
                        0887 930 238, 0878 797 768

                        Коментар


                        • #13
                          До: Боди лифт 5см?? Какво трябва да се удължава??

                          Първоначално публикуван от knaufd4 Преглед на мнение
                          Аз карам зимъска с 215/90/15 и при лека неравност едната гума /задна дясна/опира на калника та за това ми е на мен този лифт.вапросат ми е за такова повдигане ще трябва ли да се правят генерални промени?и акода какви за да сам запознат предварително

                          Е,ако опира само една гума,не е ли по-разумно ,да се установи причината и да се мисли в/у отстраняванет и?
                          Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Боди лифт 5см?? Какво трябва да се удължава??

                            Първоначално публикуван от lz1gvt Преглед на мнение
                            Аз пък си мисля, че най-правилното е читави ресори, изравняване с торсионите отпред + кални гуми с размер 235/75/15. Нищо повече от това .... няма рязане на калници, няма боди лифт, няма разправии с кормилни пръти, стабилизиращи щанги, кабели, маркучи и качен център на тежеста. С изброените по-горе неща камиончето си придобива съвсем приличен клиренс и до сега не ми е създало проблеми никъде. Верно е, че основно карам софт, но на няколко пъти сам се вкарах в хард и се справи отлично. С колко се вдигна след изброените горе процедури можете да видите сами в тази тема: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=62025
                            Да де, ама Тигъра иска да разшири колеята и гумата ще опре в ръба на калника. Кво правим? Или режем, или дигаме с окачване, или боди-лифт. Отзад с ресьорите кво правим? Или по-дълги обици, или ресьорите върху моста. Ресьорите отгоре дават такъв лифт, че отпред няма насмогване. Дългите обици пък стърчът и убиват свеса. Ами отпред, като натегнем торсионите оставаме без ход нагоре. Тоест вдигаме шасито нагоре, ама идват един куп ограничения. С боди лифта пък вдигаме купето нагоре, а шасито си остава пак там. Та затова при такова изискване най смислено е да резнем малко калниците.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Боди лифт 5см?? Какво трябва да се удължава??

                              Aндро е прав , ама ако срежа калниците се вкарвам в един тенекеджийски филм , дето въобще не ми се разправя, а пък и не искам толкова драстично да нарушавам естетиката. Ъ, то не че е голяма красавица Ферозата , де ...
                              Не знам и аз
                              Сигурно първо ще и монтирам нови ресори и ще видя какво може да се направи по окачването (не че е много) , пък ще го мисля ...
                              А пък и не искам някакъв чудовищен лифт...
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X