Който е имал търпение и любопитство да чете моите болки и излияния през годините,знае ,че имах "температурни" проблеми.В резюме:за последните две години смених всичко по охладителната система/с ново,естествено/;два пъти шлайфахме глава;един път шлайфахме блок.Смених шест термостата.Реших,че има проблем с двигателя-смених и него/със стар-естествено/,на който също ремонтирахме главата и пр.И след като със запалването загря и той-направих нещо,което много са ме съветвали-"изтърбуших"термостата-остана само металната периферия с гарнитурата.Колата "заспа"!Но...със захлаждането на времето не е лошо и да позагрее/а пропо-парното си работи/.Тогава пробихме един термостат с три дупки по 3мм. на 120 градуса по периферията-работи ОК,но като без термостат.И на последния направихме следното:клапата/то пък една клапа/ я отрязах с клещите и нейната дупка я разпроби до 4.5мм.Сега мога да кажа,че колата работи с почти идеален температурен режим/никога няма да смея да кажа,че е идеален!/-загрява бавно и при натоварване стрелката стига преди средата,а при отпускане и повишаване на оборотите си стои в началото на вълничките.И сега,ако вече не сте ме напсували и излезли от поста,следва ВЪПРОСЪТ"ЗАЩО ТАКА???Аз отговор нямам,но продължава да ми е любопитно.
PS;И много Ви моля-без поучения!Всичко съм приел през годините и съм го направил,сега просто търся отговор!Ако споделям,то е не за да досаждам,а защото съм убеден,че проблемът е системен и го има и при други...
PS;И много Ви моля-без поучения!Всичко съм приел през годините и съм го направил,сега просто търся отговор!Ако споделям,то е не за да досаждам,а защото съм убеден,че проблемът е системен и го има и при други...
Коментар