Искам да кача на FEROZA-та каяк дълъг около 4м.Дайте акъл.И още един въпрос , да не отварям друга тема:Нагревателят на задното стъкло не работи- отлепена е спойката на кабела.Има ли оправия?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Багажник за F300?
Свий
X
-
До: Багажник за F300?
В друга тема за вантите бяхме дискутирали идеи и за допълнителен багажник. Като най-удачно се явява следното - 2 греди над предните врати и продължение назад. Над задната врата се спуска надолу и се захваща с планки над стоповете или на задната броня.
Нещо като тази реализация:
http://217.18.245.107/showthread.php?t=44096Аз не вярвам в чудеса!
Разчитам на тях!
Коментар
-
До: Багажник за F300?
Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеАко можеш да взаимстваш нещо:
За съжаление може да се взаимства малко, поради странната форма на задните стъкла на Ферозата и липсата на страничен улей на хардтопа.
Аз се замислям да го надупча и да си направя фиксирани стойки за закрепване на багажник , но искам гредичките да могат да се демонтират , когато не са ми нужни. Само се чудя къде да е ....Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
До: Багажник за F300?
Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнениеЗа съжаление може да се взаимства малко, поради странната форма на задните стъкла на Ферозата и липсата на страничен улей на хардтопа.
Аз се замислям да го надупча и да си направя фиксирани стойки за закрепване на багажник , но искам гредичките да могат да се демонтират , когато не са ми нужни. Само се чудя къде да е ....
Мислил съм го доста. Вариантите за отпред са ясни - там има борд. На средната конзола също може да се направят захвати. Проблема е отзад. Оригинално е решено със захващане през ламарината над стоповете (или капаците за такива, на по-късните модели), само че на мен това захващане не ми харесва, дори чисто визуално.
Може да се захване за пластмасата на хардтопа, над задните стъкла. Фугата между хардтопа и стъклата позволява там да влезе планка.
Варианта, който най-много ми допада, е захващане ПРЕЗ хардтопа, отзад, за оригинално монтирания вътрешно ролбар. Предимствата са две:
1. Не режеш ламарина, а пластмаса, и няма опасност от корозия
2. Захвата е към задния вътрешен ролбар - най-здравото място отзад.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: Багажник за F300?
И на мен в тази посока ми текат мислите , Спарки. Само не знам , дали ще може да се уплътни добре . А акого захвана само за пластмасата? Не съм опитвал колко е издръжлива
А и на мен не ми харесват визуално захващания над стопа. Просто релсите трябва да могат да се демонтират за няколко минути и да се монтират само когато ми трябват ...Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
До: Багажник за F300?
Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнениеИ на мен в тази посока ми текат мислите , Спарки. Само не знам , дали ще може да се уплътни добре . А акого захвана само за пластмасата? Не съм опитвал колко е издръжлива
А и на мен не ми харесват визуално захващания над стопа. Просто релсите трябва да могат да се демонтират за няколко минути и да се монтират само когато ми трябват ...
Вероятно и за пластмасата няма да има проблем. Все пак зависи от мястото на захващане - на места пластмасата е доволно дебела. Аз все пак, макар да знам че вероятно не съм прав, предпочитам захващане към метал, особено имайки предвид дебелината на тръбите на задния ролбар. Между другото, централната конзола конструктивно е направена да изпълнява фунцията на ролбар, и по думи на "изпробвали я" колеги, се справя с тая си функция не зле. Значи, там е правилното място за закрепване на централните подпори за багажника, ако има нужда от такива.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: Багажник за F300?
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение...
Това е захващано през ламарината....
И е бая здраво, 2 или 3 стени - не помня вече и едната беше към 10мм. дебела. Отделно в ъгъла има усилване със стоманен винкел.
И при вас трябва да е нещо такова.
Коментар
-
До: Багажник за F300?
Тука е момента,да се включи колегата zillius,с някоя и друга снимка на неговата преработка на релса за хардтопа-скъсихме единия чифт захвати за улея и им заварих подходящи планки,така че да се монтират на два от болтовете,които се намират под стъклата на хардтопа.Като визия се получи много семпло,и захващането стана стабилно.Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.
Коментар
-
До: Багажник за F300?
Темата на Колегата Delcho по въпроса:
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=64363Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко....)
".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."
Коментар
-
До: Багажник за F300?
Ето ме най-сетне в темата.Та благодарение на колегата Taran,аз се сдобих с багажник на джипа.Купих си един лададжииски комплект напречни греди,след което на задната греда,Taran изряза с флекса част от планката(по-точно я скаси) и я напаснахме точно на средните два болта на хардтопа.След това Taran завари нова планка, с подходящия размер ,ширина и отвори за болтовете ,и всичко заспа.Даже ползвахме оригиналните болтове на хардтопа за закрепяне на планките.Резултата-задна греда,която си стои почти неподвижно и предна ,която мога дапредвижвам напред и назад в зависимост колко обемен ми е багажа.Ето и снимки с прикрепен бокс за багаж,много съм доволен стана стабилно и надеждно,даже ми се размина и акт за превишена скорост на магистрала тракия ,при разрешени 80,радара показа 112 км.за Ferozka-та
Коментар
-
До: Багажник за F300?
Първоначално публикуван от vogel Преглед на мнениеИскам да кача на FEROZA-та каяк дълъг около 4м.Дайте акъл.И още един въпрос , да не отварям друга тема:Нагревателят на задното стъкло не работи- отлепена е спойката на кабела.Има ли оправия?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар