Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да ремонтирам, или да сменям двигателя?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Да ремонтирам, или да сменям двигателя?

    Здравейте!

    Случи ми се случка, ферозата духна гарнитрура, а като се отвори едното бутало стои с 3 мм по ниско от другите, вероятно крива биела. На този двигател съм сложил нови биелни лагери, сегменти и гумички за клапаните. Но след хидравличния удар и главата не знам как е... Отделно на втори цилиндър на ризата външно има изтъняване което намаля площта на лягане на гарнитурата...
    Та струва ли си въобще да правя този двигател, или да търся друг? Някакви идеи? За сега дилемата ми е или да бракувам феро, или да му насадя двигател от друга. Макар, че незнам на какво дърво ще попадна. Иначе колата е без грам ръжда и е стегната, жал ми е да я захвърля...

    Ще съм благодарен на всякакви идеи и съвети...

    Хубав ден на всички!

  • #2
    Първоначално публикуван от Rosen_v Преглед на мнение
    Здравейте!

    Случи ми се случка, ферозата духна гарнитрура, а като се отвори едното бутало стои с 3 мм по ниско от другите, вероятно крива биела. На този двигател съм сложил нови биелни лагери, сегменти и гумички за клапаните. Но след хидравличния удар и главата не знам как е... Отделно на втори цилиндър на ризата външно има изтъняване което намаля площта на лягане на гарнитурата...
    Та струва ли си въобще да правя този двигател, или да търся друг? Някакви идеи? За сега дилемата ми е или да бракувам феро, или да му насадя двигател от друга. Макар, че незнам на какво дърво ще попадна. Иначе колата е без грам ръжда и е стегната, жал ми е да я захвърля...

    Ще съм благодарен на всякакви идеи и съвети...

    Хубав ден на всички!
    Не познавам ферозите,но теми със насадени от бмв двигатели срещам често.Щом купето е здраво,какво се чудиш.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #3
      Не познавам ферозаджия без проблеми с двигател, прегряване и т.н. Слагай
      двигател от БМВ.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #4
        Някой знае ли какъв точно двигател се слага, и каква е процедурата? Как се връзва със скоростната кутия? Как се узаконява?

        Коментар


        • #5
          Ферза без грам ръжда?!?

          Това заслужава да живее! Дори и да не ти се занимава ти да я правиш, пусни я на адекватна цена за продажба, но не я бракувай!

          Слагат мотор от БМВ 318 is (т.е. 1.8 4 цилиндъра, 140 коня). И май от Аплауз ...

          Ето ти последната със сменен мотор:

          https://offroad-bulgaria.com/forum/%...82#post6818510
          Последно редактирано от bullet_pk; 20-02-22, 12:26.
          Nissan Terrano 2,7 TDI

          Коментар


          • #6
            Благодаря ви, но това с двигател от бмв е мисия невъзможна за мен. Много занимавка е, а нямам свободно време и възможност. Или ще търся читав ферозов двигател, или ще я махам...

            Коментар


            • #7
              Беенве мотора влиза 1:1. Просто ти трябва кутия от Бертоне.
              читав двг от короза е като бялата лястовица. Не че нещо, ма изначално е смотан и освен това не пасва особено на колата.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #8
                Ако решиш да я махаш се кандидатирам, Фероза още не съм имал.

                Коментар


                • #9
                  Най-лесно се слага от Аплауз, ма дали ще намериш, кой знае. Моята е с такъв.
                  Двигателите са идентични. Разликите са в захващания и подобни и всичко може да се прехвърли от единия на другия.
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • #10
                    Смени го с двигателя на БМВ . Хем повече мощност , хем много по-надежден , така или инъче ти предстои смяна на мотор , просто малко повече заигравка .
                    Който търси , намира !
                    Човекът е човек, когато е на път !

                    Коментар


                    • #11
                      Нещо не намирам двигател за фероза, а това с двигател на бмв ми се вижда врътня. Искате да кажете, че ако намеря кутия от бертоне, то двигател от бмв влиза без всякакво преправяне?

                      Коментар


                      • IvanIvanovi
                        IvanIvanovi коментира
                        Редактиране на коментар
                        Бертонето е оригинално с двигател от БМВ

                      • TigerHunter
                        TigerHunter коментира
                        Редактиране на коментар
                        Просто, скоростите от Бертоне ще паснат на двигател от 318, без да се налага да се прави фланец на камбаната. Преправяне пак ще имаш, относно лапи, изпускателни истории и подобни. При Бертоне е слаган БМВ мотор серийно. Провери за Аплауз. Снощи погледнах отгоре-отгоре и ми излизат два-три. Един има и без двигател. Там просто прехвърляш някои неща от единия мотор на другия и всичко влиза точно на оригиналните тампони. Дори не съм сменял компютъра. Само двигателя. Имах тема някъде назад, ако ти се рови. Там съм описал подробно какво-що. Но си правихме всичко аз и баща ми на поляната пред вилата, Нула заварки.
                        Темата мисля се казваше "Окотих Ръждилка" или нещо от тоя род.
                        Не те навивам в никакъв случай. Просто, защото казваш, че не ти се занимава с много гимнастики и преправяния. Моторетката на БМВ е в пъти по-масова и части под път и над път. И не е толкова изцедена. И температурно, и като обороти.

                      • TigerHunter
                        TigerHunter коментира
                        Редактиране на коментар
                        ПП: "Успех" с намирането на кутия от Бертоне! Те са още по-редки. Дори и на части. Не че съм търсил, но едва ли се лъжа.

                    • #12
                      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                      Беенве мотора влиза 1:1. Просто ти трябва кутия от Бертоне.
                      читав двг от короза е като бялата лястовица. Не че нещо, ма изначално е смотан и освен това не пасва особено на колата.
                      Особено?! Според мен, никак. Почти ме е яд, че преди много години не си взех Витара. Поне там моторите са чукове и всичко е много по-добре сметнато. За гниене, гният и двете.
                      Ферозата е просто по-здрава като трансмиския и окачване. С това се свършват всичките и преимущества.
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • #13
                        Може би все пак ще го съживя този мотор, стига да няма нещо необратимо. На някой да му се намира биела за фероза?

                        Коментар


                        • #14
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:274582724_1635958370130021_3724849902447563717_n.jpg
Прегледи:383
Размер:14.9 КБ
ID:6821940

                          Страничните наяждания на ризата проблем ли са? Челата са добри, но с по малка площ. Евентуално как могат да се поправят?

                          Коментар


                          • #15
                            От картинка 157х280 малко трудно може да се види нещо.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X