Здравейте!
Случи ми се случка, ферозата духна гарнитрура, а като се отвори едното бутало стои с 3 мм по ниско от другите, вероятно крива биела. На този двигател съм сложил нови биелни лагери, сегменти и гумички за клапаните. Но след хидравличния удар и главата не знам как е... Отделно на втори цилиндър на ризата външно има изтъняване което намаля площта на лягане на гарнитурата...
Та струва ли си въобще да правя този двигател, или да търся друг? Някакви идеи? За сега дилемата ми е или да бракувам феро, или да му насадя двигател от друга. Макар, че незнам на какво дърво ще попадна. Иначе колата е без грам ръжда и е стегната, жал ми е да я захвърля...
Ще съм благодарен на всякакви идеи и съвети...
Хубав ден на всички!
Случи ми се случка, ферозата духна гарнитрура, а като се отвори едното бутало стои с 3 мм по ниско от другите, вероятно крива биела. На този двигател съм сложил нови биелни лагери, сегменти и гумички за клапаните. Но след хидравличния удар и главата не знам как е... Отделно на втори цилиндър на ризата външно има изтъняване което намаля площта на лягане на гарнитурата...
Та струва ли си въобще да правя този двигател, или да търся друг? Някакви идеи? За сега дилемата ми е или да бракувам феро, или да му насадя двигател от друга. Макар, че незнам на какво дърво ще попадна. Иначе колата е без грам ръжда и е стегната, жал ми е да я захвърля...
Ще съм благодарен на всякакви идеи и съвети...
Хубав ден на всички!
Коментар