Обява

Свий
Няма добавени обяви.

скоростна кутия бертоне

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • скоростна кутия бертоне

    Колеги здравейте,искам да попитам знаещите от вас,а и не само,та реших да си сменя съединителя оня ден,че ми забуксува и по между другото така и така съм го свалил да последна какво стържеше от известно време в кутията та реших да я разглобя, и какво да видя вътре изронени зъби на вторичния вал в следствие на отчупване на зъб на трета предавка на първичния,та ща не ща ще сменям кутията та въпроса ми е дали са взаимнозаменяеми с ферозовите че като гледам има разлика в камбаната на едните и другите.Ако някой от вас е правил тази интервенция ще се радвам ако я сподели.Благодаря за сега.

  • #2
    Както сам си видял камбаните са различни и няма как да се сложи ферозова на бмв мотора. Някъде бях чел, че само камбаната е друга.
    Варианта ти е да купиш една от фероза, да я разглобиш и евентуално да подминиш частите ако са еднакви. Ферозовите кутии не са толкова скъпи така че и да не става няма да е голяма загуба.
    Кутия от бертоне едва ли ще намериш. Аз една година търсих и накрая се отказах. Ако случайно решиш да рискуваш с ферозовата кутия съм готов да поема 50 - 60 % от цената.
    Този въпрос ми е много интересен от доста време, но нямам никакво време за да проверя сам.
    Ако ти имаш време и ти се занимава ми се обади за да измислим нещо - нула осем осем шест седем три осем седем две шест, Даниел

    Коментар


    • #3
      Колега здравей,реших си проблема,купих скорости от друга фероза и прехвърлих само зъбните колела и за мой късмет новите колела заедно със синхронизаторите си станаха.
      Всичко си е едно към едно с тая разлика че моя първичен вал заедно с вторичния бяха по дълги,но се оправих.Понеже новата дето купих беше фул тайм а моята е парт тайм,и се наложи са си сложа моя вал,и така.Късмет на всички.

      Коментар


      • #4
        Явно това, което съм чул, че кутиите са почти еднакви наистина така. Благодаря ти, че писа.

        Коментар


        • #5
          Пиша за да го има като информация. Скоростната кутия на бертоне и фероза се различават единствено по корпуса в частта която се захваща към двигателят.
          Първичният вал също е различен, но поправимо. Опашката на вала която влиза в коляновият вал е по - дебела при фероза, но спокойно може да се мине на струг.
          Дължината на двата вала е еднаква както и зъбите на съединителят.

          Ако имате проблем с включване на скорост проверете първо алуминиевите вилки които местят селекторите. Аз помислих, че имам износен синхронизатор на първа скорост и разглобих и двете кутии.
          Чак след като видях, че синхронизаторите са добре забелязах износената вилка. Беше се вдлъбнала около 2 мм. По късно ще сложа и снимки ако не забравя.

          Кутиите се разглобяват след като се махнат всички лагери на първичен и вторичен вал. Клиповете в нета как това може да стане без да се махат не е вярно. Аз се подведох и загубих време в напразни опити.
          Скобите които използвах са такива които се захващат в канала на съчмите. Наложи се да си купя такъв комплект понеже купих и счупих няколко обикновени скоби. Ако ще се използват обикновени скоби със захват за гривната на лагера то те трябва да са много качествени (ако въобще станат). Аз изправих няколко такива.

          Коментар


          • #6
            Здравей , колега- пусни моля ти се снимки на тея алуминиеви вилки да ги видим , че да знаем ако се наложи кво да правиме.Ако е възможно посочи със стрелка износването. Спорен ден и много безаварийни км.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от spirco Преглед на мнение
              Пиша за да го има като информация. Скоростната кутия на бертоне и фероза се различават единствено по корпуса в частта която се захваща към двигателят.
              Първичният вал също е различен, но поправимо. Опашката на вала която влиза в коляновият вал е по - дебела при фероза, но спокойно може да се мине на струг.
              Дължината на двата вала е еднаква както и зъбите на съединителят.

              Ако имате проблем с включване на скорост проверете първо алуминиевите вилки които местят селекторите. Аз помислих, че имам износен синхронизатор на първа скорост и разглобих и двете кутии.
              Чак след като видях, че синхронизаторите са добре забелязах износената вилка. Беше се вдлъбнала около 2 мм. По късно ще сложа и снимки ако не забравя.

              Кутиите се разглобяват след като се махнат всички лагери на първичен и вторичен вал. Клиповете в нета как това може да стане без да се махат не е вярно. Аз се подведох и загубих време в напразни опити.
              Скобите които използвах са такива които се захващат в канала на съчмите. Наложи се да си купя такъв комплект понеже купих и счупих няколко обикновени скоби. Ако ще се използват обикновени скоби със захват за гривната на лагера то те трябва да са много качествени (ако въобще станат). Аз изправих няколко такива.
              Kолега здравей,това което си написал е вярно с тая разлика че първичният вал на едни модели са 14мм, а на други са 12мм.А относно вилките влез в раздел техническа характеристика там ги има размерите на вилките колко трябва да са.

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от metaxa1 Преглед на мнение

                Kолега здравей,това което си написал е вярно с тая разлика че първичният вал на едни модели са 14мм, а на други са 12мм.А относно вилките влез в раздел техническа характеристика там ги има размерите на вилките колко трябва да са.
                Това 14 и 12 какво е точно? Диаметъра на опашката на първичният вал ли?
                Една снимка от обещаните. Все още не съм започнал сглобяването понеже лагерите със сегер и семерингите се оказа с доставка 10 дни.
                Може да се види разликата в размера на опашката на вала. В ляво е моята кутия от бертоне а от дясно от ферозата.
                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20220511_225130.jpg Прегледи:0 Размер:517.9 КБ ID:6858047

                Коментар


                • #9
                  Лагерите със зегер може да ти ги резне някой стругар.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • kameno karp
                    kameno karp коментира
                    Редактиране на коментар
                    В интерес на истината, такива лагери никога не съм купувал, а винаги съм правил канал на беззегерковия аналог.Беше е отдавна и не помня дали цените са били неразумни или не съм ги намирал.

                • #10
                  Първоначално публикуван от spirco Преглед на мнение

                  Това 14 и 12 какво е точно? Диаметъра на опашката на първичният вал ли?
                  Една снимка от обещаните. Все още не съм започнал сглобяването понеже лагерите със сегер и семерингите се оказа с доставка 10 дни.
                  Може да се види разликата в размера на опашката на вала. В ляво е моята кутия от бертоне а от дясно от ферозата.
                  Натиснете снимката за да я уголемите Име:20220511_225130.jpg Прегледи:0 Размер:517.9 КБ ID:6858047
                  Да диаметъра

                  Коментар


                  • #11
                    Здравей, спомена за износена алуминиева вилка, ако не ти е проблем пуни едно фото на износената вилка да видиме как изглежда .износването.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X