Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем при първо палене за деня винаги пали от втория път после си пали нормално и върви нормално фероза 1.6 16v

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем при първо палене за деня винаги пали от втория път после си пали нормално и върви нормално фероза 1.6 16v

    Мнения от какво може да е

  • #2
    Става въпрос за палене на бензин на газ няма този проблем

    Коментар


    • #3
      Пробит регулатор на налягането на бензина. Недобре затваряща бензинова или газова дюза.
      Nissan Terrano 2,7 TDI

      Коментар


      • #4
        Ниско налягане на бензина на стартер.Скапан възвратен клапан на помпата. Може и износена помпа.

        Коментар


        • #5
          Все си мисля, че ако налягането в рейла пада, при повече въртене ще запали. Това при положение, че после колата си върви нормално на бензин. Ако помпата не вдига нужното налягане и дебит, това ще се отрази на вървенето при подаване на газ.

          Това с регулатора та налягането съм го ял. Пали по учебник, ама от втория път. Това винаги на добре изстинал мотор. Дори при първия опит за палене, се опитва да запали от четвърт оборот, ама не успява. От втория опит вече успява

          С бензинова дюза е същото. Само, че тогава се усещаше и много леко претрисане на свободен ход.

          Регулатора може да се диагностицира лесно. Намери го. Трябва да е закачен на единия край на рейката с 2 болта. Има по-дебел маркуч, който връща излишното гориво в резервоара. Има и по-тънък, който взима вакуум от входящия колектор. Откачи тънкия маркуч (за вакуум). Ако има бензин в него, значи регулаторът е пробил. Трябва да е напълно сух.

          Бензиновите дюзи най-добре е да се свалят и да се тестват под налягане. Хем дали разпръскват в правилен конус, хем дали като са затворени, не пропускат по малко гориво. Но ако свалиш вх. колектор, може да се ориентираш и по него, коя е проблемната дюза.

          Последно редактирано от bullet_pk; 23-11-20, 17:31.
          Nissan Terrano 2,7 TDI

          Коментар


          • #6
            Възможно е и леко позадръстен филтър. И моята, ако подкача два пъти пали от четвърт. Ако подкача само веднъж леко се замисля, но пак пали.
            Говорим за студен старт. После си пали лесно. Пробвай да подкачиш два пъти преди да завъртиш на стартер.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • #7
              филтъра го смених преди два дни но ефекта е същия

              Коментар


              • #8
                възможно ли е регулатора да се е запушил щото филтъра беше доста замърсен

                Коментар


                • bullet_pk
                  bullet_pk коментира
                  Редактиране на коментар
                  Не мога да си представя, как може да се задръсти. Все пак отворите му са 5-6 мм. Трябва да избушиш филтъра с отвертка, че да влезнат парцали и да го запушат. На режулатора му се пука мембраната, която я опъва вакуума от вх. колектор. Катж се пукне съвсе-ем леко, започва да пълни по мъничко бензин във вх. колектор и т.н

                  Просто откачи маркуча на вакуума и виж дали е сух или пълен с бензин.

              • #9
                Реших проблема с първото палене за деня оказа се температурния датчик който дава данни на компютъра .

                Коментар


                • TigerHunter
                  TigerHunter коментира
                  Редактиране на коментар
                  Възможно е и датчика да прави тия номерца. Сега като се замисля, мойта се е зачудвала само след дълго стояне и лятото. Сега пали от не четвърт, а осмина оборот, независимо какъв студ е навън.Сега и я карам по-редовно, де.
                  Дори последните две седмици я ползвам ежедневно. Нищо, че засякох разход 13,5/100.

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X