Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Daihatsu Terios 2 от 4х2 към 4х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Daihatsu Terios 2 от 4х2 към 4х4

    Здравейте! Ще преправям един Териос от задно на 4х4.Въпроса ми е , дали ще има оставени отвори, където да се хване предния диференциал?Предните шенкели дали ще трябва да се сменят?За скоростна кутия/раздатка с 2та кардана ми е ясно.Единствено се чудя дали ще са оставили отвори за закрепване на предния диференциал и предните главини дали ще имат шлици за полуоските?

  • #2
    Ми тя колата е при тебе.
    Вдигаш я на някои подемник оглеждаш, снимаш, подробно всичко дето питаш и после на компа и снимките тука и умуваш..
    Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
    Място и хора към които да принадлежи ...

    Коментар


    • #3
      Огледах я има си места за захващане на предния диференциал.На предните лагери има тапи,след като се махнат си има шлици за полуоските.

      Въпрос , задния диференциал различен ли е от 4х2 и 4х4. Става въпрос за предварителните числа и проблем ли ще е ако има? Евентуално само да станат по-дълги скоростите или по-къси ?

      Коментар


      • #4
        Аз лично нямам идея, но няма ли някъде систематизирана информация за този модел? Нещо сервизни ръководства? Там би трябвало да са упоменати предавателните числяа на двата модела.
        Според мен, са еднакви, но няма как да се знае и едва ли някой колега тук е броил зъбите,
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #5
          Ще потърся, но и да има разлика в предварителните числа , според мен няма как да се счупи диференциала?

          Коментар


          • #6
            Има как, вЕрвай ми. Освен това, ще е като да караш кола с дръпната ръчна спирачка.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
              Има как, вЕрвай ми. Освен това, ще е като да караш кола с дръпната ръчна спирачка.
              Така ще е ако е блокиран диференциала на раздатката, иначе той си поема разликите в предавателните отношения. Но пък ще си замине много бързо.

              Коментар


              • TigerHunter
                TigerHunter коментира
                Редактиране на коментар
                Това имах предвид.

              • kalin09
                kalin09 коментира
                Редактиране на коментар
                Няма диф във раздатката на това недоразумение.

            • #8
              Днес качих кутията.Монтирах предния диференциал, сложих карданите и полуоските.Дори си имаше букси оставени за 2 вакуум клапана,който блокират раздатката(предполагам).

              В аутодата ми излиза 2.2литра на 4х4 кутия.Кутията и раздатката са с едно масло , нали? Налива се от една пробка,че в аутодата ми вади и transfer box 1.6 л.

              Коментар


              • raico
                raico коментира
                Редактиране на коментар
                Да маслото е едно и се налива от задната пробка.

            • #9
              kalin09 май ти си в недоразумение. ТериосII 4х4 е фултайм и е с междинен диференциал.

              Коментар


              • #10
                Утре ще споделя след наливане на масла навсякъде , дали е била успешна трансплантацията

                Коментар


                • #11
                  Радвам се, че си успял. Съмнявам се във вероятността да имат различно предавателни числа дифовете.
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • #12
                    Първоначално публикуван от raico Преглед на мнение
                    kalin09 май ти си в недоразумение. ТериосII 4х4 е фултайм и е с междинен диференциал.
                    Да бе ,не съм догледл че става въпрос за 2-а генерация.
                    Калин Владов,09РСПБЗН

                    Коментар


                    • Иван Жоров
                      Иван Жоров коментира
                      Редактиране на коментар
                      Че тя и първата е фултайм. Може би автоматиците не са, както е при първата Рав 4 и от там да бъркаш?

                    • kalin09
                      kalin09 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Знам ли ,нещо ги обърках тия сапунерки...

                  • #13
                    Всичко е успешно.Направи ми впечатление ,че бях монтирал само едната полуоска и реших да преместя колата и не успях да тръгна.Само правеше леки тласъци да тръгне.Гаража има лек наклон назад и като пробвах назад леко да я пусна и дадох газ тръгна,но напред само опити,дори и с включено копче на "блокажа".След монтажа и на дясната полуоска си върви колицата.Като вдигна предна и задна гума във въздуха си въртят.

                    Коментар


                    • #14
                      Блокажа е оправен.Едната вакуум тръбичка имаше проводимост нулева.Продухах я с компресора и сега работи.
                      Малко за 4х4 на Териос 2.При изключено копче и вдигната гума във въздуха без значение коя, не може да потегли , явно предава най-голям въртящ момент към нея ,а към друга много малък и прави леки опити да се случи нещо.При включен блокан и вдигната гума при опит за потегляне колата си потегля без грижи става 50/50.
                      Вчера заради запушената тръбичка не е включвал.

                      Коментар


                      • cecoa1
                        cecoa1 коментира
                        Редактиране на коментар
                        При отворени(неблокирани), симетрични диференциали, моментът се разпределя по равно. В случая на четирите колела по равно. Вдигайки едното, то се завърта от малък момент, без да създава движеща сила за колата, и максималния момент към всички други колела е също толкова малък, колкото да се завъртят във въздуха, щото са винаги равни на момента на колелото с най-малко сцепление(в случая при вдигнато, с никакво сцепление). Това, че едното се върти, а другите не, не означава, че към тях не се предава въртящ момент. Просто той не е достатъчен да ги завърти.
                        Последно редактирано от cecoa1; 23-11-20, 09:27.

                    • #15
                      Малко информация да добавя. Колата си вървеше , режиш да включа копчето.Колата мина няколко метра и затегна.Пробата я правих на 1ва на оборот.Миналия ден свалих задни диференциал и се почна търсене на информация и колко модела са.По това , което намерих са 3-4 модела. Имат разлика на шлиците на полуоските 25,28 и 29.Отделно моя беше с 39зъба на короната и 8 на пиньона.Единствено намерих 1 диференциал ,който отговаря на мойте полуоски ,който бяха с 25 шлици.Новия беше с 41 зъба на короната и 8 на пиньона.Монтирах го и вече го няма разминаването и затягането при включен блокаж. Като се свали диференциала на короната с маркет има буква с 3 цифри , това е номера ( другаде няма).

                      Коментар


                      • TigerHunter
                        TigerHunter коментира
                        Редактиране на коментар
                        Това имах предвид в началото на темата. Че задния и предния диф, трябва да бъдат с еднакво предавателно число, за да работи (върви) при блокиран централен.

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X