Обява

Свий
Няма добавени обяви.

LSD диференциал - проверка?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • LSD диференциал - проверка?

    Здравейте колеги, имам Фероза с LSD. Онзи ден затънах в една кал. Не успях да изляза и се наложи да ме дърпат.Забелязах ,че задният мост не блокира постоянно. Или по-точно при отделяне на съединителя първоначално блокира и после едното колело спира да се върти. Смених маслото Къстрол 75/140 преди година. Дайте идея? Заминал ли е ?Да пробвам с добавка или?Ремонтира ли се туй чудо... Изчетох доста теми където има тук и по гугъл. Като гледам май няма оправия!

  • #2
    LSD не блокира напълно дифа. Само предава частично някакъв въртящ момент, при боксуване. Не се вкарвай във филми, а си карай колата.
    Панайот Бърдарски
    0887 60 77 22

    Коментар


    • #3
      Писано е много пъти как се проверява.
      Вдигаш задния мост и въртиш едното колело, ако другото се завърти в същата посока - работи ти LSD-то, ако ли не значи е предало богу дух.
      За маслото на Кастрол за LSD в последно време не са хубави отзивите. Може да пробваш с друго или да му сипеш добавка за LSD на Амсойл примерно.
      Който търси , намира !
      Човекът е човек, когато е на път !

      Коментар


      • #4
        Точно това четох сега за маслото ,че не е хубаво кастрола ! Инак това с колелата съм го проверявал...въртят в една посока! Но при натоварване е проблема... В началния момент тръгва и после спира...

        Коментар


        • #5
          Щом се въртят в една посока, значи е ок LSD - то.
          Препоръчвам ти да смениш маслото, примерно с това :MOTUL Competition 75w140.

          Който търси , намира !
          Човекът е човек, когато е на път !

          Коментар


          • #6
            Това добре но да слагам ли и добавката?

            Коментар


            • #7
              Ако сложиш това масло или друго което е за LSD, няма нужда от добавка.
              Добавка се слага, ако маслото е за обикновен заден диф без LSD, а дифа е със.
              Който търси , намира !
              Човекът е човек, когато е на път !

              Коментар


              • #8
                Някъде доста назад из подфорума имах тема "Фероза ЛСД или не.". Нещо от тоя род се казваше темата. В нея доста обсъждахме, а има и снимки на разглобен ЛСД диф, които бях копнал от италианския Фроза клуб.. Накратко, има вариант да се коригира усилието с нова пружинна шайба, а по спомен се говорреше и за ремонтен комплект пластини, но мноооого се съмнявам да може да се намери, или достави. ЛСД-то точно за това е диференциал с ограничено приплъзване, а не 100 % блокаж. така че, не можеш да очакваш чудеса от него. Разбира се, че помага в определени ситуации с малко сцепление и прехвърля от колело на колело. Но ако едното спре, то да се завъртят и двете....мисля, че имаш завишени изисквания. Просто му сложи подходящо масло или добавка, за да не го умориш съвсем, Той и без това, едва ли блокира на оригиналните проценти вече. И по-малко да е, все някаква файда ще има, особено на сняг, Тоест, най-вече на сняг.

                ПП: Според мен, фрикционният тип ЛСД не е върхът на ефективността. Пластините се износват. На Кията е друг принцип, не си спомням точно как работеше, но е с пружини. По-трудно ще омекне пружина, отколкото да се износят фрикционни дискове. Фрикционното си иска специалното масло или ЛС добавка. Този на Кията, не съм сигурен, дали иска специално масло. Кията ми е на 20 години и ЛСД-то, работи перфектно. А не съм му слагал специално масло.
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #9
                  Благодаря за отговора!

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X