Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Диференциал/заден/-омасляване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Диференциал/заден/-омасляване

    И понеже моята Фероза ще е "най новата/подновена/" в България,та като я огледах отдоло видай това:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200731_111047_804x768.jpg
Прегледи:345
Размер:134.8 КБ
ID:6631393

    И то след като изчегъртах няколко слоя Боди,боя и ръжда.Не знам колко да се притуснявам,преди да я представя на по-компенетни приятели-монтьори.А и ми се иска да проявя високо ниво на компетентност!
    VENI-VIDI-VICI!

  • #2
    Това беше от вчера, а това е от днес:

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20200804_105432_619x600.jpg Прегледи:0 Размер:80.2 КБ ID:6631395

    А утре имах намерение да врътна пе5-6стотин километра?
    VENI-VIDI-VICI!

    Коментар


    • #3
      Връткай си километрите. Това търпи отлагане, освен ако мокрото е масло, а не вода.

      Емблематичен пример защо по ходова част и шаси всякакви покрития повече от 1-2 слоя боя са силно противопоказни. Отдолу си работи на пълно спокойствие и без никакъв шанс да го измиеш като хората.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Връткай си километрите. Това търпи отлагане, освен ако мокрото е масло, а не вода.

        Емблематичен пример защо по ходова част и шаси всякакви покрития повече от 1-2 слоя боя са силно противопоказни. Отдолу си работи на пълно спокойствие и без никакъв шанс да го измиеш като хората.
        масло е
        VENI-VIDI-VICI!

        Коментар


        • #5
          В такъв случай задния мост долу, махане на всичко, пясъкоструй на корпуса и преценка може ли да се поправи с кърпене или не си струва.

          Неприятна и времеемка задача, но това е положението. Ако яко изгнилото е само по заваръчния шев, заварка може и да поправи нещата, но ако е силно изтъняло няма да може да се завари и ще трябва кърпене, съ съответното застопоряване на моста за да не изметне, ако заварките са сериозни..
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            В такъв случай задния мост долу, махане на всичко, пясъкоструй на корпуса и преценка може ли да се поправи с кърпене или не си струва.

            Неприятна и времеемка задача, но това е положението. Ако яко изгнилото е само по заваръчния шев, заварка може и да поправи нещата, но ако е силно изтъняло няма да може да се завари и ще трябва кърпене, съ съответното застопоряване на моста за да не изметне, ако заварките са сериозни..
            Ма..... му!
            VENI-VIDI-VICI!

            Коментар


            • #7
              Свалих сума боклук и ръжда и...:

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200804_105432_800x600.jpg
Прегледи:280
Размер:104.3 КБ
ID:6631464

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200804_182607_800x600.jpg
Прегледи:268
Размер:99.0 КБ
ID:6631465

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200804_182609_800x600.jpg
Прегледи:272
Размер:76.1 КБ
ID:6631466

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200804_182611_800x600.jpg
Прегледи:261
Размер:68.5 КБ
ID:6631467
              VENI-VIDI-VICI!

              Коментар


              • #8
                Жълтурите не продават ли нов капак?
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #9
                  Знам ли?
                  VENI-VIDI-VICI!

                  Коментар


                  • #10
                    Ако ти се занимава - телена четка и сваляш всичко да се види положението.
                    ​​​​​​
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #11
                      Точиш маслото, снабдяваш се с малък флекс 125мм и телена четка по възможност не на Raider и почваш да жулиш до лъскаво.Най-вероятно ще е поправимо с телоподаващо, а и мястото е лесно.После после една ръка епоксиден грунд и някаква черна боичка, без бодита, шагрени, шпакловки и други плесканици.Момента е адски добър да си промиеш моста с нафта, ако имаш утайки и стружки в маслото и да си почистиш отдушниците.

                      Палачорският вариант е пак с жулене до чисто и запушване с кит или силикон за двигатели, но това е за напреднали автоджамбази, иначе работи дори на картер на двигател.

                      Коментар


                      • #12
                        Най лесно засъхва като се натрие със сапун.
                        и може и някоя клечка да се набие.
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • Kirilpm
                          Kirilpm коментира
                          Редактиране на коментар
                          Като четох темата с радиатора, колегата очевидно не е от хората сипващи червен пипер и яйце против течове и търкащи сапун по резервоари и мостове

                        • turtey
                          turtey коментира
                          Редактиране на коментар
                          Затова и питах дали има нови капаци.
                          Това е правилния вариант.
                          Иначе поне трябва да тръкне за да се види реалното състояние.
                          След като тръкне и текне като лейка докато го оправи се търка със сапун и се слагат и клечки при по голяма дупка.



                        • Kirilpm
                          Kirilpm коментира
                          Редактиране на коментар
                          За метален резервоар знам и съм го правил, но сапуна сериозно ли държи на температурата на маслото в моста?

                      • #13
                        Държи.
                        макар че то вече май само течни има.
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #14
                          Разправяте му как да закърпи положението. И догодина ще текне от другаде. Като гледам като се махнат люспите ръжда цялата долна част на капака е фира. А ако целия мост е мазан някогa, твърде вероятно и ръкавите да са тръгнали - не е като да не сме виждали такива случаи баш на Фероза.

                          Единствения начин да се види реалното състояние е - моста долу, главините с полуоските вън, и пясъкоструй до здраво. Бас ловя че ще излязат още дупки или поне ще има места, дето метала е на вестник.
                          Последно редактирано от sparkybg; 05-08-20, 10:29.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • sparkybg
                            sparkybg коментира
                            Редактиране на коментар
                            @търтьо: Еми по-голяма. Като заварявш вестник, най-често това се получава. Отделно калака оригинално не е от 1мм ламарина, а поне от 2мм, вероятно 3.

                            Без махане на ръждата до метал, никой не знае. В най-добрия случаи е шупла в заварката, която просто сега е пробила, в най-лошия е тотал щета. Мостовете гният и около ресорите.

                          • turtey
                            turtey коментира
                            Редактиране на коментар
                            Ферозата гние навсякъде. А 3мм е шасито все пак.

                          • sparkybg
                            sparkybg коментира
                            Редактиране на коментар
                            Моста колко мислиш че е? Пробката понякога се развива с метър рамо, щото с по-малко не ще. Колко милиметра трябва да е ламарината, за да устиска на метър рамо върток, напъван сигурно поне с 30, а вероятно и 50-60, кила? 1мм категорично няма да устиска. И за 2мм не съм сигурен.

                        • #15
                          Ще се борим за максимална радикалност,но от пенеделник.Ще пиша...
                          VENI-VIDI-VICI!

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X