Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблемите продължават, пак загрява.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблемите продължават, пак загрява.

    Започнах да се отчайвам. След всички ремонти миналата седмица смених и капачката на радиатора оказа се че не държи налягане, термостата е нов ОБАЧЕ до 3500 оборота загрява на дълъг път по равно на пета предавка. Към 4100 оборота почва да охлажда даже и из баир нагоре охлажда чак до зоната където отваря термостата. В града се държи различно, но съм пипал радиатора когато е загряла след средата тои е не е горещ. Имам чуството че температурата си седи в двигателя и не стига до радиатора. Водната помпа я сваляхме нямаше видими проблеми. Ако имате идеи с ГОЛЯМА радост ще ги изчета.

  • #2
    До: Проблемите продължават пак загрява.

    Запушен радиатор
    Калин Владов,09РСПБЗН

    Коментар


    • #3
      До: Проблемите продължават пак загрява.

      Пипни входния маркуч на радиатора и изходния. При мен има осезаема разлика в температурите. Също радиатора трябва да е горещ.

      Термостата има строго определно положение. Правилно ли е монтиран?

      Иначе това са вариантите - запушен радиатор или неотварящ термостат.
      Аз не вярвам в чудеса!
      Разчитам на тях!

      Коментар


      • #4
        До: Проблемите продължават пак загрява.

        Има моменти като налеем антифриза като е бил източен всичко си работи включва виското, след ден два каране особено извън града и се получава това, промивах и системата не пусна никаква мръсотия и за това и не го отваряхме незнам дали не гълта въздух от някъде. Незнам как ми се случват все на мен някакви неща дето на никои не са се случвали

        Коментар


        • #5
          До: Проблемите продължават пак загрява.

          Колега въздух в системата може да вкарва и от гарнитура на главата ,крив блок,особедно ако има някъде микропукнатина.Свали капачката на радиатора и напълни до горе с антифриз и запали като оставиш на бавни обороти и наблюдавай дали се образуват балони ако има тогава имаш голям проблем
          Последно редактирано от rado genev; 14-07-09, 22:02.
          Подстрекател на разходчици счупи ДЖИПКА покрай Габрово
          тел. 0898327627
          Радослав

          Коментар


          • #6
            До: Проблемите продължават пак загрява.

            Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
            Запушен радиатор
            Почти на 100%.Аз на Паджеро 1 сипах добавка за спиране на теч.Резултата беше че почна да загрява ,при пипане радиатора беше студен Пробвах по мързеливия начин с промивка "ГРЕДА" ,когато го свалих и занесох на радиаторджия се оказа запушен.Отвори го отпуши го и проблемите свършиха Успех.
            0887632135-Краси

            Коментар


            • #7
              До: Проблемите продължават пак загрява.

              Първоначално публикуван от yzynov Преглед на мнение
              След всички ремонти миналата седмица смених и капачката на радиатора оказа се че не държи налягане, термостата е нов ОБАЧЕ до 3500 оборота загрява на дълъг път по равно на пета предавка. Към 4100 оборота почва да охлажда даже и из баир нагоре охлажда чак до зоната където отваря термостата. В града се държи различно, но съм пипал радиатора когато е загряла след средата тои е не е горещ. Имам чуството че температурата си седи в двигателя и не стига до радиатора. Водната помпа я сваляхме нямаше видими проблеми. Ако имате идеи с ГОЛЯМА радост ще ги изчета.

              Има моменти като налеем антифриза като е бил източен всичко си работи включва виското, след ден два каране особено извън града и се получава това, промивах и системата не пусна никаква мръсотия и за това и не го отваряхме незнам дали не гълта въздух от някъде. Незнам как ми се случват все на мен някакви неща дето на никои не са се случвали
              Вариантите да прегрява за много...
              Термостата не отваря достатъчно;
              Налепи в радиатора - намалено сечение на тръбите;
              Лоша центровка;
              Кофти гориво;
              Издухана гарнитура - може да се тества с лакмус или с ампула - дали вкарва газове които да нагряват охлаждащата течност;
              Датчици с нестандартни параметри;
              Не добре работеща водна помпа;
              Ниски обороти на виското - проблем с пружината или маслото.
              и др.

              Според това, което казваш, вероятно виското работи добре, щом радиатора е студен наполовина, а датчика показва висока температура.
              Това означава намален дебит през радиатора и перката преохлажда.

              Според мен нещата отиват към:
              - термостат - не отваря достатъчно, или
              - запушен радиатор - затруднена циркулация, или
              - изгорели газове в системата - от просмукана гарнитура - при което и водната помпа не работи нормално, заради кавитацията - не може да вдигне налягане (все едно че боксува в следствие на газовете)

              Коментар


              • #8
                До: Проблемите продължават, пак загрява.

                Описаното прегряване може да се получи от ниско ниво на водата в радиатора. Тогава работиш само на малък кръг. Напради следната проба - преди да тръгнеш отвори капачката на радиатора и виж нивото. Трябва да е около 1 см над питата. Затвори и и виж дали пак ще загрява по същия начин. Ако от някъде губи вода може да се стигне до този ефект.

                Коментар


                • #9
                  До: Проблемите продължават, пак загрява.

                  Абе май термостатите са ментета. Аз смених моя преди да замина за морето - беше блокирал отворен от някакво боклуче, ама нали бях купил нов, викам айде ще го сменя. Стария беше за 78 градуса, новия също, обаче сега почна да ми вдига температурата дори и малко над средата на скалата, а преди си стоеше винаги зад средната черта. Това като я карам бавно на висока предавка. По магистралата 110-120 от Стара Загора до София, няма наклони, няма равно - върви и пее, стрелката 1мм. преди средата си седи. Май ще си сложа днес стария термостат.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблемите продължават, пак загрява.

                    Първоначално публикуван от lama69 Преглед на мнение
                    Абе май термостатите са ментета. Аз смених моя преди да замина за морето - беше блокирал отворен от някакво боклуче, ама нали бях купил нов, викам айде ще го сменя. Стария беше за 78 градуса, новия също, обаче сега почна да ми вдига температурата дори и малко над средата на скалата, а преди си стоеше винаги зад средната черта. Това като я карам бавно на висока предавка. По магистралата 110-120 от Стара Загора до София, няма наклони, няма равно - върви и пее, стрелката 1мм. преди средата си седи. Май ще си сложа днес стария термостат.
                    Съвсем естествено държане. Нищо не връщай. Мойта си е с оригиналния и си се държи по същия начин. Най-много на милиметър над средата. При всякакъв тормоз и каране.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблемите продължават, пак загрява.

                      Две не особено логични неща, от които обаче съм патил лично:

                      С нискотемпературните термостати съм брал яко ядове. Смених 3 по 15-17 лева - прегрява и това е. Накрая от едно магазинче в Стара Загора взех някакъв, уж същия, само дето цената му беше почти 40 кинта -позаболя ме, но се бях отчаял. Обаче всичко се оправи.Няма логика, но е факт. Предполагам, че евтините просто не са отваряли достатъчно или температурата им е била "на око"

                      И другото. Имаш ли газова уредба? На друга кола се получаваше следния ефект: изхода на водата от изпарителя влиза директно зад термостата. Не би трябвало да има значение, но докато не го преместих, винаги си държеше температурата близо до червеното, а радиатора - почти студен. Имаше предположение, че водата излиза от изпарителя на малко по-ниска температура от тази на мотора и "лъже" термостата.
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблемите продължават, пак загрява.

                        Колеги независимо от условията и релефа на пътя по който се движите стрелката на температурата не трябва да минава средата трябва да седи на 2-3мм преди средата !Повярвайте ми незнам дали има някой по дълаг стаж от мен с Фероза имал съм 3 досега и последната която карам в момента имах доста проблеми със загряването .От около 6-7 годинки си карам такова зверче
                        Подстрекател на разходчици счупи ДЖИПКА покрай Габрово
                        тел. 0898327627
                        Радослав

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблемите продължават, пак загрява.

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Съвсем естествено държане. Нищо не връщай. Мойта си е с оригиналния и си се държи по същия начин. Най-много на милиметър над средата. При всякакъв тормоз и каране.
                          Именно, нормално е, но с по-топлия термостат. С този за 78 градуса се държеше по същия начин, но с 3-4 мм. наляво стрелката. А и този го дават за същите градуси. Оригиналния беше за 83 и като поведение беше като този новия. Просто последния е явно ментак.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблемите продължават, пак загрява.

                            Първоначално публикуван от rado genev Преглед на мнение
                            Колеги независимо от условията и релефа на пътя по който се движите стрелката на температурата не трябва да минава средата трябва да седи на 2-3мм преди средата !Повярвайте ми незнам дали има някой по дълаг стаж от мен с Фероза имал съм 3 досега и последната която карам в момента имах доста проблеми със загряването .От около 6-7 годинки си карам такова зверче
                            Съгласен съм, така ми е по-спокойно и на мене. Именно затова ще върна предишния, след внимателно почистване.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблемите продължават, пак загрява.

                              Добре де моята като държи точно по средата какво да правя?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X