Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Семеринги на задния кардан (в раздатката и дифа)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Семеринги на задния кардан (в раздатката и дифа)

    Колеги, от семерингите в двата края на задния кардан ми сълзи масло. Някой сменял ли е да каже какви размери са?
    Обичам я тази планета! Много съм щастлив откакто съм тук.

  • #2
    До: Семеринги на задния кардан (в раздатката и дифа)

    Никой ли не ги е сменял тия семеринги? Само на моята кола ли са се скапали?

    Сигурно е така. Търсих из целия форум и намерих само една тема от 2007 година където бегло се споменава проблема и че за Роки евентуално ставали от Паджеро. http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=18546

    Явно първо ще трябва да ги сваля и после със старите семеринги в джоба да обикалям по магазините.
    Дайте някаква напътстваща информация за магазин за такива части в Пловдив.
    Обичам я тази планета! Много съм щастлив откакто съм тук.

    Коментар


    • #3
      До: Семеринги на задния кардан (в раздатката и дифа)

      Моите също сълзяха.Смених този на задния диф,защото е по лесно.Размерите са:45Х72Х12/18.Последната цифра е височината на прахоуловителя.Цената в Пловдив е около 25лв.Аз намерих същия от Mицубиши като последния размер беше 19, а цената му 15 лв.Пасна идеално и спря да сълзи.Преди да предприемеш смяната на семерингите,почисти и продухай отдушниците на дифа и раздатката,защото аз го направих чак след смяната,а в много от случаите запушенете отдушници предизвикват сълзенето.На раздатката не съм го сменял,защото не губи масло и трябва да се свали цилия заден капак за да се подмени.Размера не го зная.

      Коментар


      • #4
        До: Семеринги на задния кардан (в раздатката и дифа)

        Колега,аз съм сменял.Вчера пуснах пост по темата но нещо не го пуснаха във форума.Телефона ми е 0888569384.Обади се да ти кажа подробности.Аз също съм от Пловдив.

        Коментар


        • #5
          До: Семеринги на задния кардан (в раздатката и дифа)

          Ооо това за отдушниците не се бях сетил. Много добра идея.

          Благодаря!!!

          Ще ти званна следобяда да изкоментираме проблема .
          Обичам я тази планета! Много съм щастлив откакто съм тук.

          Коментар


          • #6
            До: Семеринги на задния кардан (в раздатката и дифа)

            И аз имам проблем с омасляване на карданите от страна на раздатката (виж снимката). Снимката е правена преди измиване. След като измих добре всичко се оказа, че леко сълзи от местото показано със стрелка. Не мога да вида много добре какво има там, но като че ли не би трябвало да има някаква дупка. Отгоре е мазнато с нещо като гумена(латексова) боя.
            Някой има ли идея защо сълзи точно от там и евентуално как да го спра?
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #7
              До: Семеринги на задния кардан (в раздатката и дифа)

              Мойта изглежда по същия начин и не съм я чистил още. Понеже от карето не ми се вярва да пръска масло обвиних семеринга на раздатката. Струва ми се че е от там се стича надолу и като се върти кардана съответно пръска от най-издадената част - карето.

              Смятам да проверя идеята на Valevv, да продухам отдушниците защото ако са запушени сигурно се получава налягане на маслото и естествено ще избие от някъде.
              Обичам я тази планета! Много съм щастлив откакто съм тук.

              Коментар


              • #8
                До: Семеринги на задния кардан (в раздатката и дифа)

                Първоначално публикуван от Diog Преглед на мнение
                Смятам да проверя идеята на Valevv, да продухам отдушниците защото ако са запушени сигурно се получава налягане на маслото и естествено ще избие от някъде.
                Как се продухват тези отдушници? Специално този на раздатката.

                Коментар


                • #9
                  До: Семеринги на задния кардан (в раздатката и дифа)

                  Първоначално публикуван от Delcho Преглед на мнение
                  Как се продухват тези отдушници? Специално този на раздатката.
                  На всички отдушници са монтирани шлаухи които са вкарани в някоя от гредите.Развиваш пробката за наливане на маслото,откачаш шлауха от отдушника,слагаш друг и надуваш.Ще усетиш по съпротивлението на въздуха дали е запушен.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Семеринги на задния кардан (в раздатката и дифа)

                    Първоначално публикуван от valevv Преглед на мнение
                    Колега,аз съм сменял.Вчера пуснах пост по темата но нещо не го пуснаха във форума.Телефона ми е 0888569384.Обади се да ти кажа подробности.Аз също съм от Пловдив.
                    Още си с одобрение. Просто по-късно сме забелязали и одобрили поста ти. Случва се понякога.

                    Ако се случи пак - не се притеснявай. Ще се появи, ако отговаря на правилата на форума.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Семеринги на задния кардан (в раздатката и дифа)

                      здравеи колега семеринги има ито в пловдив на бул.цариградцко шосе 13. на предния диференциял от към кардана е45х72х10 ипа ги успех.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Семеринги на задния кардан (в раздатката и дифа)

                        Здравейте колеги. Благодаря на всички за помоща.
                        Как се развива проблема:
                        Ей така от любопитство реших да проверя нивото на маслото в скоростната кутия, преди да отида да го сменям.
                        Голяма изненада! Като отивих пробката върху ми се изля поне 300гр. масло. Няколко пъти погледнах дали не съм отвил пробката за източване - НЕ. Странно от къде са го наляли, че да е над пробката за наливане!
                        По интересното е, че маслото което беше по мен не изглеждаше като масло за трансмисия - по скоро моторно масло с по-нисък вискозитет. Не знам колко е карана колата по този начин Дано да не е много и да няма износени части.
                        Предполагам (не съм проверил още) че положението с раздатката и карданите е същото. Маслото с по-нисък вискозитет ще избива през семерингите със сигурност. За това смятам да сменя маслото първо, да изчистя и да проверя дали пак омаслява. Ако омаслява тогава ще претакам маслото и ще сменям семеринги.
                        Обичам я тази планета! Много съм щастлив откакто съм тук.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Семеринги на задния кардан (в раздатката и дифа)

                          Ако семерингите са в ред, маслото няма да избива, независимо от вискозитета му.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Семеринги на задния кардан (в раздатката и дифа)

                            Тук е описана една от причините за този теч.

                            http://www.warfs.org/content/view/31/63/
                            LZ1GUS

                            Коментар


                            • #15
                              До: Семеринги на задния кардан (в раздатката и дифа)

                              Благодарности на Gusa!
                              Нещо все пак не ми стана съвсем ясно. На приложените снимки е всичко, което намерих по въпроса.
                              Накратко: Въпросния Yoke компенсира нормалната промяна в дължината на кардана, когато моста се движи т. е. това движение е предвидено и не е причинено от лошо закрепване на раздатката. На схемите не се вижда, а и в документацията не се споменава за наличие на централен отвор, който с нещо е запушен. Защо въобще трябва да има такъв отвор? Предлаганите рашения: 1) да се купи нов чарк - не знам въобще дали продават, 2) да се завари нещо "an oil tight bead". Това пък какво е? Ако дупката е само конструктивно нужна при изработване на чарка, защо не са я заварили в завода? Съединението се маже от маслото на раздатката и при движението се получава нещо като хидравлично бутало. Каква ще да е тази тапа, че да издържи на налягането?
                              Не съм мерил колко масло се губи от раздатката и дали не може да се мине с доливане веднаж годишно? Остава неприятното омасляване около раздатката. Някой от знаещите би ли коментирал?
                              Прикачени файлове

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X