Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на ресьори на Фероза, резултати и впечатления.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Смяна на ресьори на Фероза, резултати и впечатления.

    Първоначално публикуван от lz1gvt Преглед на мнение
    Амортисьорите нямат нищо общо с провисналата задна част. Мисля, че гумата и газовата бутилка също не могат да окажат кой знае какво влияние. Ако разликата не е много голяма можеш да я изправиш с натягане на торсиона. А амовете е добре да ги смениш, щото като не са изправни скапват окачването по-бързо.
    А торсиона как се натяга?

    Коментар


    • #17
      До: Смяна на ресьори на Фероза, резултати и впечатления.

      Първоначално публикуван от Groundhog Преглед на мнение
      А торсиона как се натяга?
      С болтове. Лесно е. Легни отдолу, и сам ще се сетиш.

      ...но явно ресорите не са ти в ред. Затова е и увиснала. Скапаните амортисьори им разкатават фамилията бързо-бързо. Сменяй ги възможно най-скоро, иначе ще потрошиш ресорите.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        До: Смяна на ресьори на Фероза, резултати и впечатления.

        Ами аз мойте не съм ги натягал защото не ми се налага. Но ако ми се наложи бих процедирал по следния начин. Първо ще меря с рулетката за да видя колко е раликата между ляво и дясно. После с крик ще повдигна предния мост за да провиснат колелата и да поосвободи торсионите. След това под джипа .... горе долу под предните седалки се намират болтовете за натягане. Ще натегна този който трябва, след това ще пусна колата и ще меря пак. Ако не съм постигнал желания ефект .. повтарям операцията отново. Пак казвам, че не съм го правил за това, ще помоля колегите които са го правили да си кажат мнението по въпроса. Информацията ще бъде полезна и за мен.
        Георги Танев (0+)
        Land Rover Discovery 1 300 TDi
        Land Rover Club Bulgaria
        0887 930 238, 0878 797 768

        Коментар


        • #19
          До: Смяна на ресьори на Фероза, резултати и впечатления.

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          С болтове. Лесно е. Легни отдолу, и сам ще се сетиш.

          ...но явно ресорите не са ти в ред. Затова е и увиснала. Скапаните амортисьори им разкатават фамилията бързо-бързо. Сменяй ги възможно най-скоро, иначе ще потрошиш ресорите.
          Съмнявам се да не са в ред ресьорите и двата нямат счупени листи и не са изправени.

          Коментар


          • #20
            До: Смяна на ресьори на Фероза, резултати и впечатления.

            Първоначално публикуван от Groundhog Преглед на мнение
            Съмнявам се да не са в ред ресьорите и двата нямат счупени листи и не са изправени.
            А наклона откъде е дошъл? Това че нямат счупени листи не значи че не са тръгнали. Наклона говори за това. Затова и ти казах да смениш максимално бързо поне задните амортисьори. За да не ги дотрошиш.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              До: Смяна на ресьори на Фероза, резултати и впечатления.

              Първоначално публикуван от lz1gvt Преглед на мнение
              Ами аз мойте не съм ги натягал защото не ми се налага. Но ако ми се наложи бих процедирал по следния начин. Първо ще меря с рулетката за да видя колко е раликата между ляво и дясно. После с крик ще повдигна предния мост за да провиснат колелата и да поосвободи торсионите. След това под джипа .... горе долу под предните седалки се намират болтовете за натягане. Ще натегна този който трябва, след това ще пусна колата и ще меря пак. Ако не съм постигнал желания ефект .. повтарям операцията отново. Пак казвам, че не съм го правил за това, ще помоля колегите които са го правили да си кажат мнението по въпроса. Информацията ще бъде полезна и за мен.
              Няма сми от вдигане/сваляне. Направо лягаш отдолу и натягаш. Ако преди натягането предницата ти е изравнена, врътваш на болтовете еднакъв брой обороти, и обикновено никаква друга донастройка не трябва.

              След стягането я местиш по метър-два напред/назад, за да застане окачването в нормалното си положение. Може и да я поразклатиш.

              Цялата работа се прави на хоризонтална повърхност. Или поне не странияно наклонена спрямо джипката.

              Като се правят измерванията, ако джипката не е покривена, е по-добре измерванията да се правят спрямо шасито. Например от дадена точка на долния носач, до дадена точка на шасито, или от дадена точка на шасито, до повърхността, на която е стъпила джипката, стига да е достатъчно равна за точни измервания. Не е добра идея измерванията да се правят спрямо ръба на калниците, понеже често има малка разлика между двата, особено при джипки на тая възраст. Тоест, търси се положение, в което шасито ще е изравнено, съответно и броните. Ако при това положение купето не е изравнено, явно има някакви деформации, които не е зле да се отстранят, ако е възможно. Ако пък не, гласите я така, както ви харесва. Лошото е че в тоя случай после при реглажа на предница могат да се получат някои "интересни" резултати.

              Процедурата отнема 15-тина минути, ако няма някои изненади, като клаясали болтове и други такива.


              Само да добавя: След тая процедура се ходи на реглаж на предница ЗАДЪЛЖИТЕЛНО.
              Последно редактирано от sparkybg; 27-05-09, 09:32.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                До: Смяна на ресьори на Фероза, резултати и впечатления.

                Благодарско Спарки за информацията
                Георги Танев (0+)
                Land Rover Discovery 1 300 TDi
                Land Rover Club Bulgaria
                0887 930 238, 0878 797 768

                Коментар


                • #23
                  До: Смяна на ресьори на Фероза, резултати и впечатления.

                  Здравейте колеги,за най лесно решение с торсионите и тяхното натягане (като отидете на така или иначе задължителнят реглаж помолете човека да ги врътне с гайковерта) и тъка с един куршум два заека-аз така направих и уви доволен съм

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X