Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Горивен филтър?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Горивен филтър?

    Първоначално публикуван от Delcho Преглед на мнение
    Малко мои извадки от този форум във връзка с бензиновата помпа:
    "Помпата е ваншна/сигурно го знаеш вече/Заменяема е с от всички подобни модели ,стига дебита да не е по малък.Става въпрос за цена..."
    "разходих по Симеон и Ботев, най-ниските цени бяха 80лв. за втора ръка и 120лв. за нова китайска. Не е добре да се пробва с 2-ра ръка"

    "Смених я, с нова от Ауди-100,пълна инжекция 2000 куб.налягането е еднакво и за двете коли-поне така казаха като я копувах помпата от Бургас"
    Ако търсиш по тези извадки ще намериш темите и кой го е казал.
    Целия форум изчетох, но не разбрах има ли мрежичка на сондата или не ... Мерси все пак за извадките.

    Коментар


    • #17
      До: Горивен филтър?

      Първоначално публикуван от lama69 Преглед на мнение
      Да ти помогна в смисъл да ти го пратя, ако проблема е в помпата. За мрежичка не знам, но защо не пробваш да и подадеш гориво от външен съд? Там със сигурност няма да има утайки.
      Виж си личните. За съда - тя колата пали на лято държи до 3000 оборота и пада до 800-900 ( понякога гасне) едва ли е от горивото. Филтъра си пуска гориво ( новичък е ) колкото и да не ми се иска или е от запушен маркуч/сонда/ или развалена помпа/рагулиращ клапан/. Но не знам дали има такава сонда изобщо, а и незнам къде се намира тоя клапан за жалост

      Коментар


      • #18
        До: Горивен филтър?

        По твоето описание излиза,че помпата не подава достатъчно гориво към двигателя. Най-общо системата изглежда така: резервоар - помпа - филтър - рейка с инжектори - регулатор на налягането (РН) -тръба за връщане на горивото - резервоар. Т.е на единия(заден)край на рейката с инжекторите е вкл. маркуча от филтъра, а на другия (преден)край на тази рейка е РН
        Системата работи по следния начин: помпата вдига гориво с налягане около 4.5-5 бара - през филтъра горивото постъпва в рейката с инжекторите, където РН сваля налягането до нужните 2.55 бара. Излишното гориво се връща обратно в резервоара. Така в цялата система се поддържа налягане от 2.55. Ако решим да отвием маркуч на филтъра следва да приготвим парцал за попиване на горивото, което ще пръсне поради налягането дори и мотора да не работи.
        Подробно описание на системата има в ЕF частта на документацията.
        На снимките е показан РН
        Прикачени файлове

        Коментар


        • #19
          До: Горивен филтър?

          Първоначално публикуван от Delcho Преглед на мнение
          По твоето описание излиза,че помпата не подава достатъчно гориво към двигателя. Най-общо системата изглежда така: резервоар - помпа - филтър - рейка с инжектори - регулатор на налягането (РН) -тръба за връщане на горивото - резервоар. Т.е на единия(заден)край на рейката с инжекторите е вкл. маркуча от филтъра, а на другия (преден)край на тази рейка е РН
          Системата работи по следния начин: помпата вдига гориво с налягане около 4.5-5 бара - през филтъра горивото постъпва в рейката с инжекторите, където РН сваля налягането до нужните 2.55 бара. Излишното гориво се връща обратно в резервоара. Така в цялата система се поддържа налягане от 2.55. Ако решим да отвием маркуч на филтъра следва да приготвим парцал за попиване на горивото, което ще пръсне поради налягането дори и мотора да не работи.
          Подробно описание на системата има в ЕF частта на документацията.
          На снимките е показан РН
          Ясно мерси много! Чакам помпата от lama69 и ще видя дали е от нея. Засега мерси

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X