Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ми.. почна се.. (Подготовка на Фероза за НЕ хард разходки)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Ми.. почна се.. (Подготовка на Фероза за НЕ хард разходки)

    Супер, супер, браво! Само едно се зачудих. С тази мъненка антенка и то сложена там как ти е обхвата? Щото говорих преди време с приятел по темата /той си е бая напреднал радиолюбител/ и точно исках на задната врата да я слагам и той ми каза, че ще прави много смущения и ще ми намели обхвата осезаемо и, че трябва или отгоре или поне на предната броня, както в Австралия примерно...

    Коментар


    • #47
      До: Ми.. почна се.. (Подготовка на Фероза за НЕ хард разходки)

      браво много добре е станала
      Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

      Коментар


      • #48
        До: Ми.. почна се.. (Подготовка на Фероза за НЕ хард разходки)

        Първоначално публикуван от Венци- малкия Преглед на мнение
        Сложил си оригиналните гайки от джантите на фланеца. Увери се че конуса им е като за алуминиева джанта за да нямаш проблеми. Сигурно защото не си успял да използваш гайките които идват с фланеца - те мисля че бяха с резба 1,25 а оригиналните поне при Роки са с 1,5 резба.

        Коментар


        • #49
          До: Ми.. почна се.. (Подготовка на Фероза за НЕ хард разходки)

          Аз съм с оригиналните гайки и алуминиеви джанти. Проблем не съм имал никога.

          Иначе, и аз съм чувал за потенциални проблеми от тоя сорт, но при мен не се получава. Гайките си държат и не се разхлабват, нито на оригиналните железни джанти, нито на комплекта витарови, алуминиеви, с които карам по-често.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #50
            До: Ми.. почна се.. (Подготовка на Фероза за НЕ хард разходки)

            Съвсем скоро мой познат монтира витарови фланци на едно Роки и се оплака на първия тест, че при спиране му вибрират колелата. Оказа се , че понеже витаровите фланци са с резба 1.25 а Рокито е с 1.5 и е монтирал гайките от джантите на фланците. Да обаче гайките от джантите са с конус за стоманена и не могат да затегнат алуминиевия фланец, който е с по-дълбок конус. Купи си 20 гайки от гумаджийницата и няма проблеми никакви. Аз когато слагах моите въобще и не си правих експерименти, а си купих нови гайки. Тия които се продават по повечето гумаджийници са за алуминиеви, чийто конус безпроблемно затяга и стоманена джанта. Обаче обратното не става. Затова по-добре да се увери, че конуса е подходящия. Заради 20 гайки може да станат доста неприятни неща.

            Коментар


            • #51
              До: Ми.. почна се.. (Подготовка на Фероза за НЕ хард разходки)

              Съгласен, разбира се. Безопасността преди всичко.

              Просто споделих опит. При мен проблем няма. Не знам дали би имало, ако сложа фланци, а не се очертава и да проверявам.

              Нека да има едно на ум, и при първи признаци на такъв проблем, да взима мерки.

              ПП: Дано ефекта от фланците да е търсения, и гумите да не опират никъде. За предните не съм сигурен, ама за задните имам някои съмнения.
              Последно редактирано от sparkybg; 18-04-09, 16:08.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #52
                До: Ми.. почна се.. (Подготовка на Фероза за НЕ хард разходки)

                Отпред, сега опират на едно друго място, но то лесно ще се изреже с флекса.

                Нали шило в торба не стои.. отидох да пробвам как е.
                До сега кал нямах само по тавана. Сега вече и там има.

                Оригиналните гайки как да разбера дали стават за алуминиеви ?

                По-късно ще проверя дали има промяна в фланеца.

                Коментар


                • #53
                  До: Ми.. почна се.. (Подготовка на Фероза за НЕ хард разходки)

                  Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                  Супер, супер, браво! Само едно се зачудих. С тази мъненка антенка и то сложена там как ти е обхвата? Щото говорих преди време с приятел по темата /той си е бая напреднал радиолюбител/ и точно исках на задната врата да я слагам и той ми каза, че ще прави много смущения и ще ми намели обхвата осезаемо и, че трябва или отгоре или поне на предната броня, както в Австралия примерно...
                  Мъненката антена.. е малко над метър.
                  Разлика в обхвата от предният монтаж не намирам.
                  Там е на защитено място от клони и храсти.

                  В Австралия карат предимно в пустинята , там гори няма (много)
                  А и техните антени са за СБ.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Ми.. почна се.. (Подготовка на Фероза за НЕ хард разходки)



                    Лявата на снимката е за стоманена, дясната за алуминиева. Сравни една от твоите стари с една от тези които дойдоха с фланците. Ако са еднакви конусите, няма грижи. Ако на старите е по-плитък конус като на лявата, значи е само за стоманена джанта.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Ми.. почна се.. (Подготовка на Фероза за НЕ хард разходки)

                      Грешката е моя, аз говоря за CB . Там метър нищо не е. Принципно СБ антената няма много значение дали е в Австралия или тук, там трябва да покрива огромни дистанции, но тук е хълмисто, гористо и с доста планини, та пак си трябва дължина. Захващането отпред позволява и да се хване за върха към задната част на maшината, така няма да я разбиват клонаците. Разбира се в движение в гора ще си доста по-друг обхват, но това е ясно. То изцяло зависи дали се ползва за комуникация в що-годе стегната колона или при по-дълги експедиции на по-големи дистанции. Много приятно се получава. Заболяването при теб има много положителни резултати. Продължавай в този дух

                      Коментар


                      • #56
                        До: Ми.. почна се.. (Подготовка на Фероза за НЕ хард разходки)

                        Първоначално публикуван от Сабин Цонев Преглед на мнение


                        Лявата на снимката е за стоманена, дясната за алуминиева. Сравни една от твоите стари с една от тези които дойдоха с фланците. Ако са еднакви конусите, няма грижи. Ако на старите е по-плитък конус като на лявата, значи е само за стоманена джанта.
                        Точно така са
                        Оригиналните са за стоманени.
                        Ще търся правилните значи.

                        Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                        Грешката е моя, аз говоря за CB . Там метър нищо не е. Принципно СБ антената няма много значение дали е в Австралия или тук, там трябва да покрива огромни дистанции, но тук е хълмисто, гористо и с доста планини, та пак си трябва дължина. Захващането отпред позволява и да се хване за върха към задната част на maшината, така няма да я разбиват клонаците. Разбира се в движение в гора ще си доста по-друг обхват, но това е ясно. То изцяло зависи дали се ползва за комуникация в що-годе стегната колона или при по-дълги експедиции на по-големи дистанции. Много приятно се получава. Заболяването при теб има много положителни резултати. Продължавай в този дух
                        Аз я ползвам за любителските обхвати и съм повече от приятно изненадан от обхвата.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Ми.. почна се.. (Подготовка на Фероза за НЕ хард разходки)

                          Едно уточнение по отнощение на антената - ферозата е с ПЛАСТМАСОВ таван отзад - всичко от нивото на прозорците нагоре е пластмасово. Затова и няма особена разлика в обхвата на антената с положението и отзад или отпред.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #58
                            До: Ми.. почна се.. (Подготовка на Фероза за НЕ хард разходки)

                            Малко снимки от вчерашната проба из локвите :















                            Резултата много ми харесва. Оказа се,че тази кола можела да завива доста Чак ми е странно колко е маневрена.
                            Още малко остана да резна с флекса... (болестта се развива)

                            Коментар


                            • #59
                              До: Ми.. почна се.. (Подготовка на Фероза за НЕ хард разходки)

                              Аууу! Не си ли мислиш за някакви разширители , вежди за калниците?
                              Така ти метка кал и по тавана.
                              Иначе много добре изглежда с фланците.
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Ми.. почна се.. (Подготовка на Фероза за НЕ хард разходки)

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

                                ПП: Дано ефекта от фланците да е търсения, и гумите да не опират никъде. За предните не съм сигурен, ама за задните имам някои съмнения.
                                Оказа се, че задните не опират в калниците както мислихме с теб







                                Има място да бръкнеш с пръсти..



                                Гумите са 31"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X