Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ето защо избрах Дайхацу Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ето защо избрах Дайхацу Фероза

    Те са дребни и в повечето случаи леко грозновати. Превозват най-много двама възрастни в допустими за физическото здраве условия, а багажниците им поемат основни туристически или риболовни принадлежности, сред които при добро желание и комбинативен ум може да се свре малка хладилна чанта. С тях обаче може да се стигне дори до най-апокрифния плаж, язовир или река, без значение колко малко такива са останали или какъв е пътят дотам, ако въобще има някакъв.
    Те са от породата компактни всъдеходи - възможно най-евтини, здрави, непретенциозни и всеядни. Сред тях, разбира се, има звезди и работяги, тузари за превоз на блондинки, сърфове и мокри нюфаундленди или симпатяги за райдове по козите пътеки в планините. Обикновено изпълняват функцията на втори автомобил в семейния гараж, което им придава допълнителна доза екзотика. Приспособени са за всякакви условия и климат, но се чувстват най-добре в дивото, задължително без досадния гюрук или хардтоп над главата.


    "Дайхацу" Feroza (1988-199
    Малката японска компания няма много почитатели в Европа, но за сметка на това собствениците на автомобили с тази марка съжаляват за избора си извънредно рядко. Зад "Дайхацу" стои гигантът "Тойота" и макар да звучи като име на герой от анимационен филм, фирмата произвежда едни от най-качествените компактни автомобили в света.
    Дебютиралият преди цели 18 години Feroza се радваше на добро търсене в страни като Швейцария и Австрия заради особеностите на климата и релефа, а и немалко купувачи в България оцениха великолепните му качества. В класа на компактните всъдеходи има малко модели, които могат да се мерят с "Дайхацу" по надеждност, издръжливост и здравина. Лека сянка върху безоблачната репутация на Feroza хвърлят само цените на резервните части и най-вече усложнената им доставка. За щастие японската джипка се нуждае от такива крайно рядко.
    Достатъчно красноречив атестат за достойнствата на модела дава решението на "Бертоне" да използва механиката му за база на поръчковия Freeclimber през 90-те. Италианците префасонират леко каросерията и монтират двигатели от BMW. Такива автомобили обаче са единици и струват още по-скъпо от Feroza.

    Двигател:
    1589 см3 - 95 к.с.

    Слаби места: проблеми с набавянето на резервни части и цените им; липса на избор от моторизации и дизелов вариант; износено силово предаване на колите, използвани за влекачи на каравани.

    Силни страни: изключително качествен и издръжлив автомобил; повече от прилични способности за движение по пресечен терен; отлична антикорозионна защита; просторен за габаритите салон; абсолютно безпроблемна механика;



    Това е извадка от статия,която смело ме кара да казвам,че имам и карам Фероза!!!

  • #2
    До: Ето защо избрах Дайхацу Фероза

    Ехееее ,браво колега ! Наистина са здрави машинки,по моята само два тампона на двигаталя за 25000 км.
    Браво за написаното !!
    П.П - Заравих да кажа че е Бертоне.
    :D Мога да помогна на всеки - стига да не ми иска пари !

    Коментар


    • #3
      До: Ето защо избрах Дайхацу Фероза

      Първоначално публикуван от MimoLinori Преглед на мнение
      Те са дребни и в повечето случаи леко грозновати....
      Някой го беше казал красивите джипки отиват в рая ,а грозните иначе казано нашите - където си искат
      Много добри думи за джипката и според мен само верни
      RAV 4
      F650GS

      Коментар


      • #4
        До: Ето защо избрах Дайхацу Фероза

        Напълно вярно КАТЪР кола не се предава лесно

        Коментар


        • #5
          До: Ето защо избрах Дайхацу Фероза

          Поздравления и благодарско за добрите думи - от мен и моята Италианка
          Руският шофьор нарича "път", мястото през което възнамерява да мине.
          ...Българския коледен дух е духът на заклано прасе...[COLOR="#008000"][/COLOR]

          Коментар


          • #6
            До: Ето защо избрах Дайхацу Фероза

            Само с това,че са грозновати не съм съгласен.Точно такива ръбати машини ме кефят.А за частите наистина е мъка,сега се прибирам след цял ден обикаляне заради един стоп.Добре,че стария си го събрах и има лепила...
            Тома Томов
            Вече с Kia Sportage.

            Коментар


            • #7
              До: Ето защо избрах Дайхацу Фероза

              ....мдааа. Почнах да завиждам. Джелатил съм такава и мога да сравнявам между нея, ЛР 1 300, Терано1 и Фронтера и да кажа чесно маи си прав. Малко мъничка идва откъм купе (за мене де).
              Черно, мирише и разваля характера!

              Коментар


              • #8
                До: Ето защо избрах Дайхацу Фероза

                хмммм

                браво за добрите думи...

                аз се разделих с моята по обективни причини, ама ми е тъжно...

                това е Джипката, това е...

                надявам се новия собственик да оцени по същество, качествено и обективно моите субективни впечатления

                май, като гледам, не са субективни....


                малката Фероза е Голяма Работа!!!!

                Коментар


                • #9
                  До: Ето защо избрах Дайхацу Фероза

                  Първоначално публикуван от tomisagledva4a Преглед на мнение
                  Само с това,че са грозновати не съм съгласен.Точно такива ръбати машини ме кефят.
                  Аз мойта си я купих най-вече заради външния вид.
                  Уникално красива ми изглежда.
                  А, малкия габарит, за моите нужди е голямо предимство.
                  Георги Тонев

                  Коментар


                  • #10
                    До: Ето защо избрах Дайхацу Фероза

                    вероятно и моето мнение е субективно,но и аз смятам че ферозата е уникално красива,незнам аз много й се радвам като я видя,а за проходимоста независимо дали в гората или в града-няма смисъл да говорим!

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X