Колеги, привет!
Направо към въпроса. Карам Дайхатсу Апплаус 1.6 16v. Двигателя е същия както на джипките. Изгоря ми генератора и по-точно диодната плочка. Купих си нови диоди, реле , четки и занесох генератора на сервиз и от там ми казаха, че генератора е идиален и е готов за монтиране. Всички части ги закупих от магазина на Косер.
ПРОБЛЕМА= връзвам акумулатора и давам на контакт. бензиновата помпа върти постоянно без да се изключи. Двигателя започва да се тресе почти да запали но е много нестабилно и се наложи да го угасим.
Колата вече е в покой 2 минути и се чу пукот и огромна искра на миносовата клема на акумулатора. Дори имаше капки разтопен метал по клемата. Веднага го разкачих. Когато вържа последователно мултицета измерва много малка консумация от порядака на 0.03 което мисля че е от часовника.
На какво може да се дължи тази яка искра? Как мога да намеря проблема сам? Немога да закача алтернатора защото пак ще изгори.
Направо към въпроса. Карам Дайхатсу Апплаус 1.6 16v. Двигателя е същия както на джипките. Изгоря ми генератора и по-точно диодната плочка. Купих си нови диоди, реле , четки и занесох генератора на сервиз и от там ми казаха, че генератора е идиален и е готов за монтиране. Всички части ги закупих от магазина на Косер.
ПРОБЛЕМА= връзвам акумулатора и давам на контакт. бензиновата помпа върти постоянно без да се изключи. Двигателя започва да се тресе почти да запали но е много нестабилно и се наложи да го угасим.
Колата вече е в покой 2 минути и се чу пукот и огромна искра на миносовата клема на акумулатора. Дори имаше капки разтопен метал по клемата. Веднага го разкачих. Когато вържа последователно мултицета измерва много малка консумация от порядака на 0.03 което мисля че е от часовника.
На какво може да се дължи тази яка искра? Как мога да намеря проблема сам? Немога да закача алтернатора защото пак ще изгори.
Коментар