Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ФЕРОЗА СТАНДАРТНИ БЛОКАЖИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ФЕРОЗА СТАНДАРТНИ БЛОКАЖИ

    След като вече почти сме избрали Ферозата на кума, искам да попитам с какви стандартни блокажи е тя ? Какво се включва с лоста до скоростния и за какво са и врътките на предните хъбове ? Простете ми невежеството, но това наистина ме интересува а и нямам много време.
    Тази земя, по която тъпча сега,
    тази земя, която пролетен вятър пробужда,
    тази земя – не е моя земя,
    тази земя, простете, е чужда.

  • #2
    До: ФЕРОЗА СТАНДАРТНИ БЛОКАЖИ

    Първоначално публикуван от vladstudio Преглед на мнение
    След като вече почти сме избрали Ферозата на кума, искам да попитам с какви стандартни блокажи е тя ? Какво се включва с лоста до скоростния и за какво са и врътките на предните хъбове ? Простете ми невежеството, но това наистина ме интересува а и нямам много време.
    Има тонове писано във форума.

    Блокажи няма, освен ако е с централен диференциал, и без бавни. Тогава има блокаж на централния диференциал. Не е удачна комплектация, предвид липсата на бавни скорости, според мен.

    Хъбовете зацепват полуоските с колелата. Има ги, най-вече с цел икономия, когато не ти трябва 4х4.

    Има някакъв процент ферози с LSD диференциал отзад. Мойта е такава. може би половината са със, а половината - без. Върши някаква работа, според мен не лоша, но не е истински пълен блокаж, а само частичен.

    Отпред е обикновен диференциал.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      До: ФЕРОЗА СТАНДАРТНИ БЛОКАЖИ

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Има тонове писано във форума.

      Блокажи няма, освен ако е с централен диференциал, и без бавни. Тогава има блокаж на централния диференциал. Не е удачна комплектация, предвид липсата на бавни скорости, според мен.

      Хъбовете зацепват полуоските с колелата. Има ги, най-вече с цел икономия, когато не ти трябва 4х4.

      Има някакъв процент ферози с LSD диференциал отзад. Мойта е такава. може би половината са със, а половината - без. Върши някаква работа, според мен не лоша, но не е истински пълен блокаж, а само частичен.

      Отпред е обикновен диференциал.
      С две думи като за по бавно сгряващи : от вътре с лоста до скоростния се избират режимите '' бързи заден мост'', ''бързи двата моста'' и ''бавни двата моста'', а от хъбовете се включва и изключва предният мост за икономии по асфалт ? А ко е така какво се получава при включени от вътре двата моста и при изключени хъбове, и какво е положението при включени вътре само заден мост и включени отпред хъбове. Малко сложно се получи май......
      Тази земя, по която тъпча сега,
      тази земя, която пролетен вятър пробужда,
      тази земя – не е моя земя,
      тази земя, простете, е чужда.

      Коментар


      • #4
        До: ФЕРОЗА СТАНДАРТНИ БЛОКАЖИ

        Малкото лостче има 3 положения:
        назад - само задно или 4x2
        напред- 4x4 (включва от раздатката предния мост)
        напред и вдясно-4x4 бавни
        Ако не сложиш хъбовете на "Lock" , нямаш 4x4 защото върти само предния кардан , доференциала и поуоските.
        Хъбовете зацепват колелата към полуоските.
        Можеш да караш и на 4x2 със включени хъбове , но резултата е по-голям разход , защото колелата движат всичко назад до раздатката без тя да е зацепила предния мост.
        Горе -долу е това...
        Поздрави!
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #5
          До: ФЕРОЗА СТАНДАРТНИ БЛОКАЖИ

          Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
          Малкото лостче има 3 положения:
          назад - само задно или 4x2
          напред- 4x4 (включва от раздатката предния мост)
          напред и вдясно-4x4 бавни
          Ако не сложиш хъбовете на "Lock" , нямаш 4x4 защото върти само предния кардан , доференциала и поуоските.
          Хъбовете зацепват колелата към полуоските.
          Можеш да караш и на 4x2 със включени хъбове , но резултата е по-голям разход , защото колелата движат всичко назад до раздатката без тя да е зацепила предния мост.
          Горе -долу е това...
          Поздрави!
          Май вече съм ориентиран ! И като си дойдеш от жабарско непременно да се обадиш да те повозя с Диското. Е и ти може да почерпиш кръгче с Ферозата.
          Тази земя, по която тъпча сега,
          тази земя, която пролетен вятър пробужда,
          тази земя – не е моя земя,
          тази земя, простете, е чужда.

          Коментар


          • #6
            До: ФЕРОЗА СТАНДАРТНИ БЛОКАЖИ

            Първоначално публикуван от vladstudio Преглед на мнение
            Май вече съм ориентиран ! И като си дойдеш от жабарско непременно да се обадиш да те повозя с Диското. Е и ти може да почерпиш кръгче с Ферозата.
            Немаш ядове , градски. Дойда ли си , ще ходиме да ги накаляме малко.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • #7
              До: ФЕРОЗА СТАНДАРТНИ БЛОКАЖИ

              Първоначално публикуван от vladstudio Преглед на мнение
              С две думи като за по бавно сгряващи : от вътре с лоста до скоростния се избират режимите '' бързи заден мост'', ''бързи двата моста'' и ''бавни двата моста'', а от хъбовете се включва и изключва предният мост за икономии по асфалт ? А ко е така какво се получава при включени от вътре двата моста и при изключени хъбове, и какво е положението при включени вътре само заден мост и включени отпред хъбове. Малко сложно се получи май......
              И при двата примера които даваш нямаш преден двигателен мост,защото няма въртящ момент към колелата.Втория вариант е по добър за каране офроуд постоянно,като при възникване на ситуация работиш само отвътре с малкото лостче.Докато първия вариант е пълна безсмислица,защото си мислиш че си 4х4 ,докато не се наложи да газиш до колене в някоя рядка кал и да бъркаш до лакти да включваш хъбове.Извинявай за тона, да не се обидиш ,но аз го правих това упражнение и затова "парен каша духа".
              МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

              Коментар


              • #8
                До: ФЕРОЗА СТАНДАРТНИ БЛОКАЖИ

                Аз карам с включени хъбове когато има сняг. Така , както казва колегата мога да си включа предния мост без да слизам , когато например трябва да изкача някоя улица при утъпкан или неутъпкан сняг , или да отида до вилата по черен път.
                Когато е сухо - само ако съм решил да се "заиграя" в някоя кал или да шляпам в локви и коловози.
                Иначе само ти гори повече...
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #9
                  До: ФЕРОЗА СТАНДАРТНИ БЛОКАЖИ

                  Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                  Малкото лостче има 3 положения:
                  назад - само задно или 4x2
                  напред- 4x4 (включва от раздатката предния мост)
                  напред и вдясно-4x4 бавни
                  Ако не сложиш хъбовете на "Lock" , нямаш 4x4 защото върти само предния кардан , доференциала и поуоските.
                  Хъбовете зацепват колелата към полуоските.
                  Можеш да караш и на 4x2 със включени хъбове , но резултата е по-голям разход , защото колелата движат всичко назад до раздатката без тя да е зацепила предния мост.
                  Горе -долу е това...
                  Поздрави!
                  В това "назад- напред" няма ли някаква грешка?

                  Коментар


                  • #10
                    До: ФЕРОЗА СТАНДАРТНИ БЛОКАЖИ

                    Първоначално публикуван от YOSIF Преглед на мнение
                    В това "назад- напред" няма ли някаква грешка?
                    Наистина има грешка явно се е пообъркал малко колегата
                    Напред 4х2; Назад 4х4; Назад Надясно и Напред 4х4 Бавни
                    RAV 4
                    F650GS

                    Коментар


                    • #11
                      До: ФЕРОЗА СТАНДАРТНИ БЛОКАЖИ

                      Първоначално публикуван от freeflyer Преглед на мнение
                      Наистина има грешка явно се е пообъркал малко колегата
                      Напред 4х2; Назад 4х4; Назад Надясно и Напред 4х4 Бавни
                      Моя грешка! Извинявам се!
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • #12
                        До: ФЕРОЗА СТАНДАРТНИ БЛОКАЖИ

                        Важното е , че от вашите писания разбрах всичко онова, което ме интересуваше. Яки благодарности ! Днес взехме и Ферозката след малки проби. Изглежда надеждна, но бъдещето ще покаже. Между другото точно преди да я приберем в гаража и светна една лампа на таблото която според мен е ''чек енжин''. Ама неиска да угасне. Колата си върви, двигателя си работи тихичко, а тя свети ли свети.........
                        Тази земя, по която тъпча сега,
                        тази земя, която пролетен вятър пробужда,
                        тази земя – не е моя земя,
                        тази земя, простете, е чужда.

                        Коментар


                        • #13
                          До: ФЕРОЗА СТАНДАРТНИ БЛОКАЖИ

                          Първоначално публикуван от vladstudio Преглед на мнение
                          Важното е , че от вашите писания разбрах всичко онова, което ме интересуваше. Яки благодарности ! Днес взехме и Ферозката след малки проби. Изглежда надеждна, но бъдещето ще покаже. Между другото точно преди да я приберем в гаража и светна една лампа на таблото която според мен е ''чек енжин''. Ама неиска да угасне. Колата си върви, двигателя си работи тихичко, а тя свети ли свети.........
                          Виж тук:
                          http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=50798

                          И пак да ти кажа - направи си труда и прегледай целия DAIHATSU подфорум. Много неща ще ти се изяснят, и няма да има нужда да питаш пак, и пак, а и ние да обясняваме за кой ли вече път.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            До: ФЕРОЗА СТАНДАРТНИ БЛОКАЖИ

                            Първоначално публикуван от vladstudio Преглед на мнение
                            Важното е , че от вашите писания разбрах всичко онова, което ме интересуваше. Яки благодарности ! Днес взехме и Ферозката след малки проби. Изглежда надеждна, но бъдещето ще покаже. Между другото точно преди да я приберем в гаража и светна една лампа на таблото която според мен е ''чек енжин''. Ама неиска да угасне. Колата си върви, двигателя си работи тихичко, а тя свети ли свети.........
                            Sparky , извинявам се че се намесвам , но няма да е зле колегата да уточни за коя лампичка става въпрос , защото "според мен е чек енджин" е доста неясно обяснение.
                            Снощи се рових из документацията , но не можах да разбера за вариант , при който "чек енджин" да свети постоянно , докато колата си работи... Може и да не съм разбрал всичко . Затова не писах нищо и изчаках ти да си кажеш мнението , че си доста по-напред с материала.
                            Поздрави!
                            Your conscience is all you can take to your grave.

                            Коментар


                            • #15
                              До: ФЕРОЗА СТАНДАРТНИ БЛОКАЖИ

                              Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                              Sparky , извинявам се че се намесвам , но няма да е зле колегата да уточни за коя лампичка става въпрос , защото "според мен е чек енджин" е доста неясно обяснение.
                              Снощи се рових из документацията , но не можах да разбера за вариант , при който "чек енджин" да свети постоянно , докато колата си работи... Може и да не съм разбрал всичко . Затова не писах нищо и изчаках ти да си кажеш мнението , че си доста по-напред с материала.
                              Поздрави!
                              Не помня дали светеше постоянно, или мигаше, когато не е в сервизен режим. Мисля че си светеше постоянно.

                              Но това лесно може да се провери, например като откачи буксата на сензора за положение на дроселовата клапа.

                              Не съм 100% сигурен но мисля че светеше постоянно. Започваше да мига с номерата на грешките, чак като се вкара в сервизен режим.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X