Обява

Свий
Няма добавени обяви.

белези агренажен ремък

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • белези агренажен ремък

    има белези по агренажен ремък
    Въпроса ми е от каде се сръвнява белега ????

  • #2
    До: белези агренажен ремък

    Колега , въобще не споменаваш каква ти е джипката!
    Както и да е... Отиди на www.warfs.org , там има сервизните ръководства за Роки и Фероза (F300).
    после търсиш Daihatsu manuals (отляво)...
    после Engine mechanicals , после модела , който те интересува.
    В раздела Timing belt има всичко описано и онагледено относно смяна на ангр. ремък - белези и т.н.

    Успех! Дано съм ти бил полезен.

    ПП: И си напиши в профила откаде си...
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #3
      До: белези агренажен ремък

      Техническите ръковоства за Фероза и Роки седят заковани в началото на раздела.
      Аз не вярвам в чудеса!
      Разчитам на тях!

      Коментар


      • #4
        До: белези агренажен ремък

        Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
        Техническите ръковоства за Фероза и Роки седят заковани в началото на раздела.
        Но до тях нямат достъп членове на форума, не натрупали достатъчно мнения.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #5
          Здравейте!
          Сменях водната помпа на Ф300 HD-E.
          След като зацепих ангренажния ремък обратно по белезите и запалих се оказа, че оборотите на празен ход пулсират между 1250 и 1500 и не спадат.
          Моля за съвет, дали е от неточно зацепен ремък или съм разбутал някой от вакуумите.

          Коментар


          • #6
            По-скоро е от вакуумите.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • #7
              След като опънах ремъка с ролката, превъртях на ръка два пъти коляновия вал и белезите пак съвпадаха.

              Коментар


              • #8
                Не е от центровка. И на мен ми се получи след една смяна на масло и филтри. Така и не можах да намеря връзка и логика, а подмених всички вакуумни маркучета. Не открих и откъде би могло да смуче въздух.
                В Крайна сметка, сложих рестриктор в маркучето от клапана на капака до дроселовото тяло. Само така успявам да ги намаля. Какво ли не пробвах. И от центровката на запалването не успявам.
                Вероятно е , да е нещо свързано с картерната вентилация, но не се сещам, какво би могло да е. Засега си карам с рестриктора и оборотите ги свалих до около 750-800.
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #9
                  За първи път слагам ангренажен ремък. Да не би при опъването с ролката да има особеност?
                  Оборотите в началото бяха около 1500. След около 20, 30 секунди паднаха до 1250. Като разбутах въздуховодите от филтъра към дросела., да не би да не съм стегнал някоя скоба, започнаха да пулсират от 1250 до 1500. Като болен съм, карам я 2006 г.

                  Коментар


                  • #10
                    Ролката едва ли има общо, щом белезите съвпадат, аи ти си го въртял на ръка.
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • #11
                      Опитай да си спомниш стъпка по стъпка какво си правил. Може би ще успееш да намериш какво си разбутал...

                      Коментар


                      • #12
                        Здравейте!
                        Послушах съвета Ви, и проверих едно по едно местата където съм пипал.
                        След като свалих и акумулатора видях маркуче, което виси от щуцер на дросела,
                        Оказа се, че другия му край е свободен и като го запуших с пръст оборотите паднаха до нормалните.
                        Въртях го доста, докато видя къде е било забодено. Оказа се клапана на хидравличната помпа. Сега ще се опитам да прочета,
                        каква му е функцията на този клапан и това маркуче, защото до него има още едно маркуче.
                        Ако някой знае може да сподели.

                        Коментар


                        • #13
                          Благодаря Ви!

                          Коментар


                          • #14
                            Това ще помогне Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ВАКУМИ на ФЕРОЗА.jpg
Прегледи:128
Размер:59.6 КБ
ID:6790675

                            Коментар


                            • #15
                              Радвам се, че си се справил!
                              Ако не бъркам, функцията на това маркучле е да вдига стабилизира оборотите на двигателя при въртене на волана в ниски обороти. Компенсира падането на оборотите на двигателя в следствие повишения товар от хидравличната помпа. До колкото знам маркучлето до него не е включено никъде, поне при мен не е...

                              Коментар


                              • TigerHunter
                                TigerHunter коментира
                                Редактиране на коментар
                                Точно така.

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X