Колеги,купих Ферозата с едни гуми 215/15 и всичките различни.Колата изглежда добре но ми се струва че ще харчи по малко със тесни гуми.Джантите са 8 инча,никелирани и въпроса ми е как ще стоят по-тесни гуми,а именно 185 или 195.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Гуми и джанти
Свий
X
-
До: Гуми и джанти
Щатните са 195/80/15 карал съм с тях сега съм с 215/75/15 може би има малка разлика около половин литър ама тези уж се водят по-кални и на това отдавам разликата.
А иначе с четири различни гуми сякаш не е много добре ,не мислиш лиRAV 4
F650GS
Коментар
-
До: Гуми и джанти
Измерил съм ги на височина-еднакви са и изминават еднакъв път при обиколката на гумата,така че няма проблем с трансмисията.Моята презумпция не е само разхода ами и проходимоста,по-лесното управление-аз нямам хидравлика.МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
-
До: Гуми и джанти
Привет, колега! Според мен , ако не правиш по-сериозни или редовни офроуд разходки, не си струва да слагаш гуми за кал(рошавки). Мойта я купих със Cooper Discoverer AT 195/80/15- в доста добро състояние и съм мнооого доволен от тях. Карах и на сняг и на кал и на трева.Вярно е , че не са специфични за определен терен , но се справят добре навсякаде за лек офф. Карам ги предните на 1.8 азадните на 2 атм.Разхода , също е приличен. За цени -не знам , не съм гледал...Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
До: Гуми и джанти
Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнениеИзмерил съм ги на височина-еднакви са и изминават еднакъв път при обиколката на гумата,така че няма проблем с трансмисията.Моята презумпция не е само разхода ами и проходимоста,по-лесното управление-аз нямам хидравлика.Аз не вярвам в чудеса!
Разчитам на тях!
Коментар
-
До: Гуми и джанти
Разликата няма да е голяма между 215/80 и 195/80. Карай си ги така.
А ако питаш мен, сложи и 225/75/15 или 235/75/15. Побират се без никакви модификации, а на твойте джанти ще паснат идеално.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
До: Гуми и джанти
Колеги една от причините Нивите да са толкова проходими е именно тясната им гума.Имал съм нива и никъде не съм закъсвал дори и с поизносени гуми.Ферозата по-нищо не отстъпва дори превъзхожда нивата ,но тези валяци едва не останах във снега на един лов преди 2 седмици да нощувам.Това дето ми говорите дали ще се събира в калниците не е от значение,дори е хубаво да има разстояние между двете за самоочистване.Явно забравяте предназначението на тези автомобили-оф роуд,демек край на пътя.Ако искам да пътувам по асвалт в тая табуренка ли ще пътувам.Ще се кача на мерцедеса си и ще пътувам.
Дайхацу Фероза 1,6 карбуратор,газ,харт тор,парт тайм,ръчен хъб,май 95 год.МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
-
До: Гуми и джанти
Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнениеКолеги една от причините Нивите да са толкова проходими е именно тясната им гума.Имал съм нива и никъде не съм закъсвал дори и с поизносени гуми.Ферозата по-нищо не отстъпва дори превъзхожда нивата ,но тези валяци едва не останах във снега на един лов преди 2 седмици да нощувам.Това дето ми говорите дали ще се събира в калниците не е от значение,дори е хубаво да има разстояние между двете за самоочистване.Явно забравяте предназначението на тези автомобили-оф роуд,демек край на пътя.Ако искам да пътувам по асвалт в тая табуренка ли ще пътувам.Ще се кача на мерцедеса си и ще пътувам.
Дайхацу Фероза 1,6 карбуратор,газ,харт тор,парт тайм,ръчен хъб,май 95 год.
Като дойдат гумите ми от Америка, заповядай да си ги мерим, дето се вика. Да видиш как с валяците 265/75/15 върви и е по-проходима на всякакъв терен от тънките нивови "гуми", сложени пак на фероза.
Това дали се събира в калниците е от огромно значение, понеже иначе просто няма да могат да се сложат.
Просто понякога се изисква по-голям контакт с повърхността, като площ, а не по-голям натиск. Поради същите причини навремето са се мъчили да конструират верижните машини. На места където с широки гуми би минал без проблем, с тесните ще се окопаеш до ушите.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
До: Гуми и джанти
Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнениеИма едни трактори К-701 -най добре да си вземем по един от тях.
Монстъра на Явор ще е като полско фиатче в сравнение с резултатаПоследно редактирано от Veni1; 26-01-09, 15:02.
Коментар
-
До: Гуми и джанти
Първоначално публикуван от sapporo Преглед на мнениеспоред мен за плитка кал е по-добре да са тесни гуми
И камъни, има, най-различни. И сняг, а какво има под него - също хиляда варианта. Представи си една картинка с меки "настилки", и сам ще се сетиш какво имам в предвид. В повечето случаи предпочитам да не затъна, пред риска да идват да ме вадят с виетнамка, понеже съм се окопал до ушите, и съм се лепнал по корем в калта, та друго не може да ме отлепи.
Едно много подходящо място с плитка, лепкава и хлъзгава кал, е мотополигона мисля че до голямо Бучино. Може да пробваме някой път, при подходящо време. По вашите думи точно там тесните гуми биха имали предимство.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
До: Гуми и джанти
Аз съм от един край в горнотракийската равнина,че и малко близо до комплекса Марица-изток.Имаме един лепкав чернозем,че и една лепкава глина на всичкото отгоре и гумите както бяха 215 станаха като твойте дето ги чакаш от Щатите 265.После като почна да хвърля навсякъде-по тавани,прозорци,огледала и предни стъкла.Не може да пуснеш чистачки щото всичко се замазва.В общи линии всеки си има мнение-моето не го натрапвам ,пазя го за себе си.Това желязно джипче-това означава на латински си има паспортни данни и мисля че дизайнерите добре са го конфигурирали.Те са смятали натоварванията на които ще отговаря трансмисията и всички други хипертрофии са за рубриката-имам много пари за бензин,много съм здрав в ръцете и имам излишни пари за тунинговане.Освен това мисля че има 4х4 автомобили по-горен клас-Хамър,Додж Рам.По отношение на затъването...ами то това не е Хоувър крафт/кораб на въздушна възгавница/,че да ходи навсякъде.Все пак трябва да избираме пътя и да надхитрим терена.Нали знаете приказката ,че бонак човек и вързано куче го хапе...т.е.като видиш блато го заобиколи.МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар