Колега, в наръчника има описано как се слага системата в режим на самодиагностика, и какво означават миганията на лампичката според броя на мигания. Напиши по-подробно...
Your conscience is all you can take to your grave.
Мисля, че е добре да се посъветваш с колегата CarTest oт Ямбол. Според това, което съм чел във форумите тук, той е един от хората , които най-много ги разбират нещата с електрониката.
Your conscience is all you can take to your grave.
Ако става въпрос за фероза, потърси из раздел дайхацу тук. Вече съм го обаяснявал поне 2 пъти, и трети път не ми се обяснява.
Виж след като я вкараш в сервизен режим (което вече е обяснявано как и що - въпросните 2 пъти), броиш премигванията, казваш ги тук, и аз ти казвам каква е грешката, и къде да търсиш проблема.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Колега, в наръчника има описано как се слага системата в режим на самодиагностика, и какво означават миганията на лампичката според броя на мигания. Напиши по-подробно...
Колегата е с 6 мнения само. Не знам дали има достъп до там.
Но до www.warfs.org със сигурност има, а сервизното ръководство го има и там. Вътре пише всичко.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Имам напредък. Само да знаех какво означават миганията, а те са: 4 интервал 11 С моя английски ми е трудно да разбера. От каде да почна ремонта? БЛАГОДАРЯ
Според това, което си написал, връща грешка 4 и грешка 11.
грешка 4 = датчика за температура на водата
грешка 11 = грешка от изключено клапанче за празен ход, или климатик - ако си натискал газта, докато е била в сервизен режим, веднага дава тая грешка, понеже засича че педала е натиснат, и изключва клапанчето за празен ход. Дето се вика, тая грешка не е грешка.
Датчика за температура на водата (тоя, който ползва компютъра) се намира при водните маркучи между делкото и всмукателния колектор. Това ако не се лъжа беше описано в накоя от темите, дето съм ти посочил горе. Може да е разместен куплунг просто, или клаясал контакт, или заминал сензор. Сензора струваше някъде 20-ина лева в евро07.
Проблема вероятно е там, и понеже само премигва от време на време, явно е калпав електрически контакт.
Като оправиш всичко, остави я 5 минути с изключен акумулатор, да си изчисти грешките. Не че е проблем, но няма смисъл да ги помни.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар